Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein te 40 lähestyvät tai 40+ harrastatte seksiä?

Nelkytä
25.04.2018 |

Seurustelu aika ja seksin määrä?

Ystävän kanssa pohdittiin,että millainen mahtaa olla aktiivisuus muilla pariskunnilla?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kade.

Ollaan 35-40 v. Yhdessä kaksi vuotta, seksiä n kerran kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
22/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v ja 45v, yhdessä 14 vuotta. Tänä vuonna ei ole vielä ollut seksiä. Viime vuonna muistaakseni kahdesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 krt/vko 45-vuotiaita

Vierailija
24/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä 3-4 x viikossa. Olemme molemmat 53v ja yhdessä 33 v.

Vierailija
25/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 42 ja mies 43. Seksiä noin kerran kuussa. Paljon enemmän haluaisin, mutta täytyy olla tyytyväinen kun takana on monen vuoden seksitön jakso. Naimisissa ollaan oltu 23 vuotta. 

Vierailija
26/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 43 ja 50 uusioperhe, yhdessä 5 vuotta. Nykyisin keskimäärin 2 krt/vko. Kolme teiniä kotosalla ja toisen vuorotyö verottavat mahdollisuuksia 😁 Olisi kiva useamminkin ja joskus täytyy karata kellariin, jotta saataisiin hetki kahden kesken. Hellyyttä ja hipsuttelua on päivittäin.

Vierailija
27/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 41v, mies 51v. Seksi meni sen siliän tien kun mies masentui, kertojen välissä saattaa mennä 2-3 kuukautta, ennen sitä meillä oli vilkas seksielämä. Yhdessä oltu 23 vuotta, seksittömyyttä ollut jo monta vuotta.

Vierailija
28/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää alle 50 ja kerran tai kaksi kuussa koska mies on Tampereella töissä.Tyhjät on kassit.

Vierailija
29/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa viikossa. Yhdessä oltu 19 vuotta. 2 alakouluikäistä lasta.

Vierailija
30/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kirjoitti:

3-4 kertaa viikossa. Yhdessä oltu 19 vuotta. 2 alakouluikäistä lasta.

Niin ja molemmat ollaan 40.

Vierailija
31/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen eroa n 2-4krt vuodessa ja nyt ei 3 vuoteen mitään, vaikka mieli tekis kokoajan. Kun löydän sulhon, niin ...

Vierailija
32/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies 44 v. Seksiä viimeksi marraskuussa, takana 20 vuoden parisuhde, tosin melko on-off. Välissä meni muutama vuosi, ettei edes tavattu. En ole kyllä nykytilanteeseenkaan tyytyväinen. Runkkasin viimeksi eilen.

Vierailija
33/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää alle 50, seksiä harrastettiin minua nuoremman miehen kanssa avioliiton loppupuolella ehkä kolmen kuukauden/puolen vuoden välein. Ei johtunut minusta, olisin voinut harrastaa vaikka joka päivä ja kokeilla kaikkea kivaa ja jänskääkin, mutta mies runk*asi mieluummin tietokoneensa edessä aina, kun olin poissa kotoa (vaikka vain kaupassa), ja sen jälkeen ei kuulemma tehnyt enää mieli. Huom! En ollut lihonut liiton aikana.

Nyt eron jälkeen olen todennut, etten tarvitse miestä tyydyttämään itseäni, sillä löysin fantasioinnin ja masturboinnin ilot ja multiorgasmit aviossa aikani puutteessa kärvisteltyäni. Minun puolestani oikeat miehet joutavat olla vaikka loppuelämän pannassa, ei kiinnosta enää pätkääkään.

Vierailija
34/49 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 24v. Lapsia 4 ja odotan viidettä. 3-vuorotyö ja teen paljon öitä. Seksiä on nyt raskauden aikana ollut hiukan normaalia vähemmän, mutta yleensä seksiä on 3-7x viikossa lukuunottamatta kuukautisten aikaa. Välillä aamuin illoin jos tilaisuus vain tulee. Lukko makuuhuoneemme ovessa on välttämätön😊

N39

Vierailija
35/49 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 42v. Ikää 60 ja 61v.  Seksikerrat vähän harventuneet, enää 1-2krt viikko. 4 lasta, joista yksi vielä kotona. Ei ole lapset seksinharrastamista vähentäneet, vähän joutunut toki teinien kanssa pelaamaan, mutta oven on saanut tarvittaessa kiinni. Kyllä ne varmaan on tajunneet, mitä tehty nukkumaan mennessä. Kohta lähtee viimeinen ulos, joten voidaan taas useammin ja monipuolisemmin naida. Vaimo saanut alusta lähtien orkkuja ja olen siihen aina panostanutkin.  Seksi tuntuu yhä vain yhtä hyvältä ja samalta kuin aikojen alussa. Minusta mikään ei ole muuttunut, muu kuin molempien ulkonäkö. Sitä taasen ei erota seksiä harrastaessa, kun sielut yhtyy. Taukoa tai haluttomuutta seksin harrastamisessa ei ole ollut koskaan. Joskus poikkeuksellisesti jäänyt viikon verran väliä, mutta siihenkin ollut syynä joku muu kuin haluttomuus.

Vierailija
36/49 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkailen päivittäin. Silloin kun olen naistäväni luona, joka on kuuma typy, niin aina menee panemiseksi. Aika normi että pannaan heti illalla ja sitten aamulla uudestaan. Usein muna hellänä kun lähden sen luota.

Vierailija
37/49 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä 42v. Ikää 60 ja 61v.  Seksikerrat vähän harventuneet, enää 1-2krt viikko. 4 lasta, joista yksi vielä kotona. Ei ole lapset seksinharrastamista vähentäneet, vähän joutunut toki teinien kanssa pelaamaan, mutta oven on saanut tarvittaessa kiinni. Kyllä ne varmaan on tajunneet, mitä tehty nukkumaan mennessä. Kohta lähtee viimeinen ulos, joten voidaan taas useammin ja monipuolisemmin naida. Vaimo saanut alusta lähtien orkkuja ja olen siihen aina panostanutkin.  Seksi tuntuu yhä vain yhtä hyvältä ja samalta kuin aikojen alussa. Minusta mikään ei ole muuttunut, muu kuin molempien ulkonäkö. Sitä taasen ei erota seksiä harrastaessa, kun sielut yhtyy. Taukoa tai haluttomuutta seksin harrastamisessa ei ole ollut koskaan. Joskus poikkeuksellisesti jäänyt viikon verran väliä, mutta siihenkin ollut syynä joku muu kuin haluttomuus.

Kuulostaa hienolta. Olette onnellinen pari.

38/49 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

M52 - vaihtelee kovasti arkirutiinien mukaan. Normaalisti 2-3 krt/vko , mutta esimerkiksi lomalla 1-3 krt/pvä.

Vierailija
39/49 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4kertaa viikossa Ollaa 43 vuotiaat pariskunta.Facefack on tullu uutena asentona ny tänä vuonna.😋

Vierailija
40/49 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45 M46 pariskunta. 1 vuosi avoliitossa. Rakastelemme joka päivä ja nautimme kumpikin toistemme läheisyydestä. Ihanaa suuseksiä saan 2-3 krt/vko. Aamukahvit keitetään vasta aamuseksin jälkeen. Kun kumpikin on kunnolla tyydytettyjä, niin meillä ei ole mitään riitoja eikä pipo muutenkaan kiristä. Joka päivä sanomme toisillemme "rakastan sinua". Makuuhuoneen ovessa on lukko, jottei lapset pääse keskeyttämään lakanoiden heilumista.