Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö lapsesi yökylään ateisti perheeseen?

Vierailija
26.04.2018 |

Pojan kaveri pyysi häntä yökylään, minua mietityttää. Vanhemmat ovat ihan mukavan oloisia muuten mutta ateisteja.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollolloo. Itse en edes tiedä lasteni kaveriperheiden vakaumusta. Pääasia että ovat mukavia ja turvallisia vanhempia.

Vierailija
2/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin vain sellaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluimmin päästäisin ateistiperheeseen kuin johonkin himouskovaisten perheeseen.

Vierailija
4/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En riskeeraisi lapseni taivaaseen pääsyä antamalla kaveerata ateistien kanssa.

Vierailija
5/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo. Jotta siinä olisi mitään ideaa, meidän pitäisi elää yhteiskunnassa, jossa ihmiset tietäisivät toistensa vakaumukset. Tai ehkä Porvoossa ateistit pitävät jotain hihamerkkiä.

Vierailija
6/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi edes vastata kysymykseesi, mutta kerron sinulle viisauden.

Muista tästä lähtien aina, että totuudessa on yksi ominaisuus, jota huuhaassa ei ole. Totuus voidaan aina kumota, jos löydetään uusi totuus. Huuhaata ei voi.

Juutalaiset kirjoittivat Vanhan Testamentin.

Kristityt päivittivät sen Uudella Testamentilla. Juutalaiset eivät uskoneet.

Muslimit päivittivät nämä molemmat Koraanilla. Juutalaiset ja kristityt eivät uskoneet.

Ja jokaiseen uskontoon kuuluu oleellisesti se, että nämä pyhät kirjoitukset ovat totta. Mutta miten ne voisivat olla totta, jos niitä ei voi todistaa vääräksi uuden tiedon tullessa julki?

Vierailija
7/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistiperheeseen toki päästäisin. Uskonnolliseen en tietenkään. Ei tarvitse paljon seurata ympäristöään, niin huomaan, että uskonnollisessa perheessä olisi liian suuri riski, että käytetään katolisten pappien menetelmiä yms. pervoa. Ihminen, joka ei aikuisena erota faktaa ja fiktiota ei ole terve, joten on todennäköistä, että perheessä esiintyy kaikkea muutakin epätervettä toimintaa kuin vain henkiolennoille puhumista.

Vierailija
8/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki mun lapsen kaverit ovat lähteneet yökylästä suoraan potkimaan mummoja ja polttamaan kirkkoja. Eli varo vaan, miten omien hellantelttujesi käy.

Vierailija
9/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojan kaveri pyysi häntä yökylään, minua mietityttää. Vanhemmat ovat ihan mukavan oloisia muuten mutta ateisteja.

Missään nimessä ei. Jos maailmanloppu tulee ensi yönä niin lapset joutuvat suoraan helvettiin.

Vierailija
10/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko järjestää uusi ohjelma TEMPTATION FAITH suomi

4 uskovaista paria, yksi lesta, yksi helluntailainen, yksi katolilainen ja yksi luterilainen eroitetaan toisistaan kahteen leiriin.

Leireissä olisi mielettömän kauniita ja ystävällisiä henkiparantajia, ateisteja ja satanisteja.

Olisi viiniä ja viekotteluja,..iltaisin katsottaisiin videolta onko joku hairahtunut totuuden polulta

Vierailija
11/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat heikkoja..heillä ei ole voimaa vastustaa ateismia.

Ateisti kertoo lapsellesi että koska joulupukki , hammaskeiju eivät ole totta, jumalakaan ei ole

Epäilyn siemen jää kytemään ja lapsesi grillaan.tuu hel.veti.ssä!

Vierailija
12/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on oikeasti hyvä kysymys... itse tekisin niin että tutustuisin vanhempiin, jos vaikuttavat täyspäisiltä niin antaisin mennä. Tosin saman tekisin kyllä uskonnosta ja vakaudesta riippumatta kaikille. Itse olen kristitty, mutta en antaisi lastani hoitoon jollekkin joka väittää olevansa kristitty, sillä ei kaikki itseänsä kristityksi kutsuvansa kanna kristillisiä arvoja...

Vierailija
13/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, ateistithan syövät pikkulapsia, koska eivät pelkää jumalan rangaistusta. Uskovaisetkin söisivät, mutta pidättäytyvät rangaistuksen pelosta.

Vierailija
14/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistiperhe on yhdyssana. Jatkakaa.

Vierailija
15/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaarallista se on.

Oppii pian ettei ole normaalia että käytetään seksuaalisesti hyväksi.

Vierailija
16/16 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on oikeasti hyvä kysymys... itse tekisin niin että tutustuisin vanhempiin, jos vaikuttavat täyspäisiltä niin antaisin mennä. Tosin saman tekisin kyllä uskonnosta ja vakaudesta riippumatta kaikille. Itse olen kristitty, mutta en antaisi lastani hoitoon jollekkin joka väittää olevansa kristitty, sillä ei kaikki itseänsä kristityksi kutsuvansa kanna kristillisiä arvoja...

Oletko hela vai lesta?

Oletko hyvä nuolemaan p..llua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi