Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita keski-ikäisiä, jotka eivät juuri koskaan käy lääkärissä tai ns. rutiinitarkastuksissa?

Vierailija
25.04.2018 |

Itse en ole käynyt 15 vuoteen kuin gynekologilla ja synnyttämässä. Hampaita on tietenkin paikattu. Olen käynyt kyllä papa-kokeissa myös. Ystävä ihmetteli, että enkö käy verikokeissa yms mittauksissa. En ole käynyt. En käytä myöskään työterv.huoltoa kun en halua mennä sinne muuten vain mihinkään tarkastuksiin eikä ole ikinä tullut uusintakutsuja. Harrastan liikunta ja kuntoni on hyvä, en halua käydä rutiinikokeissa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt seulonnoissa. Olen ottanut rokotteet.

Nyt jouduin käymään lääkärissä koska toinen polveni ei parantunut kotihoitokonstein. Toivottavasti selviää mikä polvea vaivaa.

Vierailija
22/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole käynyt 15 vuoteen kuin gynekologilla ja synnyttämässä. Hampaita on tietenkin paikattu. Olen käynyt kyllä papa-kokeissa myös. Ystävä ihmetteli, että enkö käy verikokeissa yms mittauksissa. En ole käynyt. En käytä myöskään työterv.huoltoa kun en halua mennä sinne muuten vain mihinkään tarkastuksiin eikä ole ikinä tullut uusintakutsuja. Harrastan liikunta ja kuntoni on hyvä, en halua käydä rutiinikokeissa.

Olen 60 v, enkä ole käynyt koskaan missään tutkimuksissa tai seulonnoissa. Kolme lasta on, ja sen verran piti raskauden jasynnytyksen aikaan käydä lääkärissä, että olin oikeutettu äitiysrahaan ym.

Synnytysten lisäksi olen pari kertaa joutunut menemään sairaalaan akuutin sairastumisen takia, muuten en rasita terveydenhuoltoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 60 v, enkä ole käynyt koskaan missään tutkimuksissa tai seulonnoissa. Kolme lasta on, ja sen verran piti raskauden jasynnytyksen aikaan käydä lääkärissä, että olin oikeutettu äitiysrahaan ym.

Synnytysten lisäksi olen pari kertaa joutunut menemään sairaalaan akuutin sairastumisen takia, muuten en rasita terveydenhuoltoa.

Kuuskymppinen lisää, että toki käyn hampaani hoidattamassa, yksityisellä nykyään, kun kunnallinen on mennyt ihan luokattomaksi.

Olen hoikka, harrastan liikuntaa, eikä "päätä lukuunottamatta" ole ollut kroonista vikaa missään.

Vierailija
24/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen lekuria koska Kanta. Jatkossa käynen omalla rahalla Virossa jotta tiedot pysyvät pois THL:n ulottuvilta.

Vierailija
25/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ole minäkään. V***u että vihaan sitä syynättävänä oloa, ihan kamalaa. Jos kupsahdan johonkin sairauteen niin sittenpähän kupsahdan. En todellakaan tajua biohakkereita ja muita, jotka syynäävät arvojaan koko ajan. No, toisaalta mulla on kyllä aika paha valkotakkikammo.

Vierailija
26/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Papassa ja mammossa käyn kun kutsu tulee, en muuten.

Miksi siellä pitäisi jatkuvasti rampata jos ei oo mitään ongelmaa?

Miksi käyt noissa kutsutuissa?

Eiköhän kaikki käy noissa, helppoa, kun annetaan aika, piipahdat siellä ja on ilmaista!

Miksi luulet kaikkien käyvän? Ei se ilmaista ole.

Vierailija
27/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjää on turha alkaa korjaamaan, siinä minun motto.

Vierailija
28/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärissä käyn säännöllisesti ja toissapäivänä oli mammografia. Käyn kaikki nämä julkiset kutsut, mutta gynellä en ole raskausaikojen ulkopuolella käynyt ikinä. Viime käynnistä tuleekin kesällä 24 vuotta. Työpaikkaterveystarkastus, töihin tulo tarkastus oli neljä vuotta sitten, mutta en minä mitenkään varmuuden vuoksi käy. Sairaalaan jouduin yhdeksi yöksi pari vuotta sitten aivoverenkiertohäiriön takia, TIA, mutta en ole missään seurannassa ollut sen jälkeen. Ikä 54.

Vierailija
29/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häviätte kaikki miehille. Ne ei käy kutsuntojen jälkeen lekurilla ennenkuin vehkeet alkaa reistailla.

Vierailija
30/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häviätte kaikki miehille. Ne ei käy kutsuntojen jälkeen lekurilla ennenkuin vehkeet alkaa reistailla.

Ne vehkeet ei reistais, mutta akat syöttää niille rasvatonta ruokaa. Ei rasvattomalla ruualla kenenkään vehkeet pelaa.

Vierailija
31/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kai minulla joku tarkastus silloin 15 vuotta sitten, kun aloitin työn. En enää muista.

Epilepsian takia pitäisi käydä verikokeissa kerran vuodessa, jotta tarkastettaisiin lääkeainepitoisuus. En ole jaksanut. Mitä sitä turhaa. Tätä lääkettä on syöty nyt 30 vuotta. Alkuaikoina kävin tunnollisesti, mutta kun se pitoisuus on aina hyvin haarukassa eikä mitään kohtauksia tai muita oireita ole, en jaksa enää käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän