Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhaku: itku tuli jo

mitätön
26.04.2018 |

Kirjoitettuja hakemuksia, haastatteluja, niin monia takana. Taas tuli tuttu puhelu: en tullut valituksi tehtävään. Nyt alkoi itkettämään jo puhelun aikana, pettymys oli niin valtava. Oli vaikeaa yrittää pirteällä äänellä kiittää hyvästä haastattelusta ja toivottaa hyvää kevään jatkoa. Tuli olo, että kutistun olemattomiin. Voi että, kun kaikki aktiivimallin ajajat ja hyväosaiset kukkoilijat tajuaisivat, kuinka mitättömältä tuntuu, kun ei kelpaa minnekään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa että yrität. Älä luovuta koskaan.

Vierailija
2/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle! Et ole yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman, mutta sitten tajusin ettei minua ihmisenä määritä tuollaiset asiat.

Jos määrittäisi niin sittenhän asiat vasta huonosti olisi.

Ajattele jos olisit ihmisenä vain pelkkä kaupankassa, vain pelkkä kumileimasin, vain pelkkä opettaja tai vain pelkkä näyttelijä.

Ihmisen arvo määrittyy sen mukaan miten hän kohtelee toisia ihmisiä, eläimiä ja luontoa.

Ei kenenkään arvoa ihmisenä lisää se mistä hänelle maksetaan rahaa.

Vierailija
4/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmee puhelu? Minulle ei ole kertaakaan soitettu siitä, että en tullut valituksi.

Vierailija
5/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, miltä tuntuu. Nyt olen itse menossa töihin parin vuoden työttömyyden jälkeen, usko pois että sinullekin vielä käy niin! Kannattaa kysyä haastattelijalta, miksi et tullut valituksi.

Vierailija
6/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu....

Päätin nyt usean haastattelun jälkeen kysyä haastattelijalta, että miten haastattelu meni hänen mielestään, ja mitä voisin parantaa. Vastaus: "Sehän meni todella hyvin, en osaa antaa vinkkejä. Oltais me voitu sut valita mut valittiin nyt vaan tää toinen". Tuo tuntuu kaikista pahimmalta..

Vierailija
7/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta! Sit kun saat sen parhaan paikan unohdat nää surut!

Vierailija
8/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmee puhelu? Minulle ei ole kertaakaan soitettu siitä, että en tullut valituksi.

Haastattelun jälkeen?

Vierailija
9/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole edes kiitollinen jos joku soittaa ja ilmoittaa, ettet tullut valituksi.Itse en usein edes saa ilmoitusta, että hakemukseni on vastaanotettu tai, että tulisi kutsu haastatteluun.Ikää yli 50v ....syy ehkä tässä.Ensimmäisen aktiivisuuden sain täytettyä työnhakukurssilla, mutta nyt ei tietoakaan mistä uusi kurssi tai työ eli taitaa leikkuri iskeä seuraavaksi.Joten älä " mitätön" masennu sinulla on asiat paremmin , kun haastatteluihin asti olet päässyt! Tsemppiä!

Vierailija
10/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole kertaakaan edes soitettu. On vain tullut ilmoitus sähköpostitse haastattelun jälkeen.

Vierailija
11/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän niin hyvin! Olen nyt päässyt useisiin haasatteluihn ja niistä vielä jatkoonkin. Sitten jään aina rannalle. Tuntuisi melkein paremmalta ettei pääsisi edes haastatteluun kun se ettei kolmen parhaan joukosta kuitenkaan valita. Silloin on jo kuitenkin niin lähellä. Älä masennu, on täällä muitakin samassa jamassa olevia.

Vierailija
12/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut saman, mutta sitten tajusin ettei minua ihmisenä määritä tuollaiset asiat.

Ajattele jos olisit ihmisenä vain pelkkä kaupankassa, vain pelkkä kumileimasin, vain pelkkä opettaja tai vain pelkkä näyttelijä.

Ihmisen arvo määrittyy sen mukaan miten hän kohtelee toisia ihmisiä, eläimiä ja luontoa.

Hallitus on toista mieltä.

Vierailija
13/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Älä anna muiden määrittää arvoasi, seiso rohkeasti omilla jaloillasi ja ota paikkasi yhteiskunnassa siitä huolimatta, palkitaanko sinua vai ei.

Vierailija
14/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pääse edes haastatteluihin. 

Vierailija
15/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus on toista mieltä.

Hallitus saa olla mitä mieltä haluaa, minäkin olen.

Vierailija
16/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset ainakaan vuokrafirmojen kautta luottako että teidät edes esitellään työnantajalle. Otin itse selvää työpaikan sijainnista kun vuokrafirma ei sitä suostunut sanomaan.Lähetin sitten hakemuksen vuokrafirmaan ja pääsin haastatteluun.Työnantaja otti sitten yhteyttä ja kysyi miksi minua ei oltu heille esitelty.Vastasin että ottivat kai nokkiinsa kun kyselin suoraan työpaikasta.Pääsin kuitenkin töihin tälle  työnantajalle.Siitäs sai sekin kiusantekijä vuokrafirma.Vaikeaa tulee työttömälle päästä töihin kun työkkäri lopettaa ja tuollaiset rupeaa töitä välittämään.

Vierailija
17/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus! Mulla myös pääsi itku tällä viikolla, kun soitettiin, että valitettavasti tällä kertaa jne. Olisin niin kovin halunnut siihen paikkaan. Ensin tuntui, etten enää ikinä hae mitään työtä, kun hylkäys tuntuu noin pahalta, mutta parin tunnin päästä kirjoitin taas uuden työhakemuksen. Eihän tässä muu auta.

Vierailija
18/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuota ei tapahtu, mutta jotkut työnantajat ovat poikkeuksia. On minullekin pari kertaa soitettu. Tässä voi olla alakohtaista vaihtelua, ja sitten yksityisten ja julkisen sektorin käytännöt voivat vaihdella saman alan sisälläkin.

Vierailija
19/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupesi itkettämään myös puolestasi.... en osaa muuta sanoa kuin että voimia ja tsemppiä! Älä luovuta! 

Kokemusta on työttömyydestä ja useista kiitos mutta ei kiitos -viesteistä ( ja usein ei edes kerrota miten haastattelussa kävi vaikka sinne asti pääsi... osaan toki laskea 1+1 muutaman kuukauden hiljaisuuden jälkeen ), vain kaksi kertaa on taidettu puhelimessa kertoa etten ole tullut valituksi. 

Kyllä se vielä jonain päivänä kääntyy - yritä uskoa siihen! Tiedän miten vaikeaa se on, mutta muutakaan ei voi. Olet tärkeä tuollaisena - työ ei meitä määrittele yhteiskunnassa. halit 

Vierailija
20/24 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken ajelemassa ja näin kuinka värikkäissä työvaatteissa olevat töäntekijät ostivat grilliltä evästä ja toiset olivat menossa ravintolaan ruokatauolle. Ajattelin että voisin olla yksi heistä, mutta oli vaan tultava kotiin joumaan kylmää olutta. Nyyhkis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan