Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko aika nostaa tupakkaveroa?

Vierailija
25.04.2018 |

Kanssaihmiset kärsivät, polttaja kärsii, parvetupakointi on suorastaan sikamaista, tästä on siis kaikile pelkkää haittaa.

Jos nostamme veroa, niin nämä koukussa olevat eivät kuitenkaan pysty lopettamaan = lisää tuloa valtiolle, eli meille kaikille.

Sinkkumies

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi parempi kieltää parvekkeella polttaminen? Tai ylipäätään ihmisten ilmoilla sakon uhalla.

Ei minua haittaa jos joku maaseudulla polttelee savuketta, mutta kaupungissa se häiritsee monia.

Jos parvekkeella tai "ihmisten ilmoilla" ei saisi tupakoida, niin missä kaupungissa asuvat sitten tupakoisivat?

Pusikot ja yli metriset lumihanget käyvät. Ei sinne muita tule.

Sinkkumies

En kysynyt sinulta, sillä olen jo huomannut, että sinun mielipiteesi eivät ole minkään arvoisia. Tietotasosi ja ymmärryksesi on alakoululaisen tasolla.

Vierailija
62/69 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aski voisi maksaa 10€.

Voisi se ehkä maksaa enemmänkin. Mitä koukussa olevat tupakoitsijat sanotte, maksaisitteko

12 euroa askista jos tupakanhimo olisi pahimmillaan?

Olen kuullut maksettaneen hurjia hintoja yli 20 euroa reippaasti, kun miehiltä on tupakat loppuneet erämaassa esim. kalareissulla ja on hirveä tupakanhimo. 

Huume on huume, ja koukuttaa käyttäjänsä.

Sinkkumies

Tupakka ei ole huume.

Sanoo himoissaan kalareissulla kymmeniä euroja maksava asiakas.

Sinkkumies

(eipä juu)

Niin, ei se olekaan huume. Huume = laiton pähde. Sinulla taitaa tosiaan olla palstan huonoin yleissivistys. :D

On kahdenlaisia ihmisiä. 

Lampaita. Jotka puhuvat kuten muut sanovat. Arvottavat asiat kuten muut sanovat. Elävät kuten muut sanovat.

Sitten on meitä vahvempia ihmisiä, jotka tekevät mitä haluavat.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on koukussa valmis maksamaan jostain aineista hurjia hintoja, niin tämä koukuttava ainehan on huume.

Vaikka kuka tahansa muu olisi asian määrittänyt miten. 

Silti asia on näin.

Sinkkumies

Vierailija
64/69 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

You dig!

Sinkkumies

Vierailija
65/69 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies

Vierailija
66/69 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on koukussa valmis maksamaan jostain aineista hurjia hintoja, niin tämä koukuttava ainehan on huume.

Vaikka kuka tahansa muu olisi asian määrittänyt miten. 

Silti asia on näin.

Sinkkumies

Se on silloin riippuvuutta aiheuttava päihde, ei huume. Sanoinko jo, että oikealla miehellä on selkärankaa myöntää virheensä? Muilla on liian heikko itsetunto.

Vierailija
67/69 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi parempi kieltää parvekkeella polttaminen? Tai ylipäätään ihmisten ilmoilla sakon uhalla.

Ei minua haittaa jos joku maaseudulla polttelee savuketta, mutta kaupungissa se häiritsee monia.

Jos parvekkeella tai "ihmisten ilmoilla" ei saisi tupakoida, niin missä kaupungissa asuvat sitten tupakoisivat?

Sinkkumies

En kysynyt sinulta, sillä olen jo huomannut, että sinun mielipiteesi eivät ole minkään arvoisia. Tietotasosi ja ymmärryksesi on alakoululaisen tasolla.

Mitä tahdot siis kysyä? Opetan, jos sinulla on vain potentiaalia.

Sinkkumies

Vierailija
68/69 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Mitä tahdot siis kysyä? Opetan, jos sinulla on vain potentiaalia.

Sinkkumies

Et edes ymmärtänyt lainaamaasi viestiä, joten se siitä. Lue vaikka kirja ja yritä sivistää itseäsi.

Vierailija
69/69 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Margariinivero on myös hyvä. Margariini aiheuttaa niin paljon sairauksia, että kyllä käyttäjät saisivat maksaa.

Tuleeko sitä paljonkin naapuripartsilta kesällä huoneistoosi?

Tai joudutko tahtomattasi "nauttimaan" sitä bussikatoksessa, talojen edustoilla tai muilla julkisilla paikoilla?

Suosittelen miettimään asutko sinulle sopivassa lähiössä, jos se noin häiritsee. Monin paikoin ei kaivata saarnasmiestä, tai naista. 

Saarnaan ainoastaan tuolle voi-intoilijalle.

"Lukekaa näitä tekstejä"