Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö teillä vähän maku lemppari ohjelmiin jos saatte tietää että näyttelijät eivät tule toimeen keskenään? esim. Pikku- Britannia, Sinkkuelämää tai Täydellise Naiset?

Vierailija
24.04.2018 |

Mulla meinaa se upea fiilis noissa sarjoissa latistua kun tietää näyttelijöiden oiket fiilikset toisiaan kohtaan. Niinkun vaikka Pikku- Britannia, kyllähän nyt Andyn ja Loun olis pitänyt olla bestiksiä oikeastikkin;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee, ei pysty keskittymään juttuun, ajatus alkaa harhailla siellä "kulissien takana".

Vierailija
2/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, menee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väitän että huomasin jo Täydellisiä Naisia katsoessa että Teri ei tullut juttuun muiden rouvien kanssa. Siis jo ennen kun muut puhu siitä julkisesti.

Vierailija
4/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaavatko Pikku-Britannian tyypit toisiaan? No ilmankos se on niin epämiellyttävää katsottavaa.

Vierailija
6/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Läheskään kaikilla työpaikoilla ihmiset eivät tule toimeen, silti lopputulos on hyvä. Menis elämä liian vaikeaksi, jos pitäisi vielä kaikessa miettiä myös kulissien takaisia asioita, ei kuulu mulle.

Vierailija
7/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut jaksoakaan noista sarjoista joten niiden näyttelijoiden keskinäiset kähinät eivät paljon kiinnosta. Ap ei  eroa fiktiota ja todellista elämää toisistaan?

Vierailija
8/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa, että ei ja uskoa ja olla vakuuttunut siitä, että ymmärrän, että jokainen näyttelijä tekee "vain" työtään ja on minulle yhdentekevää, että miten käyttäytyvät siviilissä. Mutte ei. En ole noin fiksu. Rehellisyyden nimissä on myönnettävä, että kun olen oikein ihastunut, johonkin roolihahmoon (sanokaa vain keneen), niin olen ollut varma, että tiedän millainen hän on siviilissä... Toisaalta olen löytänyt myös sen kaikki tietävän minäni, joka on kokenut suurta viisautta ja järkevyyttä, saarnatessaan muille, että kuinka pitäisi erottaa näyttelijän ja näyttelijän roolihahmo(t) toisistaan. - Esimerkiksi viimeksi kun tuli julki, että Aku Hirviniemi ja Kailassaareen kerrottiin tapailevan toisiaan... Niin tälläkin palstalla oli moni jotka tunsivat kumpaisenkin erinomaisen hyvin ja perusteellisesti ja ollen varmoja siitä ,miten suhde tulee etenemään. Ja kuinka monta avautumista olenkaan lukeneut vaikka  Sauli Niinistön ja Jenni Haukion suhteesta ja siitä millaisia he ovat ihmisinä.     

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi