Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Miksi Dannyn päivä on ympätty yhteen päivään mutta muiden esiintyjien aamupäivä ja iltapäivä n laitettu erillisiin jaksoihin?
Vierailija kirjoitti:
Danny - mikä lämpö, rakkaus ja ymmärrys! Sivistynyt mies. Muiden narsismi tunkee niin vahvasti läpi, miten vakavasti itsensä ottavat. Ja ikä sinänsä ei tätä selitä. Danny oli noiden muiden ikäisenä iso tähti ja suoritti silti jo nuorena akateemisen loppututkinnon!
Kiitos päivän nauruista! XD Ei hänellä ole mitään akateemista loppututkintoa. Musiikkineuvos-titteli on arvonimi, joka myönnetään henkilölle. Arvonimet ovat maksullisia, niistä on maksettava vero. Arvonimi on kansalaiselle myönnetty julkisen arvonannon osoitus hänen yhteiskunnan hyväksi tekemästään työstä. Arvonimiä on käytössä noin sata. Niistä arvokkaimmat ovat valtioneuvos ja vuorineuvos. Musiikkineuvos-arvonimen vero on joko 6200 tai 1550 euroa riippuen siitä, onko arvonimen saaja virka/työsuhteessa valtioon, kirkkoon tai kuntaan vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vois toi Mira jättää noi lauluhommat jo viimein sellasille, jotka ne oikeesti osaa. Nuotin vierestä, nenän kautta... Ei hyvä :(
Lauloiko se edes livenä? Se sen oma biisi tuli kerran telkkarista livenä, ja voi mikä myötähäpeä. :(
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei Mikko Alatalo ole ollut Vain elämäässä mukana. Hänellä on paljon ja hyvin monipuolisesti hittejä.
Especially, känkkäränkkä
Tää keskustelu tuli vissiin samana päivänä kun Terhi lähti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3093130/tyoskentelen-musiikkialalla-ja-…
Ei mulla muuta.
Onko terhin oma jakso hänen viimeisensä? Seuraava jakso kasmir ja sit Terhi. Eli nähdäänkö muita terhin vetoja enää? :(
Ehdottomasti kaikista vain elämää osallistujista suosikkini juuri Terhi. Mulle tulee mieleen pakostakin toi sama mitä joku jo sanoi et muut näyttää niin paskoilta terhin rinnalla et Terhi laitettu pois. Tai tuolla lähdöllä rahastetaan kun saatu sillä paljon julkisuutta ohjelmalle jne. Tosi harmi juttu jos ei kuulla kaikkia Terhin biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny - mikä lämpö, rakkaus ja ymmärrys! Sivistynyt mies. Muiden narsismi tunkee niin vahvasti läpi, miten vakavasti itsensä ottavat. Ja ikä sinänsä ei tätä selitä. Danny oli noiden muiden ikäisenä iso tähti ja suoritti silti jo nuorena akateemisen loppututkinnon!
Kiitos päivän nauruista! XD Ei hänellä ole mitään akateemista loppututkintoa. Musiikkineuvos-titteli on arvonimi, joka myönnetään henkilölle. Arvonimet ovat maksullisia, niistä on maksettava vero. Arvonimi on kansalaiselle myönnetty julkisen arvonannon osoitus hänen yhteiskunnan hyväksi tekemästään työstä. Arvonimiä on käytössä noin sata. Niistä arvokkaimmat ovat valtioneuvos ja vuorineuvos. Musiikkineuvos-arvonimen vero on joko 6200 tai 1550 euroa riippuen siitä, onko arvonimen saaja virka/työsuhteessa valtioon, kirkkoon tai kuntaan vai ei.
Lainaamasi hlö kirjoitti jostain nuorena tehdystä loppututkinnosta, joten tuskin tarkoitti musiikkineuvoksen titteliä, joka myönnettiin Dannylle vasta kypsemmällä iällä (n. 60-vuotiaana). Dannyn koulutustaustasta en itse tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää jatkuu taas syksyllä 2018 yhdeksännellä tuotantokaudella. Voisiko siihen kauteen tulla vaikka Elli Haloo, Pikku G, Pyhimys, Pate Mustajärvi, Jonna Tervomaa, Olavi Uusivirta ja Aste.
Ei vois!
Kari Tapio kyllä vois tulla. 🤗
Sorisorisori..... Matti Eskoahan siis tässä tarkoitin, enkä Kari Tapiota. Karihan on kuollut jo ajat sitten.
Miten mä edelleen sekoitan nää kaksi esiintyjää toisiinsa. 😳
Matti Esko? Oikeasti?!
Esitettäisiinkö rekkamies ja strasselijussi-kipaleita kerta toisensa jälkeen, uudelleen ja uudelleen?
Valitettavasti Matti Esko ei koskaan ole nauttinut kovin suurta kansansuosiota tai levyttänyt riittävästi kaikkien tuntemia hittejä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää jatkuu taas syksyllä 2018 yhdeksännellä tuotantokaudella. Voisiko siihen kauteen tulla vaikka Elli Haloo, Pikku G, Pyhimys, Pate Mustajärvi, Jonna Tervomaa, Olavi Uusivirta ja Aste.
Ei vois!
Kari Tapio kyllä vois tulla. 🤗
Sorisorisori..... Matti Eskoahan siis tässä tarkoitin, enkä Kari Tapiota. Karihan on kuollut jo ajat sitten.
Miten mä edelleen sekoitan nää kaksi esiintyjää toisiinsa. 😳
Matti Esko? Oikeasti?!
Esitettäisiinkö rekkamies ja strasselijussi-kipaleita kerta toisensa jälkeen, uudelleen ja uudelleen?
Valitettavasti Matti Esko ei koskaan ole nauttinut kovin suurta kansansuosiota tai levyttänyt riittävästi kaikkien tuntemia hittejä....
Matti Esko on tosi symppis ja ai että miten makea ääni (sekä puhe- että lauluääni). Oli syksyllä country-jakson tuomari Tähdet tähdet -ohjelmassa ja tykästyin hänen viisauteen ja lempeyteen. Onhan Vain elämäässä ollut muitakin "yhden hitin ihmeitä", esim. Jäätelökesä-Maaret.
Vaikea ymmärtää, mikä Terhin mielestä tuolla on mennyt vikaan? Ihan hyvillä mielillähän porukka tuolla vaikuttaa olevan.
Toisaalta, en tiedä olenko vainoharhainen vai mitä, mutta mun mielestä Terhin käytös ja olemus muuttuu Dannyn jaksossa lounaan ja illallisen välillä jotenkin. Eli Terhi on lounaalla jotenkin vapautuneempi ja itsevarmempi, ja illallisella puolestaan selvästi jännittyneempi. Ehkä se oma illan veto sitten jännittää häntä tai jotain, mutta koko olemus on jotenkin arkinen ja vetäytyvä, meikitön ja väsynyt.
Dannyn kotisivujen koulutusosiossa lukee: "Svenska Lyceum i Helsingfors.
Työn ohella liikkeenjohdon, taloushallinnon ja markkinoinnin opintoja.
Lisäksi englantia sekä franchising- ja muita kursseja."
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi englantia sekä franchising- ja muita kursseja."
Eli Danny on käytännössä käynyt ruotsinkielisen peruskoulun. Vai mikä se on mahtanut hänen aikoinaan nimeltään ollakaan. Kansakoulu? Yhteiskoulu? Alakoulu? Yläkoulu?
Lisäksi hän on suorittanut ”joitain kursseja”. Ei siis tosiaankaan ole akateeminen tai edes lukiota suorittanut.
Kertomustensa perusteella voi myös olettaa, ettei se lyseon lopputodistuskaan ole häävi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi englantia sekä franchising- ja muita kursseja."Eli Danny on käytännössä käynyt ruotsinkielisen peruskoulun. Vai mikä se on mahtanut hänen aikoinaan nimeltään ollakaan. Kansakoulu? Yhteiskoulu? Alakoulu? Yläkoulu?
Lisäksi hän on suorittanut ”joitain kursseja”. Ei siis tosiaankaan ole akateeminen tai edes lukiota suorittanut.
Kertomustensa perusteella voi myös olettaa, ettei se lyseon lopputodistuskaan ole häävi ollut.
Mitä väliä sillä lopulta on? Hänhän on tehnyt kunnolla rahaa, saanut mainetta ja dipannut dikkiään toinen toistaan kauniimmissa (ja nuoremmissa) naisissa. Kyllä sellainen akateemisen tutkinnon voittaa 100-0.
Dannyn mukanaolo näyttää raadollisesti sen eron, mikä on pitkän uran tehneen artistin ja sitten näitten tähdenlentojen välillä.
Nythän muistelmiaankin julkaisevat laulajat jo muutaman keikkavuoden jälkeen ikään kuin niissä olisi jotain kiinnostavaa kerrottavaa.
Mä itse liikutuin enemmän Dannyn sanoista ja siitä Dannyn esittämästä pätkästä siitä ”Me vain”-biisistä ennen sitä Terhin esitystä. Terhin laulun aikana mua ei kyllä itkettänyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi englantia sekä franchising- ja muita kursseja."Eli Danny on käytännössä käynyt ruotsinkielisen peruskoulun. Vai mikä se on mahtanut hänen aikoinaan nimeltään ollakaan. Kansakoulu? Yhteiskoulu? Alakoulu? Yläkoulu?
Kertomustensa perusteella voi myös olettaa, ettei se lyseon lopputodistuskaan ole häävi ollut.Mitä väliä sillä lopulta on? Hänhän on tehnyt kunnolla rahaa, saanut mainetta ja dipannut dikkiään toinen toistaan kauniimmissa (ja nuoremmissa) naisissa. Kyllä sellainen akateemisen tutkinnon voittaa 100-0.
Väliä?
No on sillä se väli, että täällä joku kirjoittaa totuutena Dannyn olevan akateemisen tutukinnon suorittanut ja hehkuttaa svenska lyceumilla, joka käytännössä on peruskoulu.
Dannyssahan ei todellakaan ole mitään vikaa, siinä virheellistä tietoa levittävässä palstailijassa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertomustensa perusteella voi myös olettaa, ettei se lyseon lopputodistuskaan ole häävi ollut.Mitä väliä sillä lopulta on? Hänhän on tehnyt kunnolla rahaa, saanut mainetta ja dipannut dikkiään toinen toistaan kauniimmissa (ja nuoremmissa) naisissa. Kyllä sellainen akateemisen tutkinnon voittaa 100-0.
”Dipannut dikkiään”. Hyi ällötys, mikä sanonta! 😬
Vierailija kirjoitti:
Dannyn mukanaolo näyttää raadollisesti sen eron, mikä on pitkän uran tehneen artistin ja sitten näitten tähdenlentojen välillä.
Nythän muistelmiaankin julkaisevat laulajat jo muutaman keikkavuoden jälkeen ikään kuin niissä olisi jotain kiinnostavaa kerrottavaa.
Kasmir sanoi kauniisti jotenkin että Danny puhui siitä entisestä ajasta joka oli kauniinpi kuin nykyään ja se sai hänet herkistymään.
Kyllä munkin mielestä maailma oli silloin 60-70-vuonna kauniinpi paikka kuin nykyään. Noista Dannyn videoista tuli haikea ja nostalginen olo. 😢
Kyllä mun mielestä Terhistä nyt näkyy se, miksi ohjelma hänen osaltaan keskeytettiin.
Terhi on aivan loistava laulaja ja tulkitsija. Illan ylivoinaisesti paras esiintyjä.
Terhin herkkyys ja oman tilan tarve luultavasti loi ahdistuksen, joka vaikutti koko porukkaan. Terhissä ei ole vikaa, hän ei varmaan vaan istunut ohjelman tekoon.
Porukan rääväsuisimmat ovat kuin esson baarista ja ainakin Artulla jännitys näkyy puheliaisuutena ja hän yrittää kehittää "hyviä" juttuja, joita Sani sitten komppailee.
Aikakone ei ole päässyt enää tähän aikaan, eihän se koskaan ollut alansa kärki tyylillisesti. Sani tosiaan vähän ysäri.
No mutta Terhi laulaa ja on kuin lintu, tämä häkki ei sopinut hälle. Muut tavallisempia ja sopeutuvat porukkaan ja viikon nyt jaksaa kuunnella vähän tyhmempiäkin juttuja, kun on hyvä proggis menossa.