Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko asia niin, etteivät rumat miehet ole tervetulleita yökerhoihin?

Vierailija
24.04.2018 |

Piipahdin eilen illalla yökerhoon Turun Forteen ja näin siellä yhden puolitutun (oli samassa työpaikassa viime kesänä) joka pyysi minut hetkeksi juttusille samaan pöytään - huomasin pian, että ei olisi pitänyt mennä.

Nimittäin.

Pöydässä istui puolituttuni lisäksi 5 muuta 20-30v naista, kaikki olivat ylimeikkattuja, ylimielisiä, itseään täynnä olevia koppavia kännissä olevia vastenmielisiä mimmejä. Olivat suht kauniita kylläkin, paitsi tuttuni joka on myös vahvasti ylipainoinen ja toimi chaföörinä, tietty vesiselvänä.

Nämä muut kännikalat alkoivat heti sättimään minua, että olen niin ruma, että minun ei mukamas pitäisi edes olla suositussa Forten kaltaisessa menomestassa, puhumattakaan että olisin samassa pöydässä heidän kanssaan. Minun pitäisi kuulemma "tietää paikkani" ja hakeutua johonkin oman kotikadun läheiseen kortteliräkäläpubiin. Jankkasivat koko ajan samaa, että rumien miesten pitäisi tietää että emme ole tervetulleita "kauniiden ihmisten paikkaan", meidän paikka on jossain Arskan pubissa pubiruusujen seurassa, tuotamme heille huonoja fiiliksiä rumuudellamme. Eivätkä todellakaan puhuneet herjalla, ihan aidosti tuohtuneita olivat.

Tuttuni oli koko ajan hiljaa, ei ilmeisesti halunnut riitaa tms, päätin sitten poistua vähin äänin koko paikasta kun rupesi vituttamaan, mutta yllätys oli että entinen työkaverini soitti minulle tänään ja pyyteli vähän anteeksi kaveriensa käytöstä. Yllätys oli kuitenkin se kun hän rupesi sanomaan, että monet naiset ovat kuulemma tätä mieltä että on jonkinlainen "kirjoittamaton sääntö" että kauniit naiset ja komeat miehet menevät näihin kaupungin suosittuihin bilepaikkoihin ja me rumat sitten "jonnekin muualle". Vaikutti siltä, että nämä muut naiset käyttivät häntä enemmänkin jonkinlaisena kännikuskina.

Mutta siis ...onko asia tosiaan näin..että rumille on "omat paikkansa" ja hyvännäköisille "omansa? Ja tämä pitäisi kuulemma olla selvää kaikille etukäteen oletusarvoisesti? Nooh, minulle se ei ainakaan ole ollut mitenkään selvää. Itse tulen muutaman tuhannen asukkaan paikkakunnalta Itä-Suomesta ja olen vasta viime vuoden alussa muuttannut isompaan kaupunkiin Turkuun töiden perässä. Olen 26v, vartaloltani normaali (177cm/74kg), mutta kasvoiltani todella ruma, mukaanlukien akneiho, jotkut haukkuvat myös puhetapaani joka kuulemma on junttimainen. Pitää sitten varmaan kartoittaa Turun viikonloppuräkäläpaikat jos minun paikkani on niissä....

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ulkonäköön ja ikään katsomatta, etniset vähemmistöt, homot ja vammaiset ovat tervetulleita, mutta eivät rumat miehet.

Vierailija
2/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin että joissain yökerhoissa portsarit otti sisään ensisijaisesti kauniit naiset (ja miehetkin kai) ja sitten jos on tilaa niin rumat miehet ja lihavat naiset viimeisenä. Tosin suomessa en ole koskaan törmännyt tällaiseen. Ei ole mikään kirjoittamaton sääntö ettei rumat ihmiset saisi kulkea yökerhoissa, koska kauneus on todellakin katsojan silmissä. Itse olen tavannut mielestäni todella rumia miehiä, mutta olen sitten myöhemmin ihastunut joihinkin heistä koska heillä on niin hyvä luonne ja persoonallisuus. Typeriä ihmisiä tuollaiset jotka arvostelevat ihmisiä ulkonäön perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelisin että joissain yökerhoissa portsarit otti sisään ensisijaisesti kauniit naiset (ja miehetkin kai) ja sitten jos on tilaa niin rumat miehet ja lihavat naiset viimeisenä. Tosin suomessa en ole koskaan törmännyt tällaiseen. Ei ole mikään kirjoittamaton sääntö ettei rumat ihmiset saisi kulkea yökerhoissa, koska kauneus on todellakin katsojan silmissä. Itse olen tavannut mielestäni todella rumia miehiä, mutta olen sitten myöhemmin ihastunut joihinkin heistä koska heillä on niin hyvä luonne ja persoonallisuus. Typeriä ihmisiä tuollaiset jotka arvostelevat ihmisiä ulkonäön perusteella.

Mä kävin joskus viitisen vuotta sitten aika usein myöskin Turun yöelämässä, ja aika usein kävi niin, että kun yritin päästä Lyniin sisälle, niin ainakin yksi tietty portsari usein käännytti mut ovelta useampaankin kertaan muka humalan takia, vaikka olin juonut pohjiksi ihan pari annosta alkoholia. Voi tietysti olla, että portsarikin voi erehtyä, mutta toisaalta näin jälkikäteen tuntuu mahdolliselta, että kyse oli syrjinnästä ulkonäön perusteella. 

Vierailija
4/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkostahan ne on juomat haettava ja kotona törpöteltävä.

Vierailija
5/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee ettei rumalla ole asiaa suosittuihin yökerhoihin. Minut on monet portsarit käännyttäny ovelta kun olen mukamas liian "kännissä" vaikka oikea syy on se että olen ruma.

Vierailija
6/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on käännytetty ovelta myöskin liian humalaisena vaikka olen ollut porukalle kuskina ja tietysti ihan selvinpäin.

Vierailija
7/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka käännytettiin ovella, oliko päällä siistit vaatteet ja oliko hygienia kunnossa? Tuntuu vain käsittämättömältä että ihmisiä syrjitään "rumuuden" takia. :(

Vierailija
8/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liian ruma meidän klubiin"...

Vierailija
9/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta paikasta on kyllä parempi pysyä poissa ihan ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
10/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniskelupaikoilla on kyllä oikeus valita asiakkaansa, että ei ainakaan oikeuteen kannata lähteä käräjöimään.

Vierailija
11/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu on ollut täällä aiemminkin.

Vierailija
12/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille jotka käännytettiin ovella, oliko päällä siistit vaatteet ja oliko hygienia kunnossa? Tuntuu vain käsittämättömältä että ihmisiä syrjitään "rumuuden" takia. :(

No mulla oli ainakin ihan siistit, puhtaat ja trendikkäät vaatteet päällä. Myös suihkussa kävin joka kerta ennen baareihin lähtöä. Hiukset mulla oli tohon aikaan mustaksi värjätyt ja sellaiset puolipitkät korvien päälle ulottuvat. 

Toisaalta olen kyllä muistaakseni aina päässyt kaikkiin muihin yökerhoihin sisälle, mutta just tonne Lyniin oli silloin aikanaan välillä vähän vaikea päästä. Nimenomaan tuo yksi ja sama portsari oli muistaakseni yleensä se ainoa käännyttäjä, mutta muut päästivät kyllä yleensä sisälle.

T. 3/7

Vierailija
13/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä piipahtanut jo pari viikkoa sitten, vai elätkö saman tapahtuman uudelleen ja uudelleen...?

Vierailija
14/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä mä just luin? :D Miten kukaan voi olla "liian ruma" johonkin baariin?? Kenen mielestä ruma? Missä lukee kuka on ruma ja kuka on kaunis?

Jos toi tarina on tosi, niin jokaisen vähänkään fiksumman ihmisen luulisi kiertävän ko.paikan kaukaa!

Vierailija
15/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei olisi ollut ennen, hieman voisi ihmetyttää kyseisen baari-illan ajankohta eli maanantai-ilta :D.

Vierailija
16/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli ainakin ihan siistit, puhtaat ja trendikkäät vaatteet päällä. Myös suihkussa kävin joka kerta ennen baareihin lähtöä. Hiukset mulla oli tohon aikaan mustaksi värjätyt ja sellaiset puolipitkät korvien päälle ulottuvat. 

Toisaalta olen kyllä muistaakseni aina päässyt kaikkiin muihin yökerhoihin sisälle, mutta just tonne Lyniin oli silloin aikanaan välillä vähän vaikea päästä. Nimenomaan tuo yksi ja sama portsari oli muistaakseni yleensä se ainoa käännyttäjä, mutta muut päästivät kyllä yleensä sisälle.

T. 3/7

Ja siis kyllä mä siellä Lynissä olen aikoinaan asioinut varmaan kymmeniä kertoja yhteensä. Vähän kyllä jäänyt paska maku koko paikasta, joten ei kyllä välttämättä enää huvittaisi ko.mestassa asioida. Tosin enpähän ole enää muutenkaan mikään vastikään täysiän saavuttanut.

Vierailija
17/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä pössis Turkkusessa on, mutta ainakin täällä stadissa ongelma on myös komealla miehellä joka eksyy lähiöpubiin... Paikan kovanaamat vakiomörököllit eivät katso hyvällä...

Vierailija
18/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkostahan ne on juomat haettava ja kotona törpöteltävä.

Joo, alkossa eivät katsele pärstään, ainakaan vielä.

Vierailija
19/32 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kaupungissa on ne omat pintaliitopaikkansa, joihin ihmiset menevät esittelemään ja vertailemaan ulkomuotoaan. Nälvintää saa osakseen, jos vähänkin poikkeaa kaavasta.

Vierailija
20/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä mä just luin? :D Miten kukaan voi olla "liian ruma" johonkin baariin?? Kenen mielestä ruma? Missä lukee kuka on ruma ja kuka on kaunis?

Jos toi tarina on tosi, niin jokaisen vähänkään fiksumman ihmisen luulisi kiertävän ko.paikan kaukaa!

Los Angelesissa tämä oli ihan yleinen käytäntö joissakin paremmissa paikoissa.Eikä ollut rajattu miehii. Päinvastoin, rahalla pääsee rumempikin mies. Varmaan se päivä nähdään vielä Suomessakin, kun tätä tehdään ihan suoraan ja häpeilemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän