LIDLin uusi kummallinen tv-mainos
Näittekö jo? Ysäribiisi Alexa; Summer is Crazy soi, suomennettu kätevästi ihan vaan että Kesä on Kreisiii. Isäntä hyppii pihalla kuin mielipuoli, ulkomainen au pairi tulee taloon, poika näkee tytön ja pyörtyy makuupussissaan, pikkutyttö pyytää au pairilta anteeksi isänsä käytöstä.
Viime kesän mainos biisimiksauksineen; Grilla Grillaa Grillaa...Maissii. Aaaa.. Kesän Lapsi Mä Oon, oli paljon parempi, juonineen kaikkineen.
Kommentit (62)
Vesalla (sen isän nimihän on siinä mainoksessakin tietysti Vesa) on hieno paita, jossa lukee "Kesämiehen kesäpaita" :)
Vierailija kirjoitti:
Siinä toisessa osassa se poika haaveilee kesähäistä aupairin kanssa. Kuka teinipoika muka oikeasti haaveilisi mistään häistä? :D
Se on varmaan viaton kiertoilmaus siihen, mistä me kaikki tiedetään teinipoikien oikeasti haaveilevan :) sitä ei vaan voi telkkarissa esittää edes aamuyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt, mutta minusta se on mainokseksi oikein hyvä ja iskulause tarttuva; "Kesä on vuoden paras päivä " :D
Niin, ja "Vesa" <3
Se menee "Suomen kesä on vuoden paras päivä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä toisessa osassa se poika haaveilee kesähäistä aupairin kanssa. Kuka teinipoika muka oikeasti haaveilisi mistään häistä? :D
Se on varmaan viaton kiertoilmaus siihen, mistä me kaikki tiedetään teinipoikien oikeasti haaveilevan :) sitä ei vaan voi telkkarissa esittää edes aamuyöllä.
Aivan... hyvä pointti :D
Ei kukaan tosissaan tiedä tämän kauniin naisen nimeä? Käsittämättömän kaunis tapaus kyseessä.
Ahistoo sen ukon piukea tynnyrimaha.
Mutta onneksi mainoksen isällä on tyylikäs ja kuvaava t-paita.
Miksi se sanoo "hullu ukko" suomeksi, ikään kuin se olisi yleinen suomalainen fraasi, jonka ulkomaalaiset oppivat ensimmäiseksi maahan tullessaan.
Saispa Mandyn kaltaisen tyttöystävän. Mikä sen nimi on, tietääkö kukaan?
On kyllä hottis muija. Hullu ukko!
Tässä on kaikki kesämainokset vanhasta uuteen: https://www.youtube.com/playlist?list=PLqLtYv4z5xGxM6_GJojGj4eDjpzHk4utP
Mainokset joissa perhe seikkailee https://www.youtube.com/playlist?list=PLqLtYv4z5xGxME1aOLvHIjl_thNwjEGHO
opettaja kirjoitti:
vain köyhät käy lidlissä
Minä kävin tänään. Minulla on velaton koti ja maanantaina ostin käteisellä uuden auton.
Tilille jäi vielä pätäkkää.
Lakimiehet, Lääkärit,Opettajat = Stockmann
S-hoitajat, rakennusmiehet, poliisit = Primas/K-City Market
Työttömät, pätkätyöläiset, opiskelijat = Lidl
Vierailija kirjoitti:
Todella kaunis se au pair!
Aivan upea!
Mä tykkään Lidlin mainoksista, ihan mahtavia!
Vierailija kirjoitti:
Lakimiehet, Lääkärit,Opettajat = Stockmann
S-hoitajat, rakennusmiehet, poliisit = Primas/K-City Market
Työttömät, pätkätyöläiset, opiskelijat = Lidl
K-kauppias se on katkera kun jokaisesta K-kauppiaasta ei enää tule automaattisesti miljonääriä. Onneksi ruuan hinnat eivät ole nousseet enää niin paljon kun Lidl tuli Suomeen. Jos Lidl ei olisi tullut Suomeen niin hallituksen olisi pitänyt keksiä se. Lidlin ansiosta monet palkkaneuvottelut ja palkkakierrokset ovat onnistuneet,kiitos siitä kuuluu Lidlille.
Muistetteko sen kun ruuan hinnat lopettivat nousemisen vuosiksi ja oluen hinta laski yhdessä yössä alle eurooon kun Lidl tuli maahan? Lidl on kouluesimerkki kilpailun tärkeydestä markkinoilla.