Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis KENEN MIELESTÄ on OK runkata salaa opiskelukavereiden ym. tuttujen instagram-kuville?

Vierailija
25.04.2018 |

Tuo ei todellakaan ole hyväksyttävää. Hyi helvetti!

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoinen aihe..itsekkin omassa parisuhteessa asian tiimoilta kamppailtu. Itse en henkilökohtaisesti kiihotu kovinkaan helposti ulkoisista asioista. Siksi oma mies on se joka saa sukat pyörimään jaloissa koska siinä on syvempää merkitystä. Mieheni taas on erittäin visuaalinen ihminen. Hän katsoo liikenteessä lähes kaikkia naisia jotka ovat vähänkään vetävän näköisiä. Netistä myös seuraa paljon kauniita naisia ja tuttujen naisten profiileja. Ihmisenä jolle himon takana on myös lähes aina tunne on ollut vaikea ymmärtää ettei asia ole minua loukkaavaa. Tai että se tarkoittaisi että olen huono kumppani miehelleni. Miestäni en voi muuttaa eikä hän minua. Olemme vain todella erilaisia tässä asiassa. Luojan kiitos miehelläni on pitkät hermot ja meillä hyvä suhde jossa voidaan puhua asioista. Se on auttanut. Tietenkin häviäjä minä tässä kohtaa olen koska joudun vain hyväksymään sen, että toinen haluaa jatkuvasti muita, minä puolestani en. Mutta jos minä haluaisin se olisi jo jotain syvempää ja rikkoisi liittomme. Mieheni halut taas ovat aika pinnallisia. Mutta pointtini. Turha minusta haukkua kumpaankaan suuntaan olevia ihmisiä. Olemme erilaisia. Joko sen toisen hyväksyy tai sitten ei. Muuttaa ei ihmistä voi. Sellaisia ajatuksia täältä.

Vierailija
62/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun seksiä on tarpeeksi, tarve runkkaukseen pysyy pienenä, mutta ei poistu. Siinä samallahan hoitelee kiusaukset käydä vieraissa. On naiivia kuvitella että olisi ainoa ihminen josta kumppani kiihottuu.

Ei poistu ei. Se on kiva kun mies hoitelee kiusaustaan jatluvasti pois katsomalla työkavereiden kuvia ja erään ihastuksensa ja entisen panonsa. Olisi ihan kiva tuntea olevansa haluttu itsekkin edes sille omalle miehelle tässä naisten valtameressä. Nykyään tuntuu että olen vain ihminen johon on tyydytty.

Huomaatko nyt mitä ongelmia tulee, kun asiaa ei hoideta salassa?

Niinpä. Nyt tämä kyseinen vaimo tietää totuuden ettei todellisuudessa kelpaa omalle miehelleen. Vaan tämä haaveilee niistä joita ei saanut. Kannattaa hoitaa homma salassa jotta vaimo hölmö uskoo olevansa se halutuin.😂

Toi on ihmeellistä että joidenkin ihmisten on saatava elää kuvitelmassa, että ovat ainoita ihmisiä josta kumppani kiihottuu. Kokemuksesta, vältelkää heitä.

On myös ihmeellistä, että on niitä ihmisiä joille ei kukaan riitä. Päivittäin ollaan etsimässä netistä ja kaduilta sitö silmäniloa kun oma kumppani ei ilmeisesti sytytä lainkaan. Kaikki muut kyllä saavat kiihottumaan. Kokemuksesta, vältelkää heitä! Tuhoavat itsetuntosi lopullisesti.

Jos kaikki muut saa kiihottumaan, eikö silloin olla jo erottu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun seksiä on tarpeeksi, tarve runkkaukseen pysyy pienenä, mutta ei poistu. Siinä samallahan hoitelee kiusaukset käydä vieraissa. On naiivia kuvitella että olisi ainoa ihminen josta kumppani kiihottuu.

Ei poistu ei. Se on kiva kun mies hoitelee kiusaustaan jatluvasti pois katsomalla työkavereiden kuvia ja erään ihastuksensa ja entisen panonsa. Olisi ihan kiva tuntea olevansa haluttu itsekkin edes sille omalle miehelle tässä naisten valtameressä. Nykyään tuntuu että olen vain ihminen johon on tyydytty.

Niinpä. Nyt tämä kyseinen vaimo tietää totuuden ettei todellisuudessa kelpaa omalle miehelleen. Vaan tämä haaveilee niistä joita ei saanut. Kannattaa hoitaa homma salassa jotta vaimo hölmö uskoo olevansa se halutuin.😂

Toi on ihmeellistä että joidenkin ihmisten on saatava elää kuvitelmassa, että ovat ainoita ihmisiä josta kumppani kiihottuu. Kokemuksesta, vältelkää heitä.

On myös ihmeellistä, että on niitä ihmisiä joille ei kukaan riitä. Päivittäin ollaan etsimässä netistä ja kaduilta sitö silmäniloa kun oma kumppani ei ilmeisesti sytytä lainkaan. Kaikki muut kyllä saavat kiihottumaan. Kokemuksesta, vältelkää heitä! Tuhoavat itsetuntosi lopullisesti.

Kaikki lisääntymisikäiset 7+ ulkonäöstä ylöspäin olevat naiset kiihottavat, olin suhteessa, naimisissa tai sinkkuna.

Mitä tekemistä tällä on parisuhteen tilan kanssa?

Vierailija
64/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan tarkoittaa ettö miehellä on normaali testosteronitaso ja miehen libido.

Vierailija
65/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet kiihottuu muista naisista ja niiden kuvia haetaan jatkuvasti netistä tai jostain. Entäs sitten? En minä silti halua vaimostani erota vaikka muista naisista kiihotunkin.

Vierailija
66/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis KENEN MIELESTÄ on OK laittaa instagramiin sellaisia softseksiä kuvia että miehet niille runqaa?

Vierailija
67/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenen mielestä ei ole ok, että toteutan seksuaalisuuttani yksin? Mitä ihmettä TEIDÄN päässänne liikkuu?

Vierailija
68/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko nää kateelliset akat lopettaa jo ton itkuvirren. Toiset nyt vaan on haluttavampia kuin toiset.

Vierailija
69/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis KENEN MIELESTÄ on OK laittaa instagramiin sellaisia softseksiä kuvia että miehet niille runqaa?

MUN! Mulla on kroppa ja naama josta aika usea mies tykkää. Joten tasan esittelen ja nautin huomiosta jota saan. Miksi en? Ei ole mun vika jos sun kroppa ja naama näyttää siltä että just sun ukkos on pakko päästä musta haaveilee.

Vierailija
70/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUN! Mulla on kroppa ja naama josta aika usea mies tykkää. Joten tasan esittelen ja nautin huomiosta jota saan. Miksi en? Ei ole mun vika jos sun kroppa ja naama näyttää siltä että just sun ukkos on pakko päästä musta haaveilee.

Tykkäät ajatuksesta jossa miehet runkaavat kuvillesi?

Vierailija
71/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut minun luokkatoverini, opiskelutoverini tai työtoverini niin olen hyvin todennäköisesti kuvitellut sinut alasti, pannut sinua mielkuvissani kaikissa eri asennoissa, pannut sinut tekemään outoja asioita ja saanut monta orkkua alastonta vartaloasi ajatelleen. Olen saattanut stalkata kuvasi somesta ja runkannut sille, tai sitten olen vain runkannut mielikuvalle. Olen kytännyt sinua, kuolainen katseeni on porautunut kesävaatteittesi kaula-aukkoon tai reittä pitkin hameen sisälle. Olen ehkä selvittänyt sinusta kaiken internetistä, niin että tiedän mitä harrastat.

t. se kunnollinen ja mukavan ja normaalin tuntuinen luokkakaveri/opiskelutoveri/työtoveri.

PS luulen että kaikki tekee samaa: stalkkaa kiinnostavia ihmisiä, kuvittelee niitä alasti, tyydyttää itseään niitä ajatellen.

Vierailija
72/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ollut minun luokkatoverini, opiskelutoverini tai työtoverini niin olen hyvin todennäköisesti kuvitellut sinut alasti, pannut sinua mielkuvissani kaikissa eri asennoissa, pannut sinut tekemään outoja asioita ja saanut monta orkkua alastonta vartaloasi ajatelleen. Olen saattanut stalkata kuvasi somesta ja runkannut sille, tai sitten olen vain runkannut mielikuvalle. Olen kytännyt sinua, kuolainen katseeni on porautunut kesävaatteittesi kaula-aukkoon tai reittä pitkin hameen sisälle. Olen ehkä selvittänyt sinusta kaiken internetistä, niin että tiedän mitä harrastat.

t. se kunnollinen ja mukavan ja normaalin tuntuinen luokkakaveri/opiskelutoveri/työtoveri.

PS luulen että kaikki tekee samaa: stalkkaa kiinnostavia ihmisiä, kuvittelee niitä alasti, tyydyttää itseään niitä ajatellen.

Tekeekö tuota myös naiset?

Vierailija
73/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään mielenkiintoa miehiin, vain naisiin.

Vierailija
74/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät ajatuksesta jossa miehet runkaavat kuvillesi?

Todellakin. Ja uskon monen ajattelevan minua hoidellessaan vaimoaan kotona. Miksi se haittaisi? Päinvastoin. Nautin kun saan miehiltä ihailua. Kukapa ei. Sitähän ne vaimotkin haluaisivat.

Vierailija
75/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin jaksa uskoa että miehet käyttäisivät aikaansa tälläiseen. Että oikeasti "selvittäisivät" asioita kiinnostavasta naisesta. Eiköhän stalkkereina ole vaan naiset. Ei miehiä oikeasti kiinnosta tämmöiset asiat vaikka olisivat hyvinkin kiinnostuneita tietystä naisesta.

Vierailija
76/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma en voi olla, mutta luulen, että Petterin mielestä.

Vierailija
77/84 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sen tekee salaa ja kuvien laittajakaan ei tiedä siitä mitään niin mitä väliä?

Eiköhän se ole ihan julkinen salaisuus että ig:ssä julkaistaan juuri niitä kuvia joille toivotaankin runkattavan.

Vierailija
78/84 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä oikeesti ei oo ok miltähä teist tuntuis että sun puoliso runkkais sun kavereiden kuville minä ainaki naisena näytän hyvältä ja omistan hyvän personaallisuuden jos se ei riitä niin mietitään miksi naisilla on paljo luottamusongelmia ja epävarmuutta ku miehille ei vaan riitä yks pitää fantisoida anopista,naisystävän kavereist,työkavereista minä runkkaa joo mut mietin puolisoa sen sormia siin ja kuin ihana se on eikä tulis mieleen alkaa runkkailla muiden kuville maailma on sairas

Vierailija
79/84 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat on hyvä pitää asioina.

Oikeat asiat omissa laatikoissaan.

Ja ne toiset (salaisuudet) myös omissaan:

ei niitä kylille pidä esitellä. (ellei, sit olehullu ja vähänviallapäästään..) Harmi.

Kun niin monet mm.milleniaalit/90-luv.syntyneet, vain taitavat kovasti olla? En tiedä syytä että miksi.

Vierailija
80/84 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

paavo maalta kirjoitti:

Asiat on hyvä pitää asioina.

Oikeat asiat omissa laatikoissaan.

Ja ne toiset (salaisuudet) myös omissaan:

ei niitä kylille pidä esitellä. (ellei, sit olehullu ja vähänviallapäästään..) Harmi.

Kun niin monet mm.milleniaalit/90-luv.syntyneet, vain taitavat kovasti olla? En tiedä syytä että miksi.

Mihin tuo soopa liittyy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi