Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö kukaan niin, että vastailee omiin viesteihinsä toisena henkilönä?

Vierailija
25.04.2018 |

Syynä esim. että saa provosoitua ihmisiä kun näyttää siltä että on keskustelu käynnissä, vaikka todellisuudessa ei olekaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vastaan aina nimimerkillä Vierailija.

Vierailija
2/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vastaan aina nimimerkillä Vierailija.

Niin minäkin. Mutta voivatko lukijat olla varmoja että sinä ja minä olemme kaksi eri henkilöä eikä pelkästään minä?

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos ei aihe kiinnosta niin sitten ei kiinnosta.

Vierailija
4/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se tuntuisi vähän nololta

Vierailija
5/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt niin, mutta olen kyllä saanut kerran pari sellaisen epäilijän niskaani. Huvittaa miten varmoja ihmiset joskus ovat teorioistaan.

Vierailija
6/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan tehnyt niin av:llä

Vierailija
7/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole koskaan tehnyt niin av:llä

No kerta se on ensimmäinenkin :)

Vierailija
8/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun teen aloituksen..

Vierailija
9/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, harvoin lähtee ketju käyntiin ilman itselle vastailua. Jodelissa tämä tapani kalahti omaan nilkkaan, kun siellä AP on todellakin AP myös vastauksissa automaattisesti :D

Vierailija
10/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näkee sellaisen aloittelijan virheen että ensimmäinen vastaus tulee minuutin sisällä aloituksesta ja on tyyliin joku A4:n kokoinen tekstimuuri.

Vierailija
11/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu tapoihin moinen. Jos alkais tulla moisia tarpeita, ois varmaan palstatauko tarpeen.

Vierailija
12/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt selvis miks muiden keskustelut lähtee käyntiin mutta omat ei.

Vierailija
13/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuollainen tuli AP:lle mieleen...:)

Vierailija
14/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä esiinnyn joskus AP:na vaikka en ole ketjua aloittanut. Eli siis kaappaan ketjun jos osoittautuu hyväksi provoksi.

Vierailija
15/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän joskus nostaneeni lyhyellä kommentilla, kun en ole uudestaan kehdannut laittaa up. En tiedä kumpi nyt on säälittävämpää... En kyllä kokonaisia tarinoita kehtaisi provoilla itselleni.

Vierailija
16/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä esiinnyn joskus AP:na vaikka en ole ketjua aloittanut. Eli siis kaappaan ketjun jos osoittautuu hyväksi provoksi.

Tuo on epäreilua. Mua epäiltiin provoksi kun aloitin keskustelun syövästäni ja taisipa joku koettaa kaapatakin keskustelun. Julmaa menoa! Olisi ottanut syöpäni sitten kanssa

Vierailija
17/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tuollainen tuli AP:lle mieleen...:)

Koska olen joskus harkinnut asiaa. Plus välillä keskustelu tuntuu niin oudolta, että kyseenalaistan jo sen että onko keskustelussa oikeasti kaksi osapuolta. :D

-AP

Vierailija
18/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että mielessä käynyt itselläkin. En tosin suoriltaan muista että olisin tehnyt näin, mutta saattaahan se muisti pettääkin. Helppoa se tosin on, koska ei ole mitään takeita siitä että viestin kirjoittaja on sama ellei ole luotu yksilöllistä profiilia.

-AP

Vierailija
19/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on epäreilua. Mua epäiltiin provoksi kun aloitin keskustelun syövästäni ja taisipa joku koettaa kaapatakin keskustelun. Julmaa menoa! Olisi ottanut syöpäni sitten kanssa

Tämän saa estettyä luomalla oikean profiilin. Syöpä on vakava asia ja ikävää että sinulla se on, mutta pitää myös ymmärtää että tämä on foorumi joka on verrattavissa Suomi24:n tasoiseen kirjoitteluun, joskin ehkä hieman tasokkaampaa -- ehkä. Pointtinani se, että koska kyseessä on palsta johon voi kuka tahansa kirjoittaa anonyyminä niin usein ja niin paljon kuin haluaa ilman mitään viiveitä, on vaarana että se laskee keskustelun tason juuri otsikkoni mukaiseen käyttäytymiseen. Se taas kuka sitä oikeasti tekee oli itsestäni kiinnostava aihe ja selkeästi sitä tapahtuu jos näihin viesteihin on uskominen.

-AP

Vierailija
20/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen vastannut, jotta saisin keskustelua aikaiseksi. En ns provoa tai keksi tarinoita, mutta saatan laittaa jonkun kommentin jos tuntuu, että keskustelu kuivuu kasaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä