Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asunto jossa miehenexä asunut

Vierailija
25.04.2018 |

Miten saisin unohdettua sen, että aikoinaan miehen exä on asunut miehen kanssa asunnossa, joka on nykyisin minunkin kotini? Muutin siis aikoinaan mieheni asuntoon, silloin alussa löysin kämpästä vaikka minkälaista tavaraa jotka kuuluivat exälle, joka tottakai häiritsi.

En varmaan ole terve, kun välillä rupeaa ärsyttämään suuresti pienetkin asiat, kuten vaikka että exä on saunonut samassa saunassa missä itse nykyään saunon, se on käyttänyt samaa jääkaappia, vessaa, makuuhuonetta ym.... Joo kyllä, haluaisin näistä ajatuksista eroon!

Kysyisin vaikka niin, että kuinka moni on muuttanut miehen asuntoon? Onko miehen exä asunut nykyisessä kodissasi joskus miehen kanssa?

Asiallisesti, kiitos!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muutin miehen omistamaan taloon, jonka mies on aikoinaan exänsä kanssa ostanut. Kun muutama vuosi sitten tänne muutin, siivosin kaikki kaapit yms. paikat ja olen kyllä niin lapsellinen, että exältä jääneet kamat heitin kyselemättä suoraan roskiin. Joskus on tullut exän nimellä postia, nekin olen heittänyt539 samantien roskiin. Typerää, tiedän.

Ajatus siitä, että täällä on joku toinen nainen asunut, ei häiritse, ollaan kuitenkin tehty paljon remppaa ja olen saanut laittaa taloa ja pihaa mieluisiksi. Enempi häiritsi juuri nuo tavarat, postit yms. jotka konkreettisesti muistutti elämästä ennen minua.

On kyllä totaalisen törkeää heittää toisen ihmisen postia roskikseen. Vaikka olisi tehnyt osoitteenmuutoksen sun muut ihan oikein niin virheitä sattuu ja jokaisella on oikeus saada postinsa.

Toivottavasti äijä heittää sinut aikanaan pihalle ja seuraava vosu kylmästi heittää sinun postisi roskikseen ja aiheuttaa vielä toivottavasti sinulle suurta vahinkoa kun et saa tärkeää kirjettä.

Vierailija
22/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse eroon miehen menneisyydestä kämppää vaihtamalla tai seiniä maalaamalla. Tuollaiset jutut palaavat aina kummittelemaan, joten parempi joko yrittää tehdä rauha asian kanssa tai sitten oikeasti lähteä lätkimään. Ei ole tarkoitus syyllistää, tunteesi eivät ole vääriä, mutta nyt puhutaan asioista, joita et yksinkertaisesti voi muuttaa. Jos haluat miehen vailla menneisyyttä, saat sen kehdosta hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi exä häiritsee sua? Onko se jotenkin niin tajuttoman kuuma pakkaus vai mistä ihmeestä on kyse? Puhuuko miehesi hänestä koko ajan?

Itse olin aiemmin ihan kavereita miehen eksän kanssa ja kaikki häneltä jääneet rojut oli mulla käytössä. 

Vierailija
24/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua. Uutta miestäni ei haittaa ollenkaan talo, johon jäin eron jälkeen asumaan. Kaikki oli hankittu ex-miehen kanssa yhdessä, mutta mitä sitten. Tämä nyt ei liittynyt aiheeseen, sorry.

Vierailija
25/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko joku psykologinen kikka? Siis tyyliin joku rituaali kodin hengen puhdistamisesta tjsp? Tämähän nyt tietysti kuulostaa ihan hihhulitouhulta, mutta kyllähän sitä esim. neuvotaan kirjoittamaan mieltä kalvavat asiat paperille ja sitten heittämään se pois, symboloimaan siis sitä ettei asiat enää niin paljon vaivaisi. Voisitko siis tehdä jotain, jolla symbolisesti merkkaisit asunnon "omaksi" ja "häätäisit" exän muistot pois? Esim. suihkia omaa hajuvettä (vähän vaan), pestä tai muuten putsata (esim. pyyhkimällä) sellaiset exältä jääneet jutut jotka voi pestä jne., mikä tahansa nyt luontevimmalta tuntuukaan. Tällä tavalla ei ainakaan tarvitsisi mihinkään kalliiseen tavaroiden uusimiseen.

Vierailija
26/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, en olisi muuttanut miehen ja eksänsä vanhaan asuntoon, kyllä me hommattiin ihan oma.

Ei ole tullut pesänrakennusviettiä, eikä merkkaamista kummankaan osalta, kun yhdessä on laitettu ne paikat kuntoon jotka on haluttu. Mies on myös sanonut olleensa huojentunut kun exä vaati saada jäädä entiseen asuntoon, jonka yhdessä ostivat. Hän ei ottanut sieltä mukaan kuin omat vanhat tavaransa, jotka hänellä oli jo ennen yhteenmenoa, ja henkilökohtaiset tietysti myös.

Vierailija
27/31 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran miehen kanssa jonka kotoa löytyi paljon exän tavaroita. Vessan kaapissa voiteita, makkarissa pino vaatteita, hyllyssä kirjoja jne. Kysyin sitten josko keräisi kamat laatikkoon ja ex voisi tulla hakemaan ne pois. Mies totesi ettei ne tavarat häntä häiritse. Tykkäsi siitäkin kun ex soitteli säännöllisesti kuulumisia. Liukenin sitten vähitellen takavasemmalle.

Vierailija
28/31 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
29/31 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää että on tiukka pipo ja ikkunat metsään päin! Sinun kanssahan se mies on nyt eikä sen eksän. Miten voi olla noin mustasukkainen, ei ole ihan tervettä? 

Vierailija
30/31 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muuttanut miehen taloon ja vielä mökillekin, mutta niissä ei ole entisten kamoja tai tekemiä hankintoja. Minä kyllä ostan ja laitan kummassakin paikkoja, eikä mies laita ollenkaan hanttiin. Ei minua häiritse ajatukset entisistä, koska he ovat syystä entisiä. Melkein pitäisin outona, ettei niitä olisi.

Vierailija
31/31 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D