Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Hiuka hyvä laulamaan toi Tykki.
Tykillä on kyllä miellyttävä ja tunnistettava ääni.
Tämä vois olla Happoradion biisi ”Tuntematon potilas” niin paljon parempi kuin alkuperäinen
Inhottavaa kun Arttu istuu tolleen että se on kääntynyt Terhistä pois päin pöydässä. Epäkohteliasta jotenkin. Kattois nyt kaikkia päin jos puhuu yhteisesti kaikille. Peruskäytöstavat!
Danny ja Lautturi. Kauheinta mitä oon kuullu aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala toi Terhin versio Sirpasta! Alkoi itkettää, mikä on aika helvetin paljon Wiskarsin biisiltä.
Jokin häiritsevä tekninen ääniongelma siinä oli, harmi. Terhi on kyl tämän kauden paras!
Miks toi Mira on niin hiljaa? Ei puhu missään ruokailuissa oikeastaan mitään.
Tää oli parempi Sanin kuin Artun vetämänä.
Oho lantio lähtee liikkeelle, ihana latino versio sanilta
Katsoin juuri ruudusta Dannyn vedon, koska en ehtinyt siihen mukaan. Ai jumankauta. En ole ikinä ollut lapsi-ihminen enkä halua lapsia, mutta Danny lauloi niin hienosti ja tunteella, että pystyin eläytymään siihen pariskuntaan, siihen tyhjyyteen ja ikävään. Itku tuli, hieno veto.
Tämä Miran versio oli yks huonoimmista
Danny on ehkä Suomen hienoin mies.
T. itkettää
Ihana oli myös Wiskarin lounaalla seurata, kuinka Mira ja Terhi halivat toisiaan Dannyn esityksen aikana. Jotenkin tuli lämmin olo kun tollasta näytetään yleisöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vartiainen ja Vesala, melkoisia staroja!
Niin ovat mutta miten liittyy tähän ketjuun?
Olen sivistymätön mutta Terhi versio Sirpasta oli kamala. Se vibralaulu..
Mä en vieläkään ymmärrä, miks Terhin piti lähteä!
Ärsyttää kun laulusaundit on niin käsitellyt! Miksei katsojille voi näyttää vähän rosoisempaakin versiota, mikä oli alunperin aiemmilla kausilla vielä. Nyt kaiken pitää olla heti radiokelpoista poppia.
Vierailija kirjoitti:
Onko Dannylla lapsia?
On. Juha Lipsanen työskentelee äitinsä Liisan linnassa Mauritzbergissä.
https://www.linkedin.com/in/juha-lipsanen-0053a
Tytär Heidi Lipsanen on videotuottaja ja toimittaja. On toiminut kahdesti YLEn kirjeenvaihtajana Brasiliassa.
https://twitter.com/hlipsanen?lang=fi
Dannylla ja Liisalla on myös kolmas lapsi, Turo.
Aki Tykki! Taitavampi myös laulamaan eri tyyleillä, en ikinä olis kuvitellut näin poppia versiota Tuntemattomasta potilaasta. Vau. Muutenkin tosi mukavan ja ymmärtävän oloinen mies.