Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahastuisitko tästä?

Vierailija
25.04.2018 |

Onko poikaystävällä oikeutta pahastua jos vietän 18v synttärini parhaan kaverini kanssa? Ollaan puhuttu niistä varmaan 2kk vaikkei mitkään erityisen pippalot ole tulossa. Alkoholia ajateltiin ostaa ja sitä juoda kahdestaan koska en tykkää isoista porukoista. Poikaystäväkin oli kuulemma suunnitellut jotain ja sanoin että kaveri on jo miettinyt ohjelmaa. Tuntuu pahalta sanoa ei poikaystävälle kun hän luultavasti tulkitsi viestini väärin enkä sitä hölmönä ihmisenä tajunnut silloin kun kysyi mitä teen kun täytän 18...Tiedän ettei tarvitsisi tuntea tälläistä syyllisyyttä koska onhan se minun päätettävissäni kenen kanssa tahdon viettää synttärini. Suhteemme on kutienkin aika tuore vielä.

Molempien seurassa tulisi olemaan hauskaa, mutta se hauska on niin erilaista ja poikaystävä harvoin juo niin en usko että haluaa liittyä seuraan. Omasta juonti kerrastakin on jo aikaa ja nyt olisi hyvä syy juhlistaa. Kannattaako kutsua poikaystävä mukaan, pahastuisiko kaveri tai poikaystävä siitä? Entä jos haluaisin viettää juhlat vain parhaan kaverini kanssa ja viettäisin aikaa sitten vähän myöhemmin poikaystäväni kanssa? Molemmat ovat tärkeitä minulle, olisi hankalaa järjestää yhdessä kun molemmat tykkäävät tehdä eri asioita. En nyt oleta keneltäkään suoraa vastausta tai selvännäkijän lahjoja mutta miten te hoitaisitte tämän tilanteen ja kumpaa arvostaisitte enemmän? Haluaisin kuulla muiden meilipiteitä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeutta pahastua? Tietysti on. Vanhaa Putous-sanontaa mukaillen: Ihmisellä on oikeus tunteisiinsa.

Jos epäilet, että poikaystävä on jo suunnitellut jotain, kysy mitä ja toimi sen mukaan. Yllätysjuhlia on kurja alkaa siirtämään sen takia, ettet halua juhlia hänen kanssaan juuri silloin (koska voit aina juhlia sen kaverin kanssa toisena ajankohtana).

Jos koet, ettet saa näitä kahta ihmistä juhlimaan yhtä aikaa sinulle mieluisalla tavalla, ei kai kaksien juhlien pitäminen sinänsä mikään ongelma ole. Mutta kyllä minä itse sen tekisin silti niin, etten loukkaisi muita.

Vierailija
2/2 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeutta pahastua? Tietysti on. Vanhaa Putous-sanontaa mukaillen: Ihmisellä on oikeus tunteisiinsa.

Jos epäilet, että poikaystävä on jo suunnitellut jotain, kysy mitä ja toimi sen mukaan. Yllätysjuhlia on kurja alkaa siirtämään sen takia, ettet halua juhlia hänen kanssaan juuri silloin (koska voit aina juhlia sen kaverin kanssa toisena ajankohtana).

Jos koet, ettet saa näitä kahta ihmistä juhlimaan yhtä aikaa sinulle mieluisalla tavalla, ei kai kaksien juhlien pitäminen sinänsä mikään ongelma ole. Mutta kyllä minä itse sen tekisin silti niin, etten loukkaisi muita.

Siis joo tottakai on oikeus tuntea sillä tavalla. Inhoan vaan tälläisiä tilanteita kun haluaisin miellyttää kaikkia D: Ehkä järjestän vain kahtena päivänä jos he eivät halua yhdessä porukalla juhlia. Inhottaa vain siirtää kaverin kanssa suunniteltuja juhlia kun 2 kuukautta on niitä suunnitellut vain sen takia että artikuloin epäselvästi. Kaveri vihjailikin jo nyt että einkai sysää häntä syrjään heti kun saan poikaystävän ku en hänen kanssaan 3 viikkoon ole ollut :( Kyllä mä ehkä tästä jonkun sopivan ratkaisun saan tehtyä, kyselen vähän kummaltakin miten haluavat tehdä ja näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla