Mistä syystä itkit viimeksi?
Ilosta vai surusta?
Itse itkin kun naapurin mummu kertoi itkien hänen kissansa lopetuksesta. Oli 18 vuotta mummun paras ystävä.
Kommentit (54)
Yhdeksästä aamulla jonnekin alkuiltapäivään itkin.
En halua kirjoittaa miksi. Ettei ala uudelleen.
(Ikääntyvät, ajattelemattomat vanhemmat.)
En pysty itkemään, voi kun osaisin tai pystyisin. :(
Yksinäisyyttäni mä yleensä itken.
Itkin ilosta, kun luin erään oppilaani tekstiä joka uhkui luottamusta elämään ja samanaikaisesti halua auttaa toisia ihmisiä. Tuli sellainen puhdas kauneus siinä tekstissä. Se tapahtui tällä viikolla.
Sen jälkeen sain suru-uutisen, että isoäitini nukkui pois. Sitä en ole vielä itkenyt, mutta tiedän että itken sitten kun kohtaan sukulaisia.
Viimeksi tänään kun piti mennä syömään kavereiden kanssa mutta isä ei antanut rahaa koska viina on hänelle tärkeämpää. Olen kotona yksin kun kaverit pitävät hauskaa.
Itkin riittämättömyyden tunnettani.
Tuli Jammu-sedän uhrit taas tänään mieleen ja kyynel siitä tipahti taas poskelle. Aina kun luen jostain lapsesta, jolle on sattunut jotain kamalaa, tulee itku.
Toissa päivänä muistellessani 16v sitten kuollutta miestäni.
Olen juhlissa itkijä. Muulloin en itkeskelin. Viimeksi itkin kun lapsi pääsi ripille viime kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla, kun youtubesta katselin muiden artistien tribuutteja Aviciille.
Sama mulla tänään. Tuntuu jotenkin ihan älyttömän pahalta kun oli niin suloinen ja lahjakas nuori mies.
Tänään. Kovat hermokivut, neurologisia oireita, kävely huteraa. Kyllästyin fyysiseen vointiini.
Toissailtana yksin saunassa istuessani. Ajatus tulevasta avioerosta ja miehen "hylkäämisestä" ahdistaa ja pelottaa. Säälin miestä, mutta ero on väistämätön.
Nykyään itken tai ainakin liikutun tosi helposti
- kun näin tv- ohjelmassa vauvan syntyvän
- kun luin lehdestä, että sama nainen sai olympiamitalin kahdesta eri lajista. Voittaessaan kultaa hänellä meni yli puoli minuuttia aikaa, ennen kuin ymmärsi asian.
- kun näin urheiluruudusta miten Suomen alle 18.v, saivat jääkiekosta kultaa
- omaa tyhmyyttäni
eli silmät kostuvat nykyään päivittäin.
Minä olen silleen ihan lievästi itkenyt pitkin päivää. Jokin ahdistaa vain niin ja säälin itseäni, miksi minun pitää vuodesta toiseen kärsiä näitä ahdistuksia, vaikka ne välillä häviävät.
ehkä kolme viikkoa sitten ystävän menetystä
Katsoin youtubesta jotain this will save your faith in humanity -tyyppistä videota, missä ihmiset tekivät kauniita asioita toisilleen. Itkuhan siinä tuli liikutuksesta.
Eilen illalla, kun youtubesta katselin muiden artistien tribuutteja Aviciille.