Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2018

Vierailija
27.04.2018 |

Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌

Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?

Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).

Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.

Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗

Kommentit (1244)

Vierailija
421/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sanilla on asenne kohdillaan :D

Vierailija
422/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Terhin käytöksessä on muka sellaista, että piti kotiin lähettää?

No tuskin sitä nyt kaikelle kansalle näytetään mitä siellä on tapahtunut, tuohan on vain pieni osa mitä me näemme. Eikö noita ottojakin voi olla useampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Terhin käytöksessä on muka sellaista, että piti kotiin lähettää?

No tää on hei vasta ensimmäinen päivä....eiköhän ne tuntemukset ehdi tuosta kehittyä.

Hieno tuo Kokkosen kappaleen sähkökitara vaikka laulu itsessään on tuntematon ja pitkäveteinen.

Ei ole yhtään pitkäveteinen tai tuntematon.

Ja luuletteko oikeasti, että tuossa ohjelmassa näytettäisiiin joku Terhin hermoromahdus?!

Vierailija
424/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kokkonen kännissä? Tarvitseeko ehkä pientä hiprakkaa päästäkseen esityskammosta eroon?

Vaikuttaa puheliaammalta kuin lounaalla.

Suksi nyt suolle!

Vierailija
425/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo jauhaminen siitä Terhistä. Viisi jaksoa, joissa hän esiintyy. Jos ette olisi kuulleet hänen lähdöstään, ette olisi huomanneet yhtään mitään.

Annetaan ohjelmalle sen ansaitsema arvo, mukaanlukien muut artistit.

Vierailija
426/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kokkonen kännissä? Tarvitseeko ehkä pientä hiprakkaa päästäkseen esityskammosta eroon?

Vaikuttaa puheliaammalta kuin lounaalla.

Suksi nyt suolle!

En ole tuo, jolle vastasit, mutta tuollaisessa intiimissä ja epätavallisessa tilanteessa voi esiintyjänä hyvinkin ottaa rohkaisua. Mitä sitten? Ei se kenestäkään huonompaa tai alkoholistia tee. :D

Vierailija
427/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Kasimir! Eka jotain uutta!

Miten se on niin vaikeata? Se on KASMIR!

Vierailija
428/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jess! Kasimir!!

K-A-S-M-I-R

Vierailija
429/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä toopeja tänne kirjoittelee. "Terhi oli laittanut ehkä liiankin punaista huulipunaa sopeutuakseen joukkoon". "Nykyartistit ovat turpeita verrattuna Dannyyn."

Ihan pilattu ketju. Aiemmin täällä on osattu keskustella itse ohjelmasta ja esityksistä.

Vierailija
430/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä toopeja tänne kirjoittelee. "Terhi oli laittanut ehkä liiankin punaista huulipunaa sopeutuakseen joukkoon". "Nykyartistit ovat turpeita verrattuna Dannyyn."

Ihan pilattu ketju. Aiemmin täällä on osattu keskustella itse ohjelmasta ja esityksistä.

Huomasin saman. Alan ilmoittamaan asiattomaksi kaikki nämä idioottien täti-ihmisten viestit.

Vierailija
431/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikki vedot olivat vähintään kohtuullisen hyvin onnistuneita. Tykin artikulaatiossa oli kappaleen luonteeseen nähden sopivasti asennetta ja itsevarmuutta. Artun kappaleessa ehtaa Arttumaisuutta, ja Sanista huokuu sellainen aikuisen naisen energia, että hänestä on vaikkapa Kaija Koon manttelinperijäksi. Miran aurinkoinen puoli yllätti, olen jotenkin aina pitänyt häntä vähän synkkänä. Kasmirin musiikki on kauimpana omasta maustani, mutta sekään esitys ei jättänyt vaivautunutta jälkimakua. Kokkosen tulkinta meni syvimmin tunteisiin, pidin jopa enemmän kuin niistä kappaleista, joista hän on tunnettu.

Vierailija
432/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ketju, joka käsittelee ohjelmaa Vain elämää 2018.

Nyt täällä ohjemaan osallistuvan Dannyn fanit tarkkailevat Terhiä ja suoltavat toinen toistaan naiivimpia päätelmiään ja arvostelevat ihmisten ulkonäköä.

Dannyssa ei ole mitään vikaa. Hän osaa käyttäytyä. Samaan ei pysty monikaan tuon ikäluokan naisista.

Vierailija
433/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täällä ohjemaan osallistuvan Dannyn fanit tarkkailevat Terhiä ja suoltavat toinen toistaan naiivimpia päätelmiään ja arvostelevat ihmisten ulkonäköä.

Dannyssa ei ole mitään vikaa. Hän osaa käyttäytyä. Samaan ei pysty monikaan tuon ikäluokan naisista.

Toisaalta ei meillä ole niin outoja luurankoja kaapissa.

Vierailija
434/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Etenkin tuo huulipunakommentti... Mitä helvettiä. 😀

Vierailija
435/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ollut kiinnostavaa nähdä vähän enemmän niitä Dandyn uran alkuaikojen "musiikkivideoita". Yllättävää, että sellaisia tehtiin jo silloin.

Vierailija
436/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei meillä ole niin outoja luurankoja kaapissa.

Mitä h*lvetin luurankoja. Ja miten nuo luurangot liittyvät tähän ohjelmaan?

Vierailija
437/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler ensi jaksosta:

Kasmir avautuu Axl-kohusta ja on aika murtuneet tunnelmat. Itkua luvassa.

Mira kertoo ahdistelija-musaopestaan.

Aki tuo lavalle Happoradion bändin jäsenet, mukana myös Miran mies.

Aktiviteettina mm. pullien leivontaa.

Juu, kstsoinjs alan ymmärtää kokkosen pakokauhua...

Vierailija
438/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo tuo pöljäily Terhistä.

Terhi ei ole luonnonlapsi. Terhi meikkaa kuten haluaa. Terhi pärjää, vaikka muut naiset meikkaavat väreillä, jotka huomataan helpommin.

Hän on vahva ja upea aikuinen nainen.

Vierailija
439/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän talviversion kuvauspaikka on vaan kauhea, tai siis se tila missä ovat. Liian iso, kolkko, sekava, huono värimaailma, ei asetu kameraan ollenkaan hyvin. Kesäversio on esteettisesti kauniimpi.

Vierailija
440/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Alanko, Ville Valo, Maarit Hurmerinta, Tarja Turunen, J Karjalainen ja joku höpöhöpö poppari pissisten mieliksi, olis kova kokoonpano. Me like.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi