Lapsen ärsyttävä kaveri oli kysyny tytöltäni 'miksei äitisi käytä rintaliivejä'
Olin yks lauantai aamupäivä laittanu vaan puseron päälle ja jättäny rintaliivit pois alta. Sama se miltä kotona näyttää ja halusin olla väljällä asulla ettei mikään kiristä ja purista. Naapurin likka tuli meille leikkimään ja oli sitten kysynyt tuommoista. Eikö ihmisillä Ole mitään käytöstapoja. Itse en ainakaan olisi koskaan lapsena alkanu arvostelemaan tai kyselemään kaverin äidin pukeutumisesta tai muusta.
Kommentit (9)
Kavereiden äidit jotka eivät käyttäneet liivejä olivat parhaita.
Lapset kyselee koska ne ei tiedä joten niille voi vastata ilman, että vetää palkokasvin nokkaan. Sanot vaan, että et käytä aina. Sillä selvä. Ei kaikki käytä rintaliivejä ulkonakaan, ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Höpöhöpö nyt taas. Provoksi ihan ultimaalisen huono.
Mikäs rintaliivitrolli tänne on pesiytynyt? Joku vanha uudella teemalla?
Oliko ketunnokka pyrkinyt lautaselle välipalapöydässä?
Ei oo trolli. Jotenkin vaan koen tuon kysymyksen liian henkilökohtaiseksi ja luulen että likka oli kysynyt sen vähän pahalla ja hämmästellen. Ap
Pahalla? Viaton kysymys. Kuten miksei äitisi käytä sukkia. Jos koet ettei ilman rintsikoita oleminen ole kyseisen vieraan aika epämukavaa, niin tuskin aiheeseen liittyvä kysymyskään sitten on. Liivit päälle sitten ens kerralla, jos noin herkkä olet.
Tuosta kyselijälapsesta tulee aikuisempana sellainen, joka tekee tälle palstalle aloituksia "Millainen ihminen..."
Etpä. Mitä sä nyt jostain lasten höpötyksistä tuollaiset pultit vedät.