Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli ensimmäinen ajatuksesi heti sen jälkeen kun olit menettänyt neitsyytesi?

Vierailija
26.04.2018 |

Eli yhdynnän jälkeen, kun mies oletettavasti oli riisumassa kumia vierelläsi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, vihdoinkin tämä on pois päiväjärjestyksestä. Nyt alkaa elämä!

Vierailija
2/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässäkös tämä oli?? Tällaistäkö on seksi?" :( Huono, känninen räpellys, jossa mies (neitsyt hänkin), vain pani mua kymmenen minuuttia vailla mitään esileikkiä tai lämmittelyä, saati kiinnostusta mun nautintoon, ja sammui 30 sekuntia sen jälkeen, kun lopetti (tuskin edes laukesi). Valtava pettymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tarkalleen muista mitä ajattelin. Jotain siihen suuntaan että olen rakastunut. Ja oli muuten hyvää seksiä jo ensimmäiselle kerralle. Kumppanin valinta onnistui, vieläkin ollaan yhdessä

Vierailija
4/11 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ainakin tuli mieleen heti kun kassit oli tyhjät että oiko se toppa täysi että ehtii polttaa mont kumia vielä kun akka on kuuma ja nuorena kylä sitä pantiinkin

Vierailija
5/11 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ihan kivaa tekemistä mutta ei mitenkään ihmeellistä, pettymys oli mulle (mies)

Vierailija
6/11 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, sai kerrankin panna kunnolla loppuun asti (oltiin jo kokeiltu sisään monta kertaa). Sinä viikonloppuna ei yksi kortsupaketti (5 kpl) riittänyt mihinkään. Kioskin tätiäkin vähän nauratti, kun hain lisää. Taisi tietää mitä poika oli puuhannut. Mutta sitten, kun tyttö sai pillerit avautui täysin uusi maailma.....

t. pervo-kake

Vierailija
7/11 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Millon mä saan lisää” ja ”Miks mä odotin näin kauan?” (Olin siis 26 v kun menetin neitsyyteni). Lisää sain onneksi muutaman tunnin päästä ja heti seuraavana aamuna, päivänä ja iltana :) Ihana muisto jäi.

Vierailija
8/11 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne vei mukanaan ja harrastettiin miehen kanssa täysin suojaamatonta seksiä ekalla kerralla. Ensimmäinen ajatus järjen palaillessa takaisin oli lähinnä, että "voi ei, toivottavasti ei tärpännyt".

Vierailija
9/11 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla 16-vuotiaana karvaasti opin, ettei samalla kortsulla pidä laukeamisen jälkeen jatkaa. Nuoruuden kiimassa ekan lastin lähtö ei mitenkään hidastanut edestakaista liikettä - kunnes kalun päässä tuntui pieni poksahdus. Varmuusväline puhkesi ja siittiöt lähtivät jahtaamaan munasolua! Onneksi eivät löytäneet, muutama viikko jännitettiin:)

Muuten eka pano oli molemmista ihan onnistunut, ja molemmat sitä halusivat - tosin aika verinen oli kalun lähiympäristö:) Ja oli se käteenvetojen jälkeen aivan upea tunne, kun vedin farkkujen vetskarin auki ja pikkarit sivuun ja alta löytyi lämmin aivan märkä tussu! Eikä ollut mikään leveä viidakko, vaan oikein nätti jalkojen välistä tuleva karvasuikale, vieläkin muistan tämän upean ensinäyn! Ei tarvinnut kysyä saanko panna, tyttöystävän märkyys kyllä luvan kertoi:)

Vierailija
10/11 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAAAH!

Vierailija
11/11 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kortsua, joten tyttö halusi ottaa suihin. Hän oli itsekin neitsyt ja sai kyllä samalla orgasmin...en vieläkään oikeen tiedä että menetimmekö neitsyyden tuolloin vai emme. Lasketaanko tuo?

Mutta hyvältä tuntui meistä molemmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi