Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet jos näet n. 100-kiloisen naisen hölkkäämässä?

Vierailija
27.04.2018 |

Haluaisin lähteä lenkille nyt kun polvet sen vihdoinkin sallivat, mutta mietin että nauretaanko minulle?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä. Jos joku nauraa niin kyllä karu fakta on se, että itsestään hän siinä tekee naurunalaisen.

Vierailija
2/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes satakiloisena ajattelen että reipas tahtinen kävely on parempi vaihtoehto.

Mutta minä kadehdinkin jos pystyt hölkkäämään, tekonivelillä se ei ole oikein sallittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattlen, että onpas reipas ihminen kun itse ajan autolla ohitse.

Vierailija
4/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos nivelet kestävät.

Vierailija
5/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes osaa ajatella miltä satakiloinen ihminen näyttää kun ei asia minua kiinnosta. JOs sulla nyt kuitenkin on painoa  tuon verran niin suosittelen kävelyä kunnes  painat 80 kiloa. Hölkkääminen tuossa painossa rasittaa niveliäsi  sen verran paljon että vammoja voi syntyä.

Vierailija
6/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän haluaa kohottaa kuntoa ja laihtua

Vierailija
7/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin nähdessäni 100 kg naisen kuntosalilla.

"Hienoa, että hän on tehnyt elämässään positiivisen muutoksen ja parantaa kuntoaan ja terveyttään."

t. Salimies

Vierailija
8/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele kyllä yhtään mitään, en noteeraa tuollaisia asioita. Jos nyt joku ajatus pitäisi pusertaa, niin varmaan että "siistiä", ja se siitä.

Vierailija
9/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähes samoissa mitoissa ja käyn lenkillä muista välittämättä. Ajattele, jos jäisit muiden mielipiteiden takia kotiin? Muut voi ajatella negatiivisesti tai positiivisesti sun lenkkeilystä, mutta oikeesti niitä ei varmaan kiinnosta ollenkaan tai jos kiinnostaa, noin kahden sekunnin ajan. Nyt ulos vaan!

Vierailija
10/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että on motivaatiota mutta nivelet on tosi kovilla hölkätessä. Reipas kävely, pyöräily tai uinti rasittaisi niveliä huomattavasti vähemmän.

Vierailija
11/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään kiinnostaisi sinun lenkkeily? Vuoden päästä kun painat 60kg niin alkaa päät kääntymään.

Vierailija
12/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo innostus ei kauaa kestä."

Vierailija
13/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sinun on miettiä mitä muut ajattelevat, mutta rehellisenä vastauksena.

Mietin, että tuollakin on kyllä pitkä tie käytävänä jos kuntoon haluaa ja monikohan jättää lenkit kesken parin kerran jälkeen ja jatkaa mässäämistä.

14/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele yhtään mitään. Minulle ei kuulu, mitä muut tevät. Nyt kun kysyit, niin tiedostin kuitenkin kunnioittavani, että joku jaksaa pitää itsestään huolta.

Sinne vaan ulkoilemaan muiden sekaan rohkeasti. Etpä ole enää kauaa punkero.

Vierailija
15/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketään kiinnostaisi sinun lenkkeily? Vuoden päästä kun painat 60kg niin alkaa päät kääntymään.

Ja onko niiden päiden kääntymiselläkään väliä?

Vierailija
16/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli paparazzi kuvia Rebel Wilsonista ja Amy Schumerista hölkällä ja tuli kyllä syyllinen olo kun hekin viitsivät liikkua ja ite en vaan jaksais. Enkä ole edes läski.

Vierailija
17/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sata kiloa vielä niveliä rasita, jos on lapsena ja nuorena liikkunut runsaasti, eikä ole sairauksia tai muita vikoja nivelissä. Tai tosi lyhyt satakiloinen. Tai hölkkää ihan järjettömiä määriä.

Vierailija
18/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mahtavaa ja hienoa!"

Ei urheilu ole tarkoitettu vain hoikille ja treenatuille kropille vaan ihan jokaiselle ihmiselle tässä maailmassa. Jostainhan se pitää aina aloittaa, eikö? Lähde rohkeasti ulos, aloita reippailla kävelylenkillä ensin ja kunnon kohotessa nostat vauhtia, pidennät matkaa jne. 

Vierailija
19/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata juosta.Ota sellainen laji missä jää ne tärähtelyt pois tukielimistä,esim uinti tai pyöräily.Voimistella voi kotona ilman välineitäkin.

Vierailija
20/78 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä näen isokokoisen naisen hölkkäämässä, katson vain ihaillen, että jaksaapa tuo hienosti. Mulle juoksu on raskasta ihan normaalipainoisenakin, joten tiedän ettei todellakaan ole kevyttä hommaa jos on ylimääräistä kuormaa mukana. TSemppiä!