Minkä ikäisenä teillä alkoi rinnat roikkumaan?
Jos haluat niin kerro myös kuppikoko ja mahdolliset isot painonpudotukset jne.
Itse olen 22v ja c-kuppi ja nyt huomannut jo muutosta rinnoissa. Täytynee ostaa laadukkaampia liivejä...
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat niin kerro myös kuppikoko ja mahdolliset isot painonpudotukset jne.
Itse olen 22v ja c-kuppi ja nyt huomannut jo muutosta rinnoissa. Täytynee ostaa laadukkaampia liivejä...
Muuten hyvä, mutta liivit eivät estä, hidasta, tai poista roikkumista millään tavalla:
Robert Mansell, a professor of surgery at the University Hospital of Wales, in Cardiff, reported that, "Bras don't prevent breasts from sagging, with regard to stretching of the breast ligaments and drooping in later life, that occurs very regularly anyway, and that's a function of the weight, often of heavy breasts, and these women are wearing bras and it doesn't prevent it."
John Dixey, at the time CEO of Playtex, agreed with Mansell. "We have no medical evidence that wearing a bra could prevent sagging, because the breast itself is not muscle so keeping it toned up is an impossibility."
Höpö höpö. Tukevat liivit ehkäisevät kudoksen venymistä : ei roiku. Totta kai alkaa roikkumaan jos painava pallukka roikkuu vapaana nahan varassa ja nahka venyy.
Nännit tuijottelivat lattiaa jo yläasteikäisenä...
alkoivat kasvaa ja roikkua jo ala-asteella. nyt joku G-kuppi. en näyttäydy kellekään alasti.
58v, 4 lasta, B-kuppi - ei riipu.
Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, 26veenä.
Painovoima vetää alaspäin. Imetys käynnissä eikä huvita Rintsikoita käyttää. Yli puol vuotta mennyt näin ay naturel ja onhan ne kohta navassa kii. Mut ehkä ne palautuu sitten myöhemmin.
N. 31
Enpä tiedä. Rintani ovat ns. laajalti kiinnittyneet eli eivät sikäli roiku yhtään eikä ole poimua rintojen alla. Nännit ovat aina olleet alaviistoon. Vähän apean näköiset tissit. Liivikoko 65DD, ikä 30v, ei lapsia eikä painonmuutoksia.
63 vuotias, c-kuppi, eivät roiku. Eilen juuri gynekologini (nainen, jolla olen käynyt vuosikausia) vuositarkastuksessa sanoi jälleen, että rintojani kudos on sileää, kuulema helppo tutkia. Tyttäreni on myös joskus sanonut, että voi kun olisi perinyt "minun rintani" juuri roikkumattomuuden takia. Tärkeintä kuitenkin on, että maitoa riitti lapsilleni 13 kk, molemmille. Ja se, että ne pysyisivät terveenä. Ulkonäkö ei ole niin tärkeää, toki tyytyväinen olen.