Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv36 ja 400km automatka

Vierailija
25.04.2018 |

Eli oon raskausviikolla 36 ja huomenna pitäis lähtiä käymään sukulaisilla reilun 400kilometrin päässä, sukulaiset asuu aika korvessa, lähimpään sairaalaan 200km. Mietin että uskaltaako sitä enää lähteä näillä viikoilla, onko täällä muita jotka ois matkustellu loppuraskaudessa? Sen tiiän että pysähtyä ja jaloitella pitäisi usein ja juua vettä paljon.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rv36 matkustin vajaa 500 km autossa suuntaansa. Viimeiset pari tuntia matkasta kiristi vatsaa ja oli tuskaista istua. Eli taukoja kannattaa pitää ainakin tarpeeksi.

Vierailija
2/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt sanois että normaali vauva sielt syntyis noilla viikoilla, kun ei oo edes täysaikanen. Puhumattakaan jos tarkotat viikkoja 35–+6, niinkuin useat esikoisen odottajat.

Hyvällä mielellä vaan ja jalottelua oman voinnin mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt sanois että normaali vauva sielt syntyis noilla viikoilla, kun ei oo edes täysaikanen. Puhumattakaan jos tarkotat viikkoja 35–+6, niinkuin useat esikoisen odottajat.

Hyvällä mielellä vaan ja jalottelua oman voinnin mukaan!

Ja siis tarkotin sitä että ei synnytyksen pidä lähtee käyntiin vielä tolla normaalilla! Kuitenkin se synnytys on parhainta 38+0-42+0 välillä!

Vierailija
4/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä synnytin rv 37. Hyvä, että kestin 20km matkan sairaalaan.

Vierailija
5/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa aivan hyvin.

Vierailija
6/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskaltaa, moni raskaana oleva asuukin maalla. Toinen asia on haluatko, ja tuntuuko sinusta, että sinun nyt pitää venyä muiden takia. Siihen on vaikeampi ulkopuolisen ottaa kantaa.

Vierailija
7/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä synnytin rv 37. Hyvä, että kestin 20km matkan sairaalaan.

Niin, sulla taisi olla synnytys menossa silloin! (Mun piti taas istua 95 km sairaalaan keskellä synnytystä, eikä se ole edes mitenkään pitkä matka.)

Vierailija
8/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin noilla viikoilla 700 km ja parin päivän päästä takaisin. Ei tehnyt tiukkaakaan.

Vierailija
9/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Joo 35+3 on nyt viikkoja. Ei niinkään hirveästi jännitä se että synnytys käynnistyisi, vaan se kun neuvolassa peloteltiin että veritulppa tulee helposti pitkillä automatkoilla. Ehkä uskaltaudun matkaan ja pysähtelen vähän väliä :)

Vierailija
10/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Joo 35+3 on nyt viikkoja. Ei niinkään hirveästi jännitä se että synnytys käynnistyisi, vaan se kun neuvolassa peloteltiin että veritulppa tulee helposti pitkillä automatkoilla. Ehkä uskaltaudun matkaan ja pysähtelen vähän väliä :)

Ap

Vierailija
11/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Olisi mulle liian raskas ja kivulias matka tuossa vaiheessa.

Vierailija
12/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko lähteä istumaan autoon?

Mä olen sen verran itsekäs, että en lähtisi.

Vierailija
13/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos luulet että kroppa kestää. Mä matkustin reilu kolme tuntia suuntaansa muistaakseni 7vko ennen laskettua aikaa, bussilla tosin ettei kauheesti tullu jaloteltua. Menomatkalla selkä alko vihottelee heti alussa, ja tulomatkalla oli myös selkä kipeä + supisteli kipeästi. Ennen sitä tai sen jälkeen ei ollut tullut kipeitä supistuksia paitsi vasta kun synnytys lähti käyntiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi