Siis KENEN MIELESTÄ on OK runkata salaa opiskelukavereiden ym. tuttujen instagram-kuville?
Tuo ei todellakaan ole hyväksyttävää. Hyi helvetti!
Kommentit (84)
Täytyy myöntää että hieman häiritsee kun sivuhistoria miehen jäljiltä täynnä kahden häben naispuolisen työkaverin facekuvia ja lattialla runkkupaperit. Tosi kiva.
Jos on oma nainen, niin ei sitten ole tarvetta runkkailla muulle kuin sille omalle kullalle.
Just mulkku kädessä, avopuoliso töissä, avopuolison kaverin ign stalkkaus, lisänny helvetisti uusia perse/vartalokuvia. Hillitysti treenattu vartalo, perse kun persikka —-> runkkaan ja fantasioin että panen tältä kaverilta aivot pellolle. Odotan 5min katson avopuolisoni toisen brunette yhn ig kuvia, lisännyt vartalo/treeni/perse/tissikuvia —> runkkaan hänellekkin
Usein tulee runkattua esim. ihastukselle.
Muija ollu antamatta vähään aikaan, ni täytyy runkkailla tuttujen kuville, joita mulla on kännykäs tallella. Löytyy exän alastonkuvia, anopista, ja ihan tutuista ja kavereiden muijien igstä otettuja herukuvia.
Kun seksiä on tarpeeksi, tarve runkkaukseen pysyy pienenä, mutta ei poistu. Siinä samallahan hoitelee kiusaukset käydä vieraissa. On naiivia kuvitella että olisi ainoa ihminen josta kumppani kiihottuu.
Naisten mielestä sellainen on ok jos joku runkkaa heidän kuvilleen. Sellainen kiihottaa naisia.
Miten olisi sellainen nyrkkisääntö, että jos materiaali on itsessään OK, myös sille runkkaaminen (yksityisesti tietysti) on OK?
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi sellainen nyrkkisääntö, että jos materiaali on itsessään OK, myös sille runkkaaminen (yksityisesti tietysti) on OK?
Ei ole hyvä, koska tuolla logiikalla olisi OK runkata esim. lasten koulukuville, hyi olkoon!
Mielestäni tuollaista asiaa ei olisi hyväksyttävää tuoda asianomaisten tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että hieman häiritsee kun sivuhistoria miehen jäljiltä täynnä kahden häben naispuolisen työkaverin facekuvia ja lattialla runkkupaperit. Tosi kiva.
Tuo ei ole ok!! Runkkupaperit kuuluu biojätteeseen.
Kaksi eri naista on tunnustanut mulle tyydyttäneensä itseään mun kuville. Että toimii se näinkin päin. No kaikkihan sen tietää, että naiset tekee samaa myös. Normaali asia.
Vierailija kirjoitti:
Kun seksiä on tarpeeksi, tarve runkkaukseen pysyy pienenä, mutta ei poistu. Siinä samallahan hoitelee kiusaukset käydä vieraissa. On naiivia kuvitella että olisi ainoa ihminen josta kumppani kiihottuu.
Ei poistu ei. Se on kiva kun mies hoitelee kiusaustaan jatluvasti pois katsomalla työkavereiden kuvia ja erään ihastuksensa ja entisen panonsa. Olisi ihan kiva tuntea olevansa haluttu itsekkin edes sille omalle miehelle tässä naisten valtameressä. Nykyään tuntuu että olen vain ihminen johon on tyydytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei poistu ei. Se on kiva kun mies hoitelee kiusaustaan jatluvasti pois katsomalla työkavereiden kuvia ja erään ihastuksensa ja entisen panonsa. Olisi ihan kiva tuntea olevansa haluttu itsekkin edes sille omalle miehelle tässä naisten valtameressä. Nykyään tuntuu että olen vain ihminen johon on tyydytty.
Huomaatko nyt mitä ongelmia tulee, kun asiaa ei hoideta salassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Nyt tämä kyseinen vaimo tietää totuuden ettei todellisuudessa kelpaa omalle miehelleen. Vaan tämä haaveilee niistä joita ei saanut. Kannattaa hoitaa homma salassa jotta vaimo hölmö uskoo olevansa se halutuin.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Nyt tämä kyseinen vaimo tietää totuuden ettei todellisuudessa kelpaa omalle miehelleen. Vaan tämä haaveilee niistä joita ei saanut. Kannattaa hoitaa homma salassa jotta vaimo hölmö uskoo olevansa se halutuin.😂
Toi on ihmeellistä että joidenkin ihmisten on saatava elää kuvitelmassa, että ovat ainoita ihmisiä josta kumppani kiihottuu. Kokemuksesta, vältelkää heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihmeellistä että joidenkin ihmisten on saatava elää kuvitelmassa, että ovat ainoita ihmisiä josta kumppani kiihottuu. Kokemuksesta, vältelkää heitä.
On myös ihmeellistä, että on niitä ihmisiä joille ei kukaan riitä. Päivittäin ollaan etsimässä netistä ja kaduilta sitö silmäniloa kun oma kumppani ei ilmeisesti sytytä lainkaan. Kaikki muut kyllä saavat kiihottumaan. Kokemuksesta, vältelkää heitä! Tuhoavat itsetuntosi lopullisesti.
Nimenomaan salasssa... Ja nyt kun alkaa miettimään niin sehän vaan kiihottaa, jos joku saa tyydytystä niistä kuvista mitä minusta on somessa. Eikä siellä kyllä kovin rohkeita ole. Ne rajummat on kyllä tallessa ihan muissa tiedostoissa. Mutta seuraavan kerran kuvittelenkin itse jotain nuorta miestä runkkaamassa mun bikini-pylly kuvalle... 😊
Se on runpsahtaneiden vaimojen surkuttelua ja itkupotku raivareita kun oma mies katselee kauniimpia ja fantasioi heistä. Itsekkin olen jo yli 30 mutta ihan vetävän näköinen ja nautin flirtistä. Töissä eräskin mies avoimesti ilmaissut kiinnostuksensa. Ja pyysi face kaveriksi kun vaihdoin töitä. Tykkää kaikista kuvistani ja voin vaan arvailla kuinka paljon on niitä katsellessa itsrään hoidellut. Vaimo on kuin kääpiökokoinen harakan pesä vinoinen hampaineen ja lisäkiloineen. Antakaa miestenne fantasioida. Siitä on iloa heille, meille kohteille ja teille vaimoille kun saatte kiimassa olevaa miestä.(johon me haluttavat vaikutetaan 😘)
No ei ole oikein tehdä sitä salaa. Videot nettiin!