Auttakaa! Olen sortumassa Tinderiin yms
Meillä 7kk vauva ja suhde mennyt alamäkeä jo vajaan vuoden verran. En vain jaksa enää. Kaikki alkoi siitä kun mies ei halunnut sitoutua "virallisesti" vaikka olinkin raskaana tuolloin. Tekisi niiiin mieli liittyä esim tinderiin, että saisi edes vähän huomiota joltain. Kaipaan rakkautta niin paljon. Vielä en ole liittynyt, yritän jaksaa ja ajatella että kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu... mutta ei se muutu. Kuuluuko suhteen olla jatkuvaa itkemistä ja ahdistusta?
Kaipaan seksiä, lämpöä, halauksia, rakkautta. Onko tuo edes elämäni mies? Auttakaa. Onko tämä vain väliaikainen olotila vai selvä merkki siitä että suhde on tässä!?!? Harmittaa niin vietävästi. En minä tällaista perhettä (tarkoitan miestä) olisi halunnut :( Hän on hyvä isä, mutta siihen se sitten jääkin.
PS. Päänaukojien kommentit heivaan suoraan mappi ÖÖÖÖhön.
Kommentit (15)
Kannattaa joo, varsinkin jos asutte pienellä paikkakunnalla. Eräs tuttu teki näin, miehen kaverit käräytti sen saman tien ja muija lensi pihalle. Mutta eihän sillä sitten ole väliä, jos haluat muutenkin erota.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa joo, varsinkin jos asutte pienellä paikkakunnalla. Eräs tuttu teki näin, miehen kaverit käräytti sen saman tien ja muija lensi pihalle. Mutta eihän sillä sitten ole väliä, jos haluat muutenkin erota.
Tuota pelkäänkin. Pitäsiköhän aloittaa jostain kasvottomalla profiililla? Onko sellaisia?
Hmm. En lähde neuvomaan, että eroa miehestäsi. - Se olisi liian yksinkertaista ja helppoa näin ulkoapäin, josta usein näkee ja tuntee erinomaisen vaivattomasti koska kaikkien muiden tulisi erota tai olla eroamatta; ikäänkuin hyvinkin tarkkaan tuntisimme ja tietäisimme, mit on tapahtunut ja mitä on edessä.
Sen sijaan ensi-avuksi neuvoisin ottamaan kynän ja paperin ja yksinkertaisesti kirjoittamaan ylös paperille suhteen (a) hyvät puolet ja (b) sen huonot puolet. Ja sitten arvioida uudestaan, mihn suuntaan haluaisi jatkaa.
meillä kans oli sama homma. tutustuttiin 2010 lopussa ja 2011 kesällä muutettiin yhteen ja kaikki oli hyvin. 2011 syksyllä tulin raskaaksi ja kaikki oli ok. alkutalvesta ongelmat alkoivat ja halusin erota, kävin itsemurhan partaalla. 2012 keväällä lapsi syntyi. 2012 alkutalvella olin jo vuoden ollut onneton ja halusin erota, meidän tappelun takia poliisitkin jopa kävivät meillä. no sen jälkeen olen yrittänyt sinnitellä ja kestää. sairastuin masennukseen ja anoreksiaan 2013. pettäminen käynyt mielessä 2012 syksystä asti.
vuonna 2016 petin ja mulla oli salasuhde.
eli tässä on nyt taivalya takana 7,5 vuotta, josta lapsi mukana 6. onnettomia hetkiä vuosissa 6,5 vuotta.
saattaa olla, että kerään kimpsuni ja lapseni ja muutetaan muualle.
Happypancake on hyvä alusta. Kerro toiveesi ja ehdottomasti ilman kuvaa. Katsele siellä miehiä ja kirjoittele sopiville
Ei missään tapauksessa Tinderiä.
Minustakin olisi tuollainen naisystävä kiva. Sinulla saattaa silti olla ajankäyttöongelma lapsen takia.
ai niin, mitä tarkoutat "virallisella", ettekö asu yhdessä?
kuinka vanhoja olette?
Onneks ehditte kuitenkin vääntämään sen kersan ennen pettämis- ja uusperhekierroksia. Toista sama uudelleen.
niinsevaanmenee kirjoitti:
ai niin, mitä tarkoutat "virallisella", ettekö asu yhdessä?
kuinka vanhoja olette?
Naimisiinmenoa tarkoitan. Olemme kolmekymppisiä.
aa okei. joo. no eihän se naimisiin meno mitään tarkoita tai merkkaa. yleensä ihmiset jotka on epävarmoja itsestään ja suhteestaan menee naimisiin näyttääkseen muille. tosi rakastavaiset ja aikuiset tietää itse muutenkin missä heidän suhteensa seisoo.
vinkki: sano suoraan: menen yinderiin tai johonkin deittipalveluun jos et anna seksiä ja läheisyyttä. haluan miehen joka antaa minulle mitä tarvitsen, et anna minulle parisuhteen kulmakiveä eli rakkautta, joten tämä on tässä jos et tähän kykene.
niinsevaanmenee kirjoitti:
aa okei. joo. no eihän se naimisiin meno mitään tarkoita tai merkkaa. yleensä ihmiset jotka on epävarmoja itsestään ja suhteestaan menee naimisiin näyttääkseen muille. tosi rakastavaiset ja aikuiset tietää itse muutenkin missä heidän suhteensa seisoo.
vinkki: sano suoraan: menen yinderiin tai johonkin deittipalveluun jos et anna seksiä ja läheisyyttä. haluan miehen joka antaa minulle mitä tarvitsen, et anna minulle parisuhteen kulmakiveä eli rakkautta, joten tämä on tässä jos et tähän kykene.
Mun mielestä taas naimisiin meneminen on lupaus siitä, että on toisen rinnalla hamaan tappiin asti. Nyt lähinnä on tuntunut siltä, että mies pitää vielä yhden oven avoinna, ikäänkuin ajatuksella "jos tästä ei tulekaan mitään".
Okei, hmm..mielenkiintoista. Oletko siis sinä ollut se joka haluaa naimisiin ja olet pyytänyt tätä häneltä ja hän on vastannut että ei?
Itse meidän suhteessa minä (nainen) olin se joka sanoi että ei naimisiin, ei nyt eikä koskaan eikä kenenkään kanssa. Mies oli perustelujen jälkeen ihan tyytyväinen.
Oletko ottanut asian puheeksi juuri tuollaisena tiivistettynä pakettina, mitä tuossa aloitusviestissä oli? Kirjoita aloitusviesti vielä itsellesi uudelleen ja siisti sieltä Tinderit jne. pois ja pidä miehelle puhe. Sano etukäteen että puhe vie vain minuutin. Lataa siihen kaikki haluamiset ja toiveet ja anna miehen ymmärtää, että hän on se ensisijainen kohde.
Sitten odotat mitä hän vastaa. Muista kuunnella.
Sen jälkeen voit antaa tiedoksi ne vaihtoehdot, mitä sinulla ja hänellä on, että sun on pakko lähteä etsimään tarvitsemaasi muualta, jos hän ei niihin halua/viitsi/voi vastata.
Ensin kannatta aina yrittää uudelleen ja muuttaa sitä tilannetta jossa nyt eletään. Muutos parempaan vie toisinaan aikaa.
Jätä se