Provosoivat naishieronta-asiakkaat
Muilla mieshierojilla kokemuksia naisista jotka tahattomasti tai tahallaan provosoivat seksuaalisesti? Tarkoitan jotka antavat ymmärtää, että olisivat valmiita menemään hieronnassa yli sallittujen ja hyväksyttyjen tapojen. Ymmärrän, että jotkut asiakkaistani saattavat kokea seksuaalista nautintoa hieronnassa, mutta ei heidän käytös kyllä minussa mitään intohimoa aiheuta. Jos nainen luulee että mieshieroja on innoissaan kun hänen pikkarinsa kostuvat niin se juna on jokaisella hierojalla mennyt jo ensimmäisten asiakkaitten aikana. Tarpeeksi pitkään kun on ollut alalla, niin mikään ei enää yllätä sen enempää kuin sytytäkkään.Duunin ulkopuolella on kyllä senkin edestä seksuaalisesti viriiliä elämää, ettei sitä hieronta-asiakkaista tarvitse hakea. Jokainen asiakas on yksilöllinen, eikä mitään selkeää rajaa ole missä menee kunkin kohdalla hyväksyttävä raja vaikkapa pakaroiden hieronnassa. Intiimialueelle ei tietenkään saa koskea, mutta lopulta kyse on hierontaotteen voimakkuudesta ja suunnasta.
Kommentit (57)
Ei täällä tarvitse fantasioida. Tusinan verran panoasiakkaita vuodessa.Eniten kevät-kesällä. Eli kerran pari kuukaudessa, ja joskus pari kolmekkin kuukautta sim sex. Ei siinä taikatemppuja tarvita jos, ja kun molemmat aikuisia ja avoimesti toimivia.
32 vuotta teghnyt hierojan töitä.Kertaakaan kukaan ei ole ehdottanut minulle mitään vaikka olenkin lyhyt, tyhmä ja lihava.Oishan se kiva jos joskus tulisi joku sokea asiakas niin vois olla mahiksia, mutta kun mun hierontapaikka on niin pimeässä porttikongissa etteiväthän he näkis edes sinne tulla.
Tää on vapaa maa. Uneksimunenkin on vapaata. 😄
0990 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te usko näitä? Voi hyvää päivää. Se yksi hieronnasta fantasioiva mies täällä on välillä olevinaan hieroja, välillä hierottava.
Olen kyllä pannut montaakin hierojaa tosin on olleet ennestään tuttuja ja on pantu aiemmin muualla ettei ekana työpaikalla :). Varmasti on monet muutkin panneet ties missä muitakin asiakaspalvelijoita. Se että sun seksielämä on tylsää paskaa pimeässä ei tarkota et kaikilla ois niin. Laita sitä hiekkaa syvemmälle vielä!
olet mies ja pannut naista? miten onnistuu? millaisilla evaillä liikkeelle
Johan noita naishierojia riittää vaikka missä. Heittää rennosti vaan hyvää juttua
Olen pannut kolmea suomalaista naishierojaa vuosien varrella.Kaikki heidän työaikoinaan ja ilman erillistä korvausta.Itse mieshieroja yli 20 vuotta alalla. Eipä ole tullut asiakkaita sen enempää paneskeltua kuin muutakaan seksuaalista hässäkkää. Uskomattoman paljon niitä tarjokkaita on. Ei heistä vain enää oikeastaan edes provosoidu. Pointti siis siinä, että heitä on nykyjään niin usein.
Vierailija kirjoitti:
0990 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te usko näitä? Voi hyvää päivää. Se yksi hieronnasta fantasioiva mies täällä on välillä olevinaan hieroja, välillä hierottava.
Olen kyllä pannut montaakin hierojaa tosin on olleet ennestään tuttuja ja on pantu aiemmin muualla ettei ekana työpaikalla :). Varmasti on monet muutkin panneet ties missä muitakin asiakaspalvelijoita. Se että sun seksielämä on tylsää paskaa pimeässä ei tarkota et kaikilla ois niin. Laita sitä hiekkaa syvemmälle vielä!
Johan noita naishierojia riittää vaikka missä. Heittää rennosti vaan hyvää juttua
jossei seksitreffipalstalta hae niin tuskin..seksistisillä jutuilla saa porttikiellon
satamakonkari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0990 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jossei seksitreffipalstalta hae niin tuskin..seksistisillä jutuilla saa porttikiellon
Sehän riippuu täysin siitä millainen on meininki ja paikka muutenkin ja hierontatilanteessa naisesta
Asiakas käräytti työkaverini. Eli nimenomaan niin, että tämä naisasiakas leuhoitti minulle, että työkaverini osaa hoitaa yh-äidin kaikki tarpeet. En uskonut sitä hieronnan aikana, mutta työkaverini paljasti että se oli totta. Parinkymmenen vuoden työkokemuksen jälkeen näin pääsi työkaverilleni käymään. Eli toi provosointi ei ole oikeasti ihan terveitten ihmisten hommaa. Pientä flirttiä voi jossain muualla heittää, mutta ei näin. Työökaverini lopetti hierontahommat pari kuukautta tämän tapauksen jälkeen. Sanoi että kun kerran menee rajan yli, niin se painaa aina mieltä.
No huh, enpä käykään koskaan kuin naishierojilla eikä ole tullut kiusallisia tilanteita. Kotona saan sen mitä tarvitsen.
-nainen
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa! Minulla naisasiakkaita joilla todella minimaaliset stringit tai ovat kokonaan alasti. Puhetta riittää seksiin liittyen. Ja rehellisesti nautin kun tällainen asiakas tulee. Eli käytän myös lämmitettyä hierontaöljyäkun hieron pakaroita ja sisäreisiä. Ja kuinka helppo onkaan saada nainen märäksi. Lämmintä hierontaöljyä pakaravakoon,ja hellästi pyörittää pakaroita erilleen niin että litinä kuuluu. Ja aina kun tällainen provosoiva naisasiakas alkaa huohottaan tai vatkaamaan pakaroitaan siirryn takaisin pohkeisin ja lisään voimakkuutta. Ja sisäreisiä hierottaessa on kiva puhua politiikkaa tai jotain sikatylsää aihetta.Siinä on pikkarit märkänä tai p***u paljaana, tosin pyyhkeellä suojattuna edessäsi.Et mitenkään reagoi kun naisasiakas levittää jalat haralleen, huokailee ja parhaimmillaan tai pahimmillaan paljastaa rinnat nöpöttävine nänneineen.Ja meikäläisen sormet käyvät ihan vesirajassa, mutta ei lähellekkään että vois jostain syyttää. Ja katsot suoraan silmiin niin kuin tilanteessa ei ois mitään ihmeellistä. Vihaisiia, ja tai ainakin pettyneitä naisasiakkaita tätä kautta saa, mutta kuten sanoin sitä saa mitä tilaa. Yhdenkin asiakkaan sormettaminen voi maksaa tuhansia euroja ja työpaikan.Ei se naisen märkä p***u ole hierottaessa sen ihmeempi kuin muillakaan.
En nyt ota kantaa tuohon muuhun tekstiisi, mutta joo, nainen on loppujen lopuksi yleensä ottaen hyvin helppo saada kiihottumaan. Eikä siihen vaadita todellakaan mitään genitaalialueen koskettelau, varsinkaan heti esileikin aluksi. Joku tuollainen sively, hieronta, jännityksen kasvattaminen eroottisia alueita lupaavasti lähestyen toimii usein ainakin itselläni todella paljon paremmin, kuin käsi jalkoväliin ja toinen rinnalle. Tuollaisessa ehtii todella alkaa haluamaan lisää, siinä kun suoraan koskettelussa pitäisi olla jo halukas.
Yllättävän harva mies tämän tajuaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa! Minulla naisasiakkaita joilla todella minimaaliset stringit tai ovat kokonaan alasti. Puhetta riittää seksiin liittyen. Ja rehellisesti nautin kun tällainen asiakas tulee. Eli käytän myös lämmitettyä hierontaöljyäkun hieron pakaroita ja sisäreisiä. Ja kuinka helppo onkaan saada nainen märäksi. Lämmintä hierontaöljyä pakaravakoon,ja hellästi pyörittää pakaroita erilleen niin että litinä kuuluu. Ja aina kun tällainen provosoiva naisasiakas alkaa huohottaan tai vatkaamaan pakaroitaan siirryn takaisin pohkeisin ja lisään voimakkuutta. Ja sisäreisiä hierottaessa on kiva puhua politiikkaa tai jotain sikatylsää aihetta.Siinä on pikkarit märkänä tai p***u paljaana, tosin pyyhkeellä suojattuna edessäsi.Et mitenkään reagoi kun naisasiakas levittää jalat haralleen, huokailee ja parhaimmillaan tai pahimmillaan paljastaa rinnat nöpöttävine nänneineen.Ja meikäläisen sormet käyvät ihan vesirajassa, mutta ei lähellekkään että vois jostain syyttää. Ja katsot suoraan silmiin niin kuin tilanteessa ei ois mitään ihmeellistä. Vihaisiia, ja tai ainakin pettyneitä naisasiakkaita tätä kautta saa, mutta kuten sanoin sitä saa mitä tilaa. Yhdenkin asiakkaan sormettaminen voi maksaa tuhansia euroja ja työpaikan.Ei se naisen märkä p***u ole hierottaessa sen ihmeempi kuin muillakaan.
En nyt ota kantaa tuohon muuhun tekstiisi, mutta joo, nainen on loppujen lopuksi yleensä ottaen hyvin helppo saada kiihottumaan. Eikä siihen vaadita todellakaan mitään genitaalialueen koskettelau, varsinkaan heti esileikin aluksi. Joku tuollainen sively, hieronta, jännityksen kasvattaminen eroottisia alueita lupaavasti lähestyen toimii usein ainakin itselläni todella paljon paremmin, kuin käsi jalkoväliin ja toinen rinnalle. Tuollaisessa ehtii todella alkaa haluamaan lisää, siinä kun suoraan koskettelussa pitäisi olla jo halukas.
Ihmisen elämä on liian lyhyt ymmärtää edes yksinkertaisia asioita.
Minulle ( mies ) on kerran käynyt nuorempana ollessani onnettomuuden jälkeisessä jalkojen kokohieronnassa/fysiossa asiakkaana , että kiihotuin ihan tosissaan, kun nuori, mukava ja oikein seksikäs, muodokas nainen antoi hoitoa. Hänellä oli tiukat trikoot yllä, jotka oikein korostivat hänen kiinteitä , mutta uhkeita muotojaan. Kun hän hieroi jumissa kauan ollutta jalkaani ja pakaraa aivan ylös asti vatsallani ollessa , tuli täysi erektio ja kiihotuin. Minulla oli silloin ollut aivan liian pitkä tauko kunnon seksissä ja kiihottumiselle ei voinut mitään.
Kun piti kääntyä selälleni, oli melko iso kaluni ihan pystyssä boksereissani. Nuori nainen punastui oikein kunnolla ja katseli sitä aina välillä kun hieroi etureisiäni mutta, kuten ammattiin kuuluu ei sanonut mitään siitä, mutta silti katseli...Se ei edes äkkiä veltostunut, kun olin niin puutteessa. Se tilanne meni siinä sitten vähitellen ohi ja jäi vain ihana kuvitelma siitä millaista seksi olisi ollut hänen kanssaan. Oli varmasti kiihkeä nainen. Monta kertaa kuvittelin häntä, kun masturboin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Esim. tänä aamuna kellon soitua makoilin vatsallani ja mieheni tuli päälleni hajareisin, suukotteli selkääni ja niskaa, hiveli kylkiä, painautui välillä lämpöisenä minua vasten ym. Aamusaanti oli tällä taattu, olin erittäin valmista kauraa! Juuri tuo että ehtii kiihottua kuin varkain, mutta jos mies olisi suoraan laittanut käden reisien väliin ja alkanut kiihottamaan, niin olisin tokaissut että täytyy nousta aamupuuhiin (en ole aamuisin halukkaimmillani tai riippuu lähestymistavasta kuten näkyy).
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut kolmea suomalaista naishierojaa vuosien varrella.Kaikki heidän työaikoinaan ja ilman erillistä korvausta.Itse mieshieroja yli 20 vuotta alalla. Eipä ole tullut asiakkaita sen enempää paneskeltua kuin muutakaan seksuaalista hässäkkää. Uskomattoman paljon niitä tarjokkaita on. Ei heistä vain enää oikeastaan edes provosoidu. Pointti siis siinä, että heitä on nykyjään niin usein.
Työajoilla eli siis heidän kahvitauoilla olet pannut vai tuntemattomia naisia heidän asiakkainaan? Varmasti naiset panee paljonkin hierojilla koska intiimi tilanne ja pakkeja ei varmasti tule. Hierojana en todellakaan kehtaisi mitään ehdottaa ellei ole aivan selkeä nainen. Onko teillä naiset tehneet selkeät aloitteet? Yksi tuttu nainen on parilta hierojalta ottanut suihin kun ollut niin hyvä palvelu. Varmasti on tunkua jatkossakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä uskon ap:tä. Mutta auta armias, kun mies ehdottaa naishierojalle vastaavaa, siellä on some täynnä METOO femakkoja, joilla ei itsellä käy flaksi, niin viemässä miestä oikeuteen, lokaamaan maine lopuksi ikää ja potkimaan maassa makaavaa puolustuskyvytöntä miestä päähän.
Ap:n tarina voi olla fantasiaa tai sitten ei.
Mutta olen huomannut PT:nä toimiessani, että tuollaisiakin naisia on.
Ihan suoraa flirttailua, seksuaalissäytteisiä juttuja jne.
Kerrankin eräs keski-iän jo ylittänyt rouva siirsi minun käden alaselän päältä takapuolen päälle, kun olin näyttämässä oikeaa selän asentoa.
Jos miesasiakkaana olisin tehnyt saman nais-PT:lle niin olisin todennäköisesti oikeudessa.
Niin tämä juuri on ongelma koska miehellä on riskit saada hankaluuksia ja syytöksiä pakkien lisäksi. vastaavasta. Sitten naiset ihmettelee miksei mies tee alotetta ja ota mitä haluaa no juuri tämän takia mitä nämä naiset ei ymmärrä. Sitten kun teette oikeasti SELKEÄSTI selväksi että olette sillä linjalla voi antaa mennä
no haittaako jo kuivaa kielellä naisen märät laikut+ siis ketä haittaa? käsi ylös
Ei täällä tarvitse fantasioida. Tusinan verran panoasiakkaita vuodessa.Eniten kevät-kesällä. Eli kerran pari kuukaudessa, ja joskus pari kolmekkin kuukautta sim sex. Ei siinä taikatemppuja tarvita jos, ja kun molemmat aikuisia ja avoimesti toimivia.