Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Provosoivat naishieronta-asiakkaat

Hierojakuningas.mies222
25.04.2018 |

Muilla mieshierojilla kokemuksia naisista jotka tahattomasti tai tahallaan provosoivat seksuaalisesti? Tarkoitan jotka antavat ymmärtää, että olisivat valmiita menemään hieronnassa yli sallittujen ja hyväksyttyjen tapojen. Ymmärrän, että jotkut asiakkaistani saattavat kokea seksuaalista nautintoa hieronnassa, mutta ei heidän käytös kyllä minussa mitään intohimoa aiheuta. Jos nainen luulee että mieshieroja on innoissaan kun hänen pikkarinsa kostuvat niin se juna on jokaisella hierojalla mennyt jo ensimmäisten asiakkaitten aikana. Tarpeeksi pitkään kun on ollut alalla, niin mikään ei enää yllätä sen enempää kuin sytytäkkään.Duunin ulkopuolella on kyllä senkin edestä seksuaalisesti viriiliä elämää, ettei sitä hieronta-asiakkaista tarvitse hakea. Jokainen asiakas on yksilöllinen, eikä mitään selkeää rajaa ole missä menee kunkin kohdalla hyväksyttävä raja vaikkapa pakaroiden hieronnassa. Intiimialueelle ei tietenkään saa koskea, mutta lopulta kyse on hierontaotteen voimakkuudesta ja suunnasta.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko noita riittää.

Vierailija
22/57 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eri naisasiakkaitten kommentteja, tai keskustelun avauksia tältä vuodelta.Ikähaarukka 26-55 v. -Voitko kokeilla ovatko mun rinnat kiinteytyneet kun olen alkanut käymään taas jumpassa?.- Haittaako että otan kaikki pois vaikka hierotaankin vain niska-hartiaseutu?.- Jos näkisin sun näköisen kundin jossain raflassa niin antaisin heti.- Onko normia että sun kosketus tuntuu todella todella syvällä jossain tuolla haaravälisssä?- Hierotaan vain rinnat ja sit loppuaika jos käytettäisiin noiden lonkankoukistajien avaamiseen,  ja varmaan on hyvä et valmiiksi otan jo kaikki pois.- Voisitko hieroa rohkeammin siitä pakaravaostta, eikä haittaa vaikka vähän sattuukin.- Anteeksi, mutta onko normia että nännit alkavat näin nöpöttään?- Sorry mun on pakko ottaa mun litimärät pikkarit pois.En ajatellut että hieroja voi olla noin kuuma pakkaus.- Voiko kosketella itteäni hieronnan aikana?- Panettaako sua ikinä jos huomaat että asiakas ihan märkä? Niin, nää eivät ole mitään fantasioita, ja rehellisesti sanottuna osa noista on vähän siistittyjäkin. Olen päässyt sen yli että kokisin tuollaiset heitot provokaatioksi.En niistä vain mitään kiksejä saa.Lopulta asiakkaat yhtä harmaata massaa kun pitkään tehnyt tätä hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi kivempi suoraan vain sanoa, että minulla on tämmöinen hierontafantasia, ja kertoa sitten siitä?

Vierailija
24/57 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun tänne kommentoivat sellaiset ihmiset jotka eivät joko ole käyneet hieronnassa, tai sitten asuvat jossain hiton kuplassa! Ajatteleepas tilannetta missä kaksi toisilleen vierasta ihmistä istuvat vaikkapa kahvilassa samassa paikassa. Tulee sellaista kipinää tms. Ihan samalla lailla on työelämässä. Mulla on kuukaudessa yli sata asiakasta.Aika pokkaa väittää että ovat harmaata massa...ettei kenenkään kanssa lähde hiukan juttu lapasesta. Joitakin näyttää ärsyttävän se, että työstä voi oikeastikkin nauttia, luvalla! Pointti on siinä, ettei ketään saa ehdoin tahdoin kihoittaa. Periaatteessa eivät asiakkaat hierojaakaan.Tulee vain tällaisia tapauksia aina kun asiakkaita on paljon. Ehkäpä tyypillisimmillään täällä Tampereella ovat sellaiset asiakkaat jotka juuri muuttaneet tänne muualta päin Suomea.Ei oo tuttua porukkaa lähtemään ulos ja hormoonit hyrräävät.Ja jippii,-Nyt alkaa kevät ja naiset entistäkin hottiksimpina,-ammatinvalintakysymys.

Vierailija
25/57 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saa se mieshieroja ihan yhtälailla nostaa haloon, jos kokee häiritseväksi.

Saa tottakai, mutta uskotaanko? Se onkin jo eri asia.

Vierailija
26/57 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudesta naispuoleisesta asiakkaastani ainoastaan yksi oli provokatiivinen. Eli kehon liike ja kielenkäyttö. Ei kuulosta paljolta, mutta kun ´suhteuttaa koko vuodelle heitä onkin aika paljon.Ja ei oo mitään ikäjakaumaa. Itsellä kahdeksan vuoden työkokemus. Ketään en ole innostunut hoitelemaan seksuaalisessa tarkoituksessa. Se kuinka kauan kestää ei voi ikinä tietää.Pari kertaa ollut todella lähellä että homma ois karannut käsistä.Sitä vain tietää ettei se sitten siihen yhteen kertaan jäis.

Vierailija
27/57 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas tahtoo vain tissihieronnan, ei siis rintalihasten kiinnityskohtien hierontaa tai kaulankiertäjien. Useampiakin jotka selinmakuulla vetävät stringit häpyhuulten väliin ennen kuin ehdin laittaa pyyhkeen näkösuojaksi. Keimailu, eli joko hierontaan tullessaan tai siitä poistuessaan jää puolialastomana tai alastomana seisomaan paikoilleen. Asiakas joka toteaa ettei seksiä kotona ole. Yksi asiakas pyysi kokeilemaan onko todellinen ongelma vaginan sisällä kun pakarat jumissa. Unehdettuja pikkareita puolen tusinaa. Huohottamisia ja keholla provosointeja.Mulla piitkä työkokemus, ja aina vain on vaikeampaa käyttäytyä asiallisesti kun nämä palstatkin rohkaisevat naisia ylilyönteihin. Onko se sitten provosointia kun naisasiakas antoi 20 e, ja pyysi että saa sormeilla itseään.Aviomies tai poikakaveri istui odotusaulassa vajaan kahden metrin päässä ja pelkkä verho oli välissä. Annoin sormettaa, mutta en ottanut rahaa. Eli kyllä näitä riittää.Ja valitettavasti myös miesasiakkaita yhä enemmän.Ja nämä eivät ole homoseksuaaleja vaan yleensä keski-ikäisiä perheenisiä.

Miksi ihmeessä annoit sormettaa? Naiset on tietysti itse vastuussa omasta käytöksestään, mutta voi tuollaiselle törpölle suoraankin sanoa, että käyttäytyy huonosti.

Niin, ja on mulla itselläkin kokemusta siitä, että hieronta kiihottaa. Monet mieshierojat on ulkoisestikin aika timmejä pakkauksia. Mut en todellakaan oo provosoinut tai antanut ymmärtää...mieluumminkin yrittänyt sitä peitellä. Tajuan että hieroja tekee työtään eikä se työ ole mun seksuaalista palvelimista

Vierailija
28/57 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskon ap:tä. Mutta auta armias, kun mies ehdottaa naishierojalle vastaavaa, siellä on some täynnä METOO femakkoja, joilla ei itsellä käy flaksi, niin viemässä miestä oikeuteen, lokaamaan maine lopuksi ikää ja potkimaan maassa makaavaa puolustuskyvytöntä miestä päähän.

Ap:n tarina voi olla fantasiaa tai sitten ei.

Mutta olen huomannut PT:nä toimiessani, että tuollaisiakin naisia on.

Ihan suoraa flirttailua, seksuaalissäytteisiä juttuja jne.

Kerrankin eräs keski-iän jo ylittänyt rouva siirsi minun käden alaselän päältä takapuolen päälle, kun olin näyttämässä oikeaa selän asentoa.

Jos miesasiakkaana olisin tehnyt saman nais-PT:lle niin olisin todennäköisesti oikeudessa.

Kyllä mä naisena tuomitsen myös tuollaisen naisten käytöksen miehiä kohtaan. Oon itse tullut usein häirityksi ja tunnen myös miehiä joita on häiritty. Usein häirintätapaukset on mun havaintojen mukaan sellaisia että häiritty on nuorempi ja paremman näköinen kuin häiritsijä...miehissä pt:t, hierojat, fyssarit jne tulee usein häirityksi. Siltä häiritsijältä puuttuu taju siitä että on aivan eri sarjassa kuin se toinen. Sama silloin kun vanhat ukot ahdistelee nuorempia naisia

Vierailija
29/57 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulee sellainen 42 v naisasiakas joka osaa seksuaalisen provosoinnin kympillä! Kun pesen kädet, hän ei mene makuulle plintille vaikka niin joka kerta kehoitan.Odottaa että mun onn pakko siirtyä niin että näen kun riisuuntuu.Rinnat esillä minuun päin kun pusero ja rintsikat lähtevät.Pikkarit selin minuun päin. "Anna mennä vaan" huutaa kokoo hänen keho. Ei vain reppana ymmärrä että minä runkkailen rauhassa parit orkut ennen kuin hän tulee. On siinä provo ihmeissään kun ei ilmekkään värähdä vaikka itseänsä tyrkkää. Ilman runkkusessiota olisi kyllä todella todella vaikeaa vaikka pysyisinkin rehtinä ammattilaisena.

Vierailija
30/57 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosoinnin voisi muuttaa: Anteliaat naishieronta-asiakkaat! Viime viikolla kaksi, joista toisen kanssa sekstailimme.

Vierailija
31/57 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä riittää, etenkin näin keväällä.Ei joka päivä, mutta viikoittain kuitenkin.JOkainen hoitaa sitten tällaiset asiakkaat miten parhaiten taitaa.Minä en heitä pane tms

Vierailija
32/57 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin jännä miten avoimia naiset on ehdottelemaan hierojilla. Onko moni ehdottanut suoraan seksiä ekalla tapaamiskerralla vai miten asiat on teillä edenneet? Onko mietityttänyt maine että jos kertoo kaverilleen ja lähtee juttu leviämään vai oletteko ottaneet uusiksi?

Vierailija
33/57 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hierojamies111 kirjoitti:

Kyllä niitä riittää, etenkin näin keväällä.Ei joka päivä, mutta viikoittain kuitenkin.JOkainen hoitaa sitten tällaiset asiakkaat miten parhaiten taitaa.Minä en heitä pane tms

Tuleeko moni nainen alasti rohkeasti hierontaan? Kertokaa lisää kokemuksia

Vierailija
34/57 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miköhö arjlaine alta alittava luulee olevansa vai ihan joku muu

Vierailija
35/57 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te usko näitä? Voi hyvää päivää. Se yksi hieronnasta fantasioiva mies täällä on välillä olevinaan hieroja, välillä hierottava.

Vierailija
36/57 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette kai te usko näitä? Voi hyvää päivää. Se yksi hieronnasta fantasioiva mies täällä on välillä olevinaan hieroja, välillä hierottava.

Olen kyllä pannut montaakin hierojaa tosin on olleet ennestään tuttuja ja on pantu aiemmin muualla ettei ekana työpaikalla :). Varmasti on monet muutkin panneet ties missä muitakin asiakaspalvelijoita. Se että sun seksielämä on tylsää paskaa pimeässä ei tarkota et kaikilla ois niin. Laita sitä hiekkaa syvemmälle vielä!

Vierailija
37/57 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka siirtynyt suoraan panolinjalle Espoossa. Hierojanimitys on jo harhaanjohtava, asiakkaiksi otan enää niitä, jotka tietää mistä on kyse. Puskaradio toimii. Tienaan viisinkertaisesti sen kuin hierojana ja naisia lappaa sisään oven täydeltä. Eihän seksistä enää varsinaisesti nauti, kun siitä on tullut työ. Haittapuolena on se, että jatkuva potenssilääkeiden syönti on alkanut tuoda terveysongelmia, mutta eihän tämä eläketyö olekaan.

Vierailija
38/57 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyä valumaan vaan

Vierailija
39/57 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä pannut montaakin hierojaa tosin on olleet ennestään tuttuja ja on pantu aiemmin muualla ettei ekana työpaikalla :). Varmasti on monet muutkin panneet ties missä muitakin asiakaspalvelijoita. Se että sun seksielämä on tylsää paskaa pimeässä ei tarkota et kaikilla ois niin. Laita sitä hiekkaa syvemmälle vielä!

olet mies ja pannut naista? miten onnistuu? millaisilla evaillä liikkeelle

Vierailija
40/57 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä tarvitse fantasioida. Tusinan verran panoasiakkaita vuodessa.Eniten kevät-kesällä. Eli kerran pari kuukaudessa, ja joskus pari kolmekkin kuukautta sim sex. Ei siinä taikatemppuja tarvita jos, ja kun molemmat aikuisia ja avoimesti toimivia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi