Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alkaa mitta täyttymään, lasten isän uusi tyttöystävä puuttuu kaikkeen.

Vierailija
24.04.2018 |

Olen eronnut lasteni isästä jo melkein kymmenen vuotta sitten. Ollaan hyvissä väleissä ja tosi hyviä ystäviä. Lasten asiat on hoituneet kivasti. Hänellä on nyt puolen vuoden ajan ollut uusi tyttöystävä. Tyttöystävä on ilmeisen mustasukkainen, koska meidän välit on oleellisesti muuttuneet. Meidän lapset on jo 13v ja 14v, hyvin tietoisia siitä, millaiset välit meillä on ollut ennen tätä puolta vuotta. Nyt mua (ja lapsia) on alkanut nyppimään tämä jokaiseen asiaan puuttuminen. Lapset kertovat mulle, kun tulevat isältään, että millaista siellä on ollut. Kovasti kuulemma tapellaan, minusta. Arvostellaan minun työtäni, harrastuksia ja puidaan minun raha-asioitani. Elatusmaksu on kuulemma liian iso, oli oikein tehty laskelmia, kuinka paljon lasten harrastukset, vaatteet yms tulevat maksamaan ja siitä oli laskettu erotusta, että
kuinka paljon törsään elatusmaksusta itseeni. Viimeisin oli, että teen vääränlaista ruokaa kun lapset on minulla. Tämä väärä ruoka on tässä esimerkissä tortillat. Meillä sattui olemaan niitä kolmena päivänä peräkkäin viimeksi.

Alkaa menemään hermot. Pitäisi mielipiteensä omassa tiedossaan, ei niistä tarvitsisi lapsille puhua.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloitusviestissä mainitsit että eksäsi kanssa olette tosi hyviä ystäviä, niin miksi ihmeessä et informoi tyttäriesi hämmennystä aiheuttavista kertomuksista sitä eksääsi?

Minä en ole eksäni kanssa mikään sydänystävä, mutta asiallisesti ollaan lasten asioista keskusteltu. Ja mitä tahansa lasten mieltä painavaa on ilmestynyt minua mietityttämään, niin kyllä olen aina hänelle ensinnä asiasta puhunut. Vaikkapa asia olisi liittynyt hänen kulloiseenkin kumppaniinsa. (Toi viimeinen lause näyttää pahalta, ihan kuin eksä olisi joku kukasta kukkaan perhonen... kaksi niitä vasta on ollut, tai siis jälkimmäinen on edelleen käytössä :D )

Ollaan me puhuttu useaan kertaan tästä ja juuri tämän takia olen ehdottanut että tavataan. Selviäisi kaikille mistä hiertää, mutta ei käy. Kuulen ihan selkeästi milloin lasten isä puhuu kanssani puhelimessa niin että on yksin ja taas milloin hänellä on seuraa. Ihan kuin varoisi sanojaan tosi tarkkaan ja on jotenkin tosi kärsimätön. Joskus taas kuulostaa siltä, kuin hänellä olisi joku lista asioista mistä mainitsee, siis asioita mitkä on toimineet kymmenen vuotta hyvin. Käy vaan mielessä, että onko joku muu halunnut ottaa näitä asioita esille 😅😅 ap

Vierailija
22/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ensimmäinen, aiemmat on olleet kaikki ihan supermukavia ja tykänneet lapsista ja lapset tykänneet heistä.

Ja kyllä, lapset pitävät hyvin puolensa. Odotan milloin siitäkin tulee palautetta. Ap

No toivotaan sitten, että on vain lyhytaikainen harha-askel. Nyksän käytös on epäkunniottavaa miestä kohtaan.Toivottavasti tajuaa tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle ei ole vaan kukaan ennen sanonut, että käytät hyväksesi ex-miestäsi. Ottaako kaaliin ku joku vihdoin ymmärtää, miten asiat on?

Älä sä puutu siellä elettävän elämään, hoida vaan oma osuutes.

!!!

Vierailija
24/30 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle ei ole vaan kukaan ennen sanonut, että käytät hyväksesi ex-miestäsi. Ottaako kaaliin ku joku vihdoin ymmärtää, miten asiat on?

Älä sä puutu siellä elettävän elämään, hoida vaan oma osuutes.

Lompakkoloinen.

Vierailija
25/30 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka syö kolme päivää tortilloja peräkkäin? (Ihmettelen vain)

Esimerkiksi me: äiti ja kaksi teini-ikäistä tyttöä. Tortillaläpyskäpaketissa on 8 läpyskää. Kolme eli yksi kullekin menee tänään, kolme eli yksi kullekin huomenna ja ylihuomenna tytöt syövät kupikin yhden. 

Miksi

Vierailija
26/30 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi ovat jo niin isoja, ettei tuosta heille haittaa ole.

Aijaa? Ei se ainakaan viihtyvyyttä lisää isän luona. Ap

Jos lapset ei tykkää, niin voivat ilmoittaa että eivät halua viettää isänsä luona aikaa jos tyttöystävä on paikalla (siis asuvatko yhdessä?). Vieköön isä muksut vaikka kylpylähotelliin viikonlopuiksi jos se tyttis asuu samassa taloudessa. Isä tehköön valinnan kumpi tärkeämpää.

Vierailija
27/30 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja vähänkö huvittavaa että tässä aletaan nillittää jostain tortilloista...

Vierailija
28/30 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka syö kolme päivää tortilloja peräkkäin? (Ihmettelen vain)

Esimerkiksi me: äiti ja kaksi teini-ikäistä tyttöä. Tortillaläpyskäpaketissa on 8 läpyskää. Kolme eli yksi kullekin menee tänään, kolme eli yksi kullekin huomenna ja ylihuomenna tytöt syövät kupikin yhden. 

Miksi

Siksi, että meillä syödään yksi ruoka loppuun ennen kuin tehdään uutta. Ap

Vierailija
29/30 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi ovat jo niin isoja, ettei tuosta heille haittaa ole.

Aijaa? Ei se ainakaan viihtyvyyttä lisää isän luona. Ap

Jos lapset ei tykkää, niin voivat ilmoittaa että eivät halua viettää isänsä luona aikaa jos tyttöystävä on paikalla (siis asuvatko yhdessä?). Vieköön isä muksut vaikka kylpylähotelliin viikonlopuiksi jos se tyttis asuu samassa taloudessa. Isä tehköön valinnan kumpi tärkeämpää.

Niin että tältä uudelta tyttöystävältä ei voi odottaa edes alkeellisia käytöstapoja? Se on lasten toinen koti. On se kumma jos sieltä pitää lasten ja isän lähteä eikä sen naisen jos ei kestä sitä, että hänen valitsemallaan miehellä on menneisyys. Jeesus mitä porukkaa täällä on. Ap

Vierailija
30/30 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu exällesi. On varmasti todella ärsyttävää. Mutta älä aloita sillä, että "sun ääliö tyttöystävä..." vaikka ääliöltä vaikuttaakin, koska exäsi voi siitä taas hermostua.

Mä jättäisin noi elari- ja ruokajutut täysin omaan arvoonsa, koska ne ei käytännössä vaikuta sun elämään mitenkään, mutta puhuisin exälle siitä, miten tytöt kokevat tilanteen, koska toi on perseestä, että tyttöystävä vieraannuttaa lapset isästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän