Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua ehkä ikinä naimisiin. :(

Vierailija
23.04.2006 |

Yksi lapsi on jo. Olen yrittänyt sanoa että se olisi sellainen virallinen sitoutuminen ja en haluaisi elää loppuelämääni tälläisesti " epävarmana" .

Mies vain hokee että miksi pitäisi.. Miten saisin perusteltua miehelle.

Kysyin myös että eikö hän halua juuri minun kanssa naimisiin, niin ei ole kyse siitä, kuulemma. Ei vain näe mitään järkeä siinä.

Mua ottaa päästä tosissaan. Äsken sitten töksäytin hänelle että minä en ainakaan halua elää loppuelämääni näin epävarmana tulevaisuudesta. Ja lähdin koneelle.. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perustellut asiaa uskonnolla (vaikken ole himouskovainen, enkä käy kirkossa kuin ehkä kerran vuodessa, haluan saada liitollemme kirkollisen siunauksen), raha-asioilla (jos vaikka jompi kumpi joskus kuolisi tms) ja perheen yhteisellä nimellä.

Mies vastustanee avioliittoa lähinnä sen juhlan takia. Eli ei tykkää isoista juhlista ja suostuin sitten pitämään pienemmät häät ja hoitamaan itse kaiken hössötyksen.

Hääpäivä on meillä jo tiedossa.

Vierailija
2/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole himouskovainen mutta kyllä mäkin haluaisin virallistaa meidän suhteemme. Olisi huomattavasti turvallisempi olo..

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioliitto ole se asia joka ihmiset sitoo toisiinsa...

Vierailija
4/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskeneläkettä ei saa jos puoliso kuolee eikä ole naimisissa. Siinä minusta ihan tarpeeksi perustelua.

Ehdota miehelle maistraatissa piipahtamista. Niin me tehtiin. Jälkeen päin sitten pidettiin kemut kavereille =D

Vierailija
5/5 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti tuo ei halua muhun sitoutua.

Eli ei meillä kovin pitkä tulevaisuus ilmeisesti ole.. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä