Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alkaa mitta täyttymään, lasten isän uusi tyttöystävä puuttuu kaikkeen.

Vierailija
24.04.2018 |

Olen eronnut lasteni isästä jo melkein kymmenen vuotta sitten. Ollaan hyvissä väleissä ja tosi hyviä ystäviä. Lasten asiat on hoituneet kivasti. Hänellä on nyt puolen vuoden ajan ollut uusi tyttöystävä. Tyttöystävä on ilmeisen mustasukkainen, koska meidän välit on oleellisesti muuttuneet. Meidän lapset on jo 13v ja 14v, hyvin tietoisia siitä, millaiset välit meillä on ollut ennen tätä puolta vuotta. Nyt mua (ja lapsia) on alkanut nyppimään tämä jokaiseen asiaan puuttuminen. Lapset kertovat mulle, kun tulevat isältään, että millaista siellä on ollut. Kovasti kuulemma tapellaan, minusta. Arvostellaan minun työtäni, harrastuksia ja puidaan minun raha-asioitani. Elatusmaksu on kuulemma liian iso, oli oikein tehty laskelmia, kuinka paljon lasten harrastukset, vaatteet yms tulevat maksamaan ja siitä oli laskettu erotusta, että
kuinka paljon törsään elatusmaksusta itseeni. Viimeisin oli, että teen vääränlaista ruokaa kun lapset on minulla. Tämä väärä ruoka on tässä esimerkissä tortillat. Meillä sattui olemaan niitä kolmena päivänä peräkkäin viimeksi.

Alkaa menemään hermot. Pitäisi mielipiteensä omassa tiedossaan, ei niistä tarvitsisi lapsille puhua.

Kommentit (30)

1/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatkaa, niin jospa uusi kumppani löytäisi henkisen paikkansa ja samalla paikat teille entisen ydinperheen jäsenille.

Vierailija
2/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa munaton mies. Hyvä että on sulle eksä, vaikka tietenkin kurjaa lapsille että laittaa uuden tyttiksen heidän edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2628 kirjoitti:

Tavatkaa, niin jospa uusi kumppani löytäisi henkisen paikkansa ja samalla paikat teille entisen ydinperheen jäsenille.

Hän ei halua tavata. Ap

Vierailija
4/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ovat jo niin isoja, ettei tuosta heille haittaa ole.

Vierailija
5/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta. Exän uusin tytsy on olevinaan joka alan ammattilainen ja oikea terveystietäjä. Tupakka kyllä vetää posket lommolla ja on pöhöttynyt, näkee että vapaalla drinksut maistuu. Lähinnä tuo tietäväisyys huvittaa.

Oli myös exää opastanut, että lasten elari on liian suuri ja että osotuskin on mennyt ihan väärin. Exä tietysti riepuna hyväksikäytettynä paistattelee naisen edessä. Ei varmaan ole typykälle tainnut kertoa, että elareita maksaa 200 vähemmän kuin mitä laskettu on. Ja että osituksessakin annoin anteeksi puolet tasattavasta summasta. Ihan vaan säälistä, kun ero otti exällä niin koville.

Vierailija
6/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka syö kolme päivää tortilloja peräkkäin? (Ihmettelen vain)

Vierailija
7/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei ole vaan kukaan ennen sanonut, että käytät hyväksesi ex-miestäsi. Ottaako kaaliin ku joku vihdoin ymmärtää, miten asiat on?

Älä sä puutu siellä elettävän elämään, hoida vaan oma osuutes.

Vierailija
8/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi me: äiti ja kaksi teini-ikäistä tyttöä. Tortillaläpyskäpaketissa on 8 läpyskää. Kolme eli yksi kullekin menee tänään, kolme eli yksi kullekin huomenna ja ylihuomenna tytöt syövät kupikin yhden. 

Vierailija
9/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää. Ono kyseessä exäsi ensimmäinen (vakava) suhde teidän jälkeen? No metsään kyllä meni.

Lapset ovat onneksi jo niin isoja, että osaavat varmasti pitää puoliaan siellä ollessaan. Toivottavasti isä järkevöityy pitämään nyksän kurissa, kunhan aikaa hieman kuluu.

Vierailija
10/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat kertoneet näitä juttuja? Joskus ne jutut saattavat olla vähän värittyneitä.

Jos joku asia vaivaa, miksi et puhu suoraan lastesi isän kanssa?

Vierailija
11/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Anna mennä toisesta korvasta ei edes sisään.

Vierailija
12/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä munaotn eksäsi ei saa sanottua, että lasten siellä ollessa sinusta ei pidä puhua?

Vierailija
13/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi ovat jo niin isoja, ettei tuosta heille haittaa ole.

Aijaa? Ei se ainakaan viihtyvyyttä lisää isän luona. Ap

Vierailija
14/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa tutulta. Exän uusin tytsy on olevinaan joka alan ammattilainen ja oikea terveystietäjä. Tupakka kyllä vetää posket lommolla ja on pöhöttynyt, näkee että vapaalla drinksut maistuu. Lähinnä tuo tietäväisyys huvittaa.

Oli myös exää opastanut, että lasten elari on liian suuri ja että osotuskin on mennyt ihan väärin. Exä tietysti riepuna hyväksikäytettynä paistattelee naisen edessä. Ei varmaan ole typykälle tainnut kertoa, että elareita maksaa 200 vähemmän kuin mitä laskettu on. Ja että osituksessakin annoin anteeksi puolet tasattavasta summasta. Ihan vaan säälistä, kun ero otti exällä niin koville.

Meillä myös isä maksaa puolet siitä, mikä olisi laskelmien mukaan 😅 ap

Vierailija
15/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin heille kylään suoraan kysymään eksän tyttöystävältä, että mikä on ongelma, sanohan päin naamaa.

Vierailija
16/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me syötiin tällä kertaa. Tyhjensin pakastinta 😊 samalla tavalla kuin joku sanoi. Pakkauksessa on 8 tortillaa ja siitä riittää kolmeksi päiväksi kun itse syön jonain päivänä pelkän salaatin. Tortillat on lasten lemppariruoka. En tiedä ajatteliko tämä tyttöystävä, että ruoka on liian epäterveellistä tms, mutta eipä nuo meidän tortillat ole. Ap

Vierailija
17/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa munaton mies. Hyvä että on sulle eksä, vaikka tietenkin kurjaa lapsille että laittaa uuden tyttiksen heidän edelleen.

Hyvin yleistä, niin tekee minunkin isäni vaikka erosi äidistäni jo 30 vuotta sitten. Menee uusi vaimo omien lasten ja lastelasten edellä kaikessa. Kyllä noita-akat osaa.

Vierailija
18/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ikävää. Ono kyseessä exäsi ensimmäinen (vakava) suhde teidän jälkeen? No metsään kyllä meni.

Lapset ovat onneksi jo niin isoja, että osaavat varmasti pitää puoliaan siellä ollessaan. Toivottavasti isä järkevöityy pitämään nyksän kurissa, kunhan aikaa hieman kuluu.

Ei ole ensimmäinen, aiemmat on olleet kaikki ihan supermukavia ja tykänneet lapsista ja lapset tykänneet heistä.

Ja kyllä, lapset pitävät hyvin puolensa. Odotan milloin siitäkin tulee palautetta. Ap

Vierailija
19/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitusviestissä mainitsit että eksäsi kanssa olette tosi hyviä ystäviä, niin miksi ihmeessä et informoi tyttäriesi hämmennystä aiheuttavista kertomuksista sitä eksääsi?

Minä en ole eksäni kanssa mikään sydänystävä, mutta asiallisesti ollaan lasten asioista keskusteltu. Ja mitä tahansa lasten mieltä painavaa on ilmestynyt minua mietityttämään, niin kyllä olen aina hänelle ensinnä asiasta puhunut. Vaikkapa asia olisi liittynyt hänen kulloiseenkin kumppaniinsa. (Toi viimeinen lause näyttää pahalta, ihan kuin eksä olisi joku kukasta kukkaan perhonen... kaksi niitä vasta on ollut, tai siis jälkimmäinen on edelleen käytössä :D )

Vierailija
20/30 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin heille kylään suoraan kysymään eksän tyttöystävältä, että mikä on ongelma, sanohan päin naamaa.

Mä olen siellä käynyt useamman kerran juttelemassa lasten isän kanssa ja koskaan tämä uusi tyttöystävä ei ole kotona. Sen verran olen naamaa nähnyt, kun lasten isä tuo lapsia kotiin,niin tämä daami on istunut autossa naama rutussa. Ja on tosiaan ilmoittanut, ettei halua tavata. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi