Sampo Terhon ahdistus on käsin kosketeltavaa.
Muut karkaavat uppoavasta puolueesta ja hänen salkku alkaa olla huteralla pohjalla. Loikkaisi nyt vain itsekin kun on jo varmaa ettei Sininellä ole imua.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ääneen kun kuulin Turusen loikasta. Sinisillä ei alunalkaenkaan ollut muuta virkaa kuin hallituskekkuloinnit. Pettureita kaikki.
Turuska on tuplaloikkari. Vielä ehtii ennen vaalikauden loppua tehä triplat vihreisiin. Toke voi ottaa vastaan.
Kyllä muakin ahdistaisi. Kohta suurin osa porukasta on aktiivimallin piirissä.
Itse tulen raatamaan yötä päivää jakamalla sinisten esitteitä ja kampanjoimalla töissä ja vapaa-ajalla rehdin isänmaallisen koko kansan liikkeen eteen. Uskon 20+ edustajan olevan täysin realistista, Sampo mukaanlukien.
Kansa on kiitollisuudenvelassa sinisille. He pelastivat isänmaan punavihreältä täystuholta. Miten niin harva ymmärtää sen?
Vierailija kirjoitti:
Itse tulen raatamaan yötä päivää jakamalla sinisten esitteitä ja kampanjoimalla töissä ja vapaa-ajalla rehdin isänmaallisen koko kansan liikkeen eteen. Uskon 20+ edustajan olevan täysin realistista, Sampo mukaanlukien.
Kansa on kiitollisuudenvelassa sinisille. He pelastivat isänmaan punavihreältä täystuholta. Miten niin harva ymmärtää sen?
Saisinko samoja sieniä kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko kertoa keistä on kyse?
http://paivanbyrokraatti.com/2018/03/12/kokoomusjohto_sabotoi_jasenaanestyksen/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen jo kohta vuoden kestänyt peppukipu jatkuu. Kannattaisiko persun käväistä vaikka lääkärissä jos se saisi nykäistyä sen jumiutuneen hanuriplugin irti niin ei sontaa suoltaisi yläpäästä ulos noin paljoa.
Kaikki vihaa sinisiä huijareita, ei vain persut.
Kaikki sun kaverisi ainakin joten sehän on jo koko (persun) maailma. Et tietenkään ole niiltä kysynyt että vihaako ne mutta ei ne ole ääneen sitä kieltäneetkään joten oletat että ne vihaa koska olet pohjimmiltasi laumasielu jonka on edes kuviteltava olevansa laumassa vaikkei ketään muuta ympärillä olisikaan.
Siniset eivät ole laumasieluja, koska heitä ei ole niin montaa että niistä koostuisi lauma.
Älä perhana. Itse olisin arvannut että niiltä puuttuu sielu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksessa puhutaan yrityksestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksessa puhutaan yrityksestä?
Kyseinen blogi edustaa kykypuolueen oikeistosiipeä.
Sampolle sopiva duuni olisi koirien kakkojen kerääminen. Siihen sillä juuri ja juuri riittää kapasiteetti.
Hurskaana miehenä toivon jokaisen rukoilevan sinisille parasta mahdollista äänionnea. Totisesti sanon minä Teille rakkaat veljet ja sisaret, he ovat sen ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Sampo Terho paljasti tahtomattaan itsensä eilisessä a-studiossa kun kysyttiin, onko hänellä itsellään ollut ajatusta loikata Sinisistä. Se mahtava tekonauru, jota voisi melkein epätoivoiseksi irvistelyksi kutsua, kertoi kaiken. Ei tarvitse enää selitellä mitään. Aika tulee näyttämään.
Tämän avauksen otsikko osuu sataprosenttisesti naulan kantaan.
Varsinkin kun Terho viimekesänä vakuutti ettei aio perustaa uutta puoluetta jos häviää pj vaalit.
Nyt kuitenkin puhuu totta?
No niin, taas yksi tiedotustilaisuus pidetty Tapauksesta Turunen. Sampo Terho pääsi oikein kunnolla pörhentämään sulkiaan, kun pääministerikin on sinisten puolella kokoomusta vastaan. Tai ainakin Terhon mielestä. Terho se laittaa valtakunnan kuntoon laittamalla Orpo ojennukseen. Tässä on reunaehdot, täällä määrään minä. Voi toista.