Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä teillä alkoi rinnat roikkumaan?

Vierailija
25.04.2018 |

Jos haluat niin kerro myös kuppikoko ja mahdolliset isot painonpudotukset jne.

Itse olen 22v ja c-kuppi ja nyt huomannut jo muutosta rinnoissa. Täytynee ostaa laadukkaampia liivejä...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta lasten jälkeen. B-kupin rinnat valahtivat alas ja jäivät "tyhjiksi".

Vierailija
2/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 46 eivätkä ne sanottavammin vieläkään roiku. Mutta ongelma on niiden paisuminen. Nelikymppisenä oli 80C ja nyt on 80E. Alakroppa pysyy samanlaisena mutta nuo vain turpoaa. Hemmetti. Jos olisi rahaa, menisin pienennysleikkaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa. Vuosi vuodelta. Ei siihen mikään auta.

Vierailija
4/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 46 eivätkä ne sanottavammin vieläkään roiku. Mutta ongelma on niiden paisuminen. Nelikymppisenä oli 80C ja nyt on 80E. Alakroppa pysyy samanlaisena mutta nuo vain turpoaa. Hemmetti. Jos olisi rahaa, menisin pienennysleikkaukseen.

Ja siis imetin kaksi lasta. Eivät kutistu millään :(

Vierailija
5/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ei ehdi roikkua, kun kasvavat koko ajan. Nyt 70G.

N49

Vierailija
6/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo oli liivit mitkä tahansa ei paljoo auttanut, 16vuotiaana 45kg ja kuppi koko jotainD ja kyllä jo roikku =(

Vierailija
7/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 20v. ja koko oli silloin 75DD. Sain lapsen 30v.  Nyt 47v. on 80F/G.

Vierailija
8/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan geeneillä iso merkitys. Itsellä B ja C kupin välissä (riippuen liiveistä) eikä roiku. Ikää 30v, ei lapsia.

Juju on vaan siinä, että mun rinnat on lähes samanlaiset kun mun äidillä, joka on yli 60 ja kolme lasta. Sillä on ihan todella kauniit rinnat, eikä roiku. Omia ei tietenkään nöyränä pitäisi kehua, mutta onhan nekin aika kivasti muotoiltu. Toki olen hoikka ja äitinikin on hoikka ollut koko ikänsä, voi sekin tietty vaikuttaa. :)

Vierailija
9/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-kuppi, 43 v.

Vierailija
10/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne roiku pahemmin vieläkään

Keski-ikäinen

F/G 85

Vierailija
11/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v.imettämisen ja painon muutosten jälkeen.

Vierailija
12/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iässä...

Vierailija
13/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä vähänkin isommat rinnat aina roikkuu. Mikä siinä on ihmeellistä?

Vierailija
14/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisypillerit saattavat muuttaa rintojen koostumusta - "möykyt" sulavat ja jää vain rasva = seurauksena roikkuminen...

Painonpudotus toinen syy - jää ylimääräistä rasvaa....

Vierailija
15/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuota 26 vuotiaana huomasin että ne on menny ehkä 1-2 cm alaspäin. kuitenkin nyt 28 vuotiaana ne on pyöristynyt ja pallomaiset ja taas nousseet. joten sanoisin että ehkä rintani muotoutuvat ajan ja iän kanssa koko ajan.

Vierailija
16/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisypillerit saattavat muuttaa rintojen koostumusta - "möykyt" sulavat ja jää vain rasva = seurauksena roikkuminen...

Painonpudotus toinen syy - jää ylimääräistä rasvaa....

Korjaus: jää ylimääräistä ihoa...

Vierailija
17/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena sen verran suuret rinnat, etten oikeastaan teini-iän jälkeen ilman rintsikoita julkisille paikoille lähtenyt: kyllä ne jo silloin sen verran roikkuivat. Kuppikoko oli tuolloin D, kasvoi siitä E:hen. Tosin nyt viimeisen parin vuoden aikana konsensus on ollut pienenemään päin, viime vuonna liiviliikkeen mittausten mukaan olin C, ja kun nyt viikko sitten kävin ostamassa uudet rintaliivit (mittautin taas), kuppi oli B! o_0 

Saattanee johtua siitä, että olen viimeisen vuoden harrastanut potkunyrkkeilyä, joten uskoisin että rintalihakset ovat kasvaneet kun taas rasvakudos rinnoissa pienentynyt? 

Olen erittäin tyytyväinen kehitykseen, rinnat roikkuvat nyt vähemmän ja pystyn esim. lenkittämään koiraa ilman rintaliivejä <3 Olen 40+.

Vierailija
18/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintalihaksia treenaamalla ja ryhtiä parantamalla - voi vaikuttaa rintojen ulkonäköön hiukan, mutta jos roikkuvat pahoin niin juuri mikään ei auta - no lihominen rajusti tai kauneusleikkaukset...

Vierailija
19/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat niin kerro myös kuppikoko ja mahdolliset isot painonpudotukset jne.

Itse olen 22v ja c-kuppi ja nyt huomannut jo muutosta rinnoissa. Täytynee ostaa laadukkaampia liivejä...

Muuten hyvä, mutta liivit eivät estä, hidasta, tai poista roikkumista millään tavalla:

Robert Mansell, a professor of surgery at the University Hospital of Wales, in Cardiff, reported that, "Bras don't prevent breasts from sagging, with regard to stretching of the breast ligaments and drooping in later life, that occurs very regularly anyway, and that's a function of the weight, often of heavy breasts, and these women are wearing bras and it doesn't prevent it."

John Dixey, at the time CEO of Playtex, agreed with Mansell. "We have no medical evidence that wearing a bra could prevent sagging, because the breast itself is not muscle so keeping it toned up is an impossibility."

https://en.wikipedia.org/wiki/Ptosis_(breasts)

Vierailija
20/28 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v, minulla on sellaiset roikkuvat lollot, koko ajan kasvavat ja painovoima vetää alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan