14v haluaisi ripsienpidennykset syntymäpäivälahjaksi, suostua vai ei?
Hänen parhailla kavereillaan on jo ja nyt tyttö haluaisi sellaiset itsekin. On ottanut selville paikan missä laittavat tuon ikäisillekin. Minun pitäisi vaan maksaa.
Kommentit (22)
Ne liimat aika myrkkyjä... Tiedän monta ripsientekijää, jotka ovat joutuneet lopettamaan työn allergisoitumisen vuoksi.
En suostuisi. Ne liimat sisältävät ärsyttäviä aineita, voi tulla allerginen reaktio. Tulee turhaa kemikaalialtistusta.
Lisäksi 14-vuotias on melko varmasti kauniimpi ilman.
Omat ripset tuhoutuvat. Mitä järkeä?
Maksakoon myös itse, kerta haluaa niin paljon.
Ei sais. Menee ihan hirveesti rahaa laittoihin ja huoltoihin. Irtoripset jos pakko saada, tuskin niiden kanssa jaksais joka päivä sählätä.
Eihän se tuohon yhteen kertaan jäisi. Pitäisi huoltaa jatkossa 2-4 viikon välein ja maksaa 50-100 euroa. Ja omat ripset kärsii. Esim. ripsipermanentti tai millä nimellä se nyt onkaan nykyään voisi olla hellempi ja halvempi toimenpide. Vaikutus toki lakkaa siinäkin jossain vaiheessa. Tai ripsien kestovärjäys.
Niin ja tuosta voi alkaa se feikkiyden korostaminen. Seuraavaksi haluaa silokonit ja huulitäytteet? Onneksi oma tyttäreni ei ole halunnut mitään tuollaista.
Ei. Ihan hullu terveysriski kenelle tahansa, saati lapselle.
tottakai, kumitissit myös tallinnasta.
Ei. Em hyvien perusteluiden lisäksi feikkimaailmaan lähtemistä en mitenkään tukisi varsinkaan tämän ikäisenä.
Ripsienpidennykset ovat alemman keskiluokan naisten touhuja ja keskinäistä viestintää, jolla on tarkoitus lähinnä ilmentää toisille naisille, että ”pitää huolta ulkonäöstään”. Pojat tai miehet eivät pidä pidennyksistä, ajattelevat lähinnä, että hölmöiltä kamelin silmiltä näyttää.
Ei. Liima suunnilleen pikaliiman veroista myrkkyä. Rumat ja luonnottomat sekä heti laittamisen jälkeen että varsinkin, kun irtoilevat.
Vaikuttavat yliyrittämiseltä. Kauniin ei tarvitse ikinä yliyrittää. Ruma taas ei siitä kaunistu.
Ei tuon ikäinen tarvitse ripsienpidennyksiä, ei vaikka kaverilla olisi. Useimmissa paikoissa on ikärajanakin 16 vuotta, eli en tukisi muutenkaan jotain rahanahnetta joka tekee noin nuorelle (vähän kuten tatuointien tekeminen alaikäiselle on kyseenalaista).
Lisäksi kuten sanottu, huoltoväli on 2-4vk eli se ei ole mikään 50€ kertamaksu vaan menee satasia vuodessa jos niitä ripsiä aikoo oikeasti pitää kauemmin ja hyvänä.
Olen ripsiteknikko ja vastaus on ehdoton ei alle 16 vuotiaille. Allergisoituminen on todella ikävää ja mitä pidempään liimoja käyttää sitä varmempi allerginen reaktio on. Toiseksi joudut maksamaan huollon 3 viikon välein. Jos menee 4 viikkoa maksat aina uusista.
Älä missään nimessä suostu. Tunnen useamman naisen, jotka ovat jo muutaman huoltokerran jälkeen allergisoituneet. Kuten täällä on jo sanottu, tuo ripsiliima on pikaliimaan verrattavissa olevaa myrkkyä jonka ei todellakaan ole hyvä olla lähellä silmää. Kampaajani oli vahvasti sitä mieltä että ripsienpidennykset tullaan kieltämään jossain vaiheessa. Jos rahaa haluaa ajatella ennemmin kuin terveyttä niin niitä ripsiä pitää myös huoltaa ja sekin maksaa.
Hei! Minä olen 14 vuotias ja sain juuri ripsienpidennykset syntymäpäivälahjaksi, mutta sain nyt vain kerraksi ripset eli ei huoltoja. Mielestäni voit antaa myös lapsellesi yhdeksi kerraksi ilman huoltoja!
En suostuisi. 14-vuotias voi halutessaan laittaa irtoripset, jos joskus jonnekin haluaa oikein pynttäytyä. Pidennykset vaativat säännöllistä huoltamista ja sitten, kun niistä jossain vaiheessa luopuu, kestää aikaa että omat ripset palautuvat ennalleen.