Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2018

Vierailija
27.04.2018 |

Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌

Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?

Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).

Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.

Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗

Kommentit (1244)

Vierailija
361/1244 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi YouTubessa ei ole muita vielä kuin miran versio kesäkadusta?

Vierailija
362/1244 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Terhi vielä seuraavassa jaksossa? Tietääkö kukaan? Lopetan katsomisen heti kun Terhi lähtee. Ainoa musikaalinen ihminen tuolla. (Dannyn lisäksi)

Melkein loppuun asti on. Olikohan 5 päivää.

Toivottavast tulee sekä UB- että SMG-musaa. Tosin monet biisit kuten vaikka tämä Vieläkö soitat banjoa, ovat ainakin itselleni niin leimallisesti juuri Terhin äänen varassa toimivia kappaleita, että tuntuu vaikealta ajatella, saako joku muu niistä aikaiseksi mitään muuta kuin pahoin laimennetun version.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1244 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo Terhin toinen esitys mun mielestä ollut mikään ihmeellinen. Ensimmäisestä pidin valtavasti. Ehkä Terhi sitten itse piti itseään suurena taiteilijana ja ylenkatsoi esim. muiden huumoria, joka onkin kyllä räävitöntä (mutta vetoaa minuun kaikessa huonoudessaan). Sani näytti olevan kännissä jo lounasaikaan Kasmirin jaksossa.

Ahaa, miksi tosi monet muut ovat sitten ylistäneet sitä?

Vierailija
364/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä jakso! Ehkä paras Vain elämää historiassa.

Dannyn olisi kyllä pitänyt mennä ohjelmaan jo aiemmin, mutta hyvä, että edes nyt. Eräs kevyen musiikin suurimmista vaikuttajista ansaitsee sen, että nuoremmatkin näkevät ja kuulevat hänen urastaan. Ja yksi loistava asia Dannyssa on myös se tapa, jolla hän puhuu, hyvää ja rikasta suomen kieltä.

Samaa mieltä! Myös Dannyn ääntäminen on selkeää. Puheesta saa hyvin selvän, kun hän ei narise eikä niele sanoja.

Vierailija
365/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä jakso! Ehkä paras Vain elämää historiassa.

Dannyn olisi kyllä pitänyt mennä ohjelmaan jo aiemmin, mutta hyvä, että edes nyt. Eräs kevyen musiikin suurimmista vaikuttajista ansaitsee sen, että nuoremmatkin näkevät ja kuulevat hänen urastaan. Ja yksi loistava asia Dannyssa on myös se tapa, jolla hän puhuu, hyvää ja rikasta suomen kieltä.

Samaa mieltä! Myös Dannyn ääntäminen on selkeää. Puheesta saa hyvin selvän, kun hän ei narise eikä niele sanoja.

Danny on kyllä ällöttänyt mua viimeiset vuodet aika roimasti. Hänen käytöksensä kuitenkin yllätti positiivisesti: hän puhuu kauniisti selkeästi ja jopa viisaasti. Hämmästyin ja yllätyin. En tajunnut hänen uransa olleen noin mittava!

Danny myös sanoi Terhille sen, mikä tuli esiin ekan jakson perusteella: nainen on iso taiteilija (- verrattuna muihin.) Biisi soi edelleen päässäni. Aivan huikea tulkinta.

Katson jaksot niin kauan kuin Terhi on mukana.

Vierailija
366/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny kertoi paljon urastaan ja elämästään, mutta jätti myös kertomatta aika paljon. Sanoiko mitään mm. lapsistaan, myös Liisan kanssa elivät vuosikaudet kulissisuhteessa. Armin ja Dannyn rakkaustarina oli niin söpöä, mutta D oli koko suhteen ajan vielä naimisissa Liisan kanssa.

Siihen aikaan ei ollut internettiä ja Seiskaa häiritsemässä, hurjin juoru taisi olla se, kun Dannyn ja Armin väitettiin kävelleen käsi kädessä jossain oulussa..

Vierailija
367/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terhin Me Vain Spotifysta kuulokkeissa. Tulee mieleen, kun ajattelin, että Vesalan Vain Elämää-vedot olivat aivan liian hyviä Vain Elämää-biiseiksi. No tämä on parempi kuin Vesalan kaikki biisit yhteensä.

Biisi soi päässä koko ajan. Jätti jäljen. Huikea Terhi

Vierailija
368/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny on ekonomi. Se on maisteritason tutkinto

Ei ole. Ex-vaimonsa oli. Mutta ei se tartu.

Vierailija
369/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut, jonka mielestä Terhi istui pöydässä jokseenkin kiusaantuneen oloisena? Hän ei osallistunut keskusteluun juuri lainkaan vaan ikään kuin mietti, että miks mä olen täällä.

Vierailija
370/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Terhi ei ole luonnonlapsi vaan tyyli harkitun linjakas ja simppeli.

Vierailija
371/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma, Jippu, Johanna Kurkela, Elli Haloo, Jesse Kaikuranta olis mielenkiintosta kuulla

Vierailija
372/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin syksyn Vain elämää -kaudelle Teemu Brunilaa. Häneltä löytyy omien bändien The Crashin ja Studio Killersin hittejä sekä muille tehtyjä kappaleita vaikka kuinka. Lisäksi toivoisin Ville Valoa.

Ja artistejahan löytyy tuleville kausille paljonkin, jos vain haluavat lähteä mukaan.

Esimerkiksi: J. Karjalainen, Kalle Ahola, Mikki Kauste, A.W.Yrjänä, Mikko von Hertzen, Arto Tuunela, Jarkko Martikainen, Emma Salokoski, Johanna Kurkelaa, Einiä, Elli Haloo, Ellinoora, Tarja Turunen, Mariska, Yona, Eino Grön, Tapani Kansa, Sami Saari, Veeti Kallio, Tuure Kilpeläinen, Olavi Uusivirta, Elias Kaskinen, Jannika B, Tommy Lindgren, Iisa, Vesta, Jippu, Jonna Tervomaa, Janna, Marion Rung, Lea Laven, Arja Koriseva, Marita Taavitsainen, Jarkko Ahola, Marko Saaresto (Poets of the fall), Tony Kakko, Timo Kotipelto, Olli Herman, Samuli Putro, Herra Ylppö, Tehosekoittinen Otto, joku Taikapeilistä, XL5:n Mica, Ressu Redford (ihania biisejä Ressulla), Waldo, Jouni Hynynen, Muska, Taiska, Anita Hirvonen, Meiju Suvas, Michael Monroe, Isto Hiltunen, Joel Hallikainen, Jesse Kaikuranta (!), Martti Syrjä, Pate Mustajärvi, Krista Siegfrieds, Saara Aalto, Alma, Tuomas Prättälä, Asa, Paperi-T, Katri Ylander, Pentti Hietanen, Evelina, Ilta, Jussu Pöyhönen, Mariko, Raymond Ebanks, Reino Nordin, Siiri Nordin, Anna Hanski, Konsta Hietanen, M.A.Numminen, Päivi Lepistö, Nelli Matula, Stig......:D

Ei muuten ole mitään varmuutta siitä, että Teemu Brunila kuuluu Studio Killers-ryhmään. Jäsenillä on nikit ja oikeita nimiä ei ole kerrottu missään ja lisäksi ryhmä ei keikkaile. Yhden jäsenen väitetään olevan suomalainen, ja kyllä, laulaja kuulostaa kovasti Teemulta. :) Mutta ei voi tietää..

No kyllä se on ihan 100% varmaa, voin kertoa. Kaikki sen tietää muutenkin, ei ole enää mikään salaisuus T. "sisäpiiri"

Vierailija
373/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo Terhin toinen esitys mun mielestä ollut mikään ihmeellinen. Ensimmäisestä pidin valtavasti. Ehkä Terhi sitten itse piti itseään suurena taiteilijana ja ylenkatsoi esim. muiden huumoria, joka onkin kyllä räävitöntä (mutta vetoaa minuun kaikessa huonoudessaan). Sani näytti olevan kännissä jo lounasaikaan Kasmirin jaksossa.

Ahaa, miksi tosi monet muut ovat sitten ylistäneet sitä?

Voisiko olla, että makuja on monia? Minusta Terhi on erilainen persoonana kuin muut artistit, muttei sellainen taiteilija, joka onnistuisi aina tuottamaan pelkkää timanttia. Osa hänen vedoistaan on varmasti erinomaisia, osa taas ihan tavallisia. Tietysti se luo kitkaa porukassa, jos itse pitää itseään muita parempana ja "liian hienona" suhteessa muihin. Todellista syytä fuduihin saamme kuitenkaan tuskin koskaan tietää.

Vierailija
374/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut ihan kaikkia vetoja mutta se selvisi että mira luodin ja aki tykin suosio ei ainakaan johdu heidän laulutaidoistaan.

Vierailija
375/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Danny on ekonomi. Se on maisteritason tutkinto

Ei ole. Ex-vaimonsa oli. Mutta ei se tartu.

danny on sitä "merkonomi, ekonomi tai reipas nuorimies jolla on polkupyörä" - sukupolvea

Vierailija
376/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu Wiskarin veto oli kyllä kauhea rimanalitus eikä tuonut kunniaa biisille yhtään.

Vierailija
377/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi oli jakson alussa reipas, ylienerginen, aktiivinen....ja sitten jakson lopussa vetäytyvä, hiljainen, jotenkin väsynyt, jännittynyt.

Varmasti jännittää omia vetojaan ja perfektionistina haluaa kaiken menevän haluamallaan tavalla tai ei ollenkaan. Lisäksi, jos on tottunut yksinäisyyteen ja haluaa aika ajoin eristäytyä ja vetäytyä omaan yksinäisyytensä, se on tuolla porukassa hieman vaikeampaa. Alkaa pitemmän päälle väsyttää esittää koko ajan sosiaalista jos ei sellainen luontaisesti ole. Kuvauksissa on kuitenkin tietyt aikataulut ja sovitut jutut, joihin on pakko osallistua, halusi tai ei.

Dannyn päivänä Terhin esitys oli tosi hieno ja suorastaan eteerisen kaunis, Kasmirin päivänä mielestäni Terhin esitys ei ole kovinkaan kummoinen, oikeastaan päinvastoin. Ja tämä siis ihan oma mielipiteeni, kaikilla on toki omansa.

Vierailija
378/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu Wiskarin veto oli kyllä kauhea rimanalitus eikä tuonut kunniaa biisille yhtään.

”Tahdon sulle olla hyvin hellä, hellä, hellä....”

Mulla on soinut tuo lattariversio päässä ekasta kuulemiskerrasta lähtien.

Vierailija
379/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyn ja nuorempien sukupolvien ero näkyy mainiosti siinä, että D ei tee tai tehnyt suurta draamaa elämänsä eri käänteistä.

Nykyään tuntuu ihan kaikilla elämä olevan draamasta toiseen joutumista; aiheeksi kelpaa mikä tahansa hammaslääkärikäynnistä tai kännisekoiluista lähtien. Huomionhakua ehkä.

Vierailija
380/1244 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terhi oli jakson alussa reipas, ylienerginen, aktiivinen....ja sitten jakson lopussa vetäytyvä, hiljainen, jotenkin väsynyt, jännittynyt.

Varmasti jännittää omia vetojaan ja perfektionistina haluaa kaiken menevän haluamallaan tavalla tai ei ollenkaan. Lisäksi, jos on tottunut yksinäisyyteen ja haluaa aika ajoin eristäytyä ja vetäytyä omaan yksinäisyytensä, se on tuolla porukassa hieman vaikeampaa. Alkaa pitemmän päälle väsyttää esittää koko ajan sosiaalista jos ei sellainen luontaisesti ole. Kuvauksissa on kuitenkin tietyt aikataulut ja sovitut jutut, joihin on pakko osallistua, halusi tai ei.

Dannyn päivänä Terhin esitys oli tosi hieno ja suorastaan eteerisen kaunis, Kasmirin päivänä mielestäni Terhin esitys ei ole kovinkaan kummoinen, oikeastaan päinvastoin. Ja tämä siis ihan oma mielipiteeni, kaikilla on toki omansa.

Tämä.

- Samoin kommentoinut, pelkkiä alapeukkuja saanut 😀