Käykö kateeksi kun katherina on 7 tuntia synnytyksen jälkeen hoikkana, edustavana ja kauniina
Kommentit (31)
Eipä ihmeemmin. Olisin itsekin pystynyt tuohon synnytysten jälkeen jos olisi pakko. Siis istumaan hetken stylistin tuolissa laitettavana ja sitten lyhyt piipahdus edustusasussa julkisuudessa. Ja sen jälkeen pääsee kotiin lepäämään.
Sitä kun en Katestakaan usko että tuon esiintymisen jälkeen tuosta vaan olisi jatkanut menoa kuten ennenkin 7 h jälkeen. Pystyipä vaan hetkeksi terästäytymään näyttäytymiskuntoon.
No ei käy.
On kyllä onnelliselta vaikuttava pari.
Tuskin ainainen edustaminen on mitään herkkua.
Ei käy. Olisin minäkin voinut saada itseni näyttämään hyvältä ja edustavalta, mutta se olisi ollu yhtä kidutusta siinä väsymyksessä. Ennemmin säälin häntä kun on pakko edustaa heti.
Vierailija kirjoitti:
No ei käy.
On kyllä onnelliselta vaikuttava pari.
Tuskin ainainen edustaminen on mitään herkkua.
Varsinkaan heti synnytyksen jälkeen.
Mitähän varten kuninkaallisten pitää häipyä sairaalasta heti kun jälkeiset on tulleet?
Turvallisuus?
Kai siellä voisi pari päivää levätä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän varten kuninkaallisten pitää häipyä sairaalasta heti kun jälkeiset on tulleet?
Turvallisuus?
Kotipalatsissa sairaalahenkilöstö odottaa vähän hulppeammissa puitteissa ja omassa rauhassa, joten miksi jäisi sairaalaan?
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuus?
Noissa piireissä aivan varmasti kotona voi levätä paremmin mitä sairaalassa, kun täysihoito jatkuu. Ei siellä synnyttäneen tarvitse heti kotiutuspäivänä ruveta tekemään ruokaa, pyykkäämään ja imuroimaan kuten meidän tavallisten kuolevaisten.
Kate linnassaan hoitajien ympäröitävinä ihanassa luksusvuoteessa ja vauvalla upea sänky vieressä. Ruoka tuodaan vuoteeseen ja voi lepäillä pitsiyöpaidassa vaikka koko päivän... Aviomies käy suukottelemassa ja ihailemassa molempia ja pikkuhiljaa lähisuku käy katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuus?
Briteissä naiset synnyttävät kotonaan paljon enemmän kuin Suomessa, ei ole pakko jäädä mihinkään sairaalaan kun voi yhtä hyvin levätä kotonaan.
No ei käy kateeksi että heti pitää olla kauniina edustamassa! En mä kyllä lihonut raskauden aikana, mutta en tiedä olisiko kukaan stylistikään saanut musta noin hehkuvaa kuin Kate. :D
Niin mnäkin olin. Koska minä vain pullautin vaivan ulos. Ei siinä edes hiki tullut.
Ensimmäisen lapsen kohdalla Kate jäi sairaalaan yhdeksi yöksi. Kahden seuraavan kohdalla hän on kotiutunut samana päivänä.
Synnytyksen jälkeenhän nainen oikein hehkuu onnea. Ei ole vaikea saada kaunista kuvaa kun hormonihuurut saavat kestohymyn kasvoille ja onnenkyynel kimmeltää silmässä kun katsookin vauvaa.
Itse lihoin raskausaikana 27 kiloa ja synnytys oli aika karmea. En saanut muuta kuin ilokaasua ja kätilöt tökkivät koko painollaan mun mahaa kun istukka ei meinannut irrota vaikka lapsi oli jo syntynyt.
Synnytyssalin lattia näytti jälkeen päin samalta kuin sarjamurhaajan kellarissa. Verta lainehti joka paikassa, lapsivedet tulleet lattialle, sänky paskassa ja veressä.
Silti nousin kymmenen minuuttia synnytyksen jälkeen hyräillen suihkuun, pesin hiukseni ja näytin puoli tuntia myöhemmin otetuissa kuvissa valokuvamallilta. Vaikken ole läheskään yhtä laiha kuin Kate.
Tuo on sellainen tilanne, ettei siitä voi tulla epäonnistuneita otoksia.
Kate on kyllä vanhentunut jotenkin tämän kolmannen raskauden myötä ihan huomattavasti. Voi johtua tietty raskauspöhötyksestäkin, mutta kasvot näyttäneet todella uurteisilta aiempaan verrattuna.
Katen ei tarvinnut jalkaa huonettaan kahden muuan kanssa kuten minä aikoinani. Äitien luona ranppasi sukulaisia ja vauvoja ruokittiin jatkuvasti. Itselle ei noussut maito ja vauva oli vielä alipainoinen. En saanut nukuttua ja pääsin siitö helvetistä onneksi aikoinaan kotiin, jossa ei odattanut kuninkaallinen palvelu. Se siitä. Onneksi lapsi oli terve ja kasvoi hyvin.
Ei käy. Olisin pystynyt yhtä nopeaan sairaalasta poistumiseen synnytyksen jälkeen ja yhtä hehkeänä. Synnytyksen pituutta en olisi voinut säätää.
Eka synnytys kesti vuorokauden, mutta olin silloinkin aivan pirteä, ja seuraavat olivat yhtä nopeita kuin hänellä.
Ei olisi onnistunut minulta muttei silti käy kateeksi. Ne paparazzit piti saada pois sairaalan muuta synnytystoimintaa häiritsemästä, siksi kuninkaalliset lähtevät mahd. pian kotiin.
Ei. Se on vasta synnyttänyt.