Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika vähän parisuhdeseksistä täällä puhutaan

Vierailija
23.04.2006 |

Onnellisesti parisuhteessa 25 vuotta eläneenä, voin suositella teille nuoremmille.

Ei siinä tarvita pepputappeja tai fist-fuckingia. Eroottisuus kestää ja kehittyy kun kumppanit pitävät huolen siitä, että ovat toistensa silmissä kiinnostavia ja kehittyviä ihmisiä.

Suosittelen, että kaikkien ryhmäseksifantasioiden ja vieraissahyppimisten ohessa jaksettaisiin kehittää sitä omaa kahden välistä suhdetta.

Seksi on parasta vakisuhteessa!

mies -58

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elänyt parisuhteessa n. 20 v eikä mulla ole mitään dildoja yms vastaan.

Vierailija
2/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kirjoittajallakaan ole dildoja vastaan mitään!? Tai ainakaan tätä ei voi päätellä tekstistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jupelius:

Ei kai kirjoittajallakaan ole dildoja vastaan mitään!? Tai ainakaan tätä ei voi päätellä tekstistä.

Vierailija
4/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välineitä vastaan tosin ei mitään. Eikä peppuseksiä tai mitään muutakaan vastaan. Kunhan ne ei tule itsetarkoituksiksi.

Seksi on ihanaa, kun tuntee myönteisiä tunteita toista kohtaan!

nainen -68

Vierailija
5/5 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Eilen oli tv:ssä ohjelma onnesta. Kiinalaisen ajatuksen mukaan ihminen on onnellinen kun on joku, jota rakastaa, jotain mitä tehdä ja jotain mistä unelmoida.

Täällä tietysti korostuu tämä seksi irrallisena ilmiönä rakastamisesta, joka kai kuitenkin on parisuhteen ja läheisten ihmisten välisen kanssakäymisen kulmakivi.

Aivan vapaasti kukin käyttäköön seksiinsä niitä apuvälineitä, joita kokee stimuloituakseen tarvitsevansa. Minullakin on oma mukava dildoni.

Itse olen pitänyt tärkeänä sitä, että rakkaussuhteessa kumpainenkin voi säilyttää arvokkuutensa ja voi toteuttaa yhdessä sovittuja asioita. Olikos se City-Lehden Walter deCamp, joka muinoin vastasi tyttösen kysymykseen, että miten tulisi suhtautua poikakaverin ehdotukseen, että paras poikakaveri tulisi mukaan sänkypuuhiin. Walter totesi, että poikaystäväsi ei todennäköisesti suunnittele tytöstä kovinkaan pitkäaikaista kumppania. Oman näkemykseni mukaan noita kiksejä kannattaa hakea aika pitkäänkin siitä rakkaansa iholta ja ajatuksista. En ainakaan itse lämpenisi kumppanille, joka oikopäätä kantaa makuuhuoneeseen suristimia ja jättiläispeniksiä ym vempaimia.