Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia "oireita" teille tulee silloin, kun dieetti toimii, paino laskee ja rasva palaa?

Vierailija
24.04.2018 |

Eli onko jotain fyysisiä merkkejä - muutakin kuin painon laskeminen tai vaatteiden löystyminen - joista tiedätte, että laihdutte?

Minulle tulee laihduttaessa aina kutinaa pakaroihin ja vatsaan, vaikka rasvaan ihoa ahkerasti. Jostain luin, että kyseessä on "sisäinen kutina" joka jotenkin liittyy rasvanpolttoon. Oli mitä oli, tästä tiedän aina että olen oikeilla jäljillä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova hikoilu

Tämä, ja lisäksi välillä tulee ihan hemmetin kuuma.

Kuumat aallot! Ja välissä sitten paleltaa.

Vierailija
22/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R*puli (en ole varma, meneekö sana läpi suodattimesta kun sitä spämmiä on ollut...)

Ilmeisesti aineenvaihdunta käy nopeammalla. Ei kovin hehkeää kyllä ja tästä ei juuri fitness-blogeissa puhuta.

Sulla toi ruikuli lentelee, kun ilmeisesti olet vaihtanut täysjyvään leivät jos niitä syöt ja ilmeisesti syöt proteiinia enemmän.

Tota sanotaa protsku överiksi. Elimistöshokki, kun ei keho ei ole vielä tottunut. Sit ku elimistö tottuu terveelliseen safkaan ja vedät vaikka kuukauden päästä pitsan, niin hirvee olo tulee ja huimaa. Se taas kertoo, ku keho saa sontaa sisään..

Muistan kun ite muutin elämäntapoja täysin, niin jouduin ottamaan töistä sairauslomaa, kun ripuli lenteli ja outoa oireita, kun keho sai puhdasta safkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä.

Vierailija
24/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva lievä päänsärky, paleleminen, valtava unen tarve, epämääräinen v*tutus. Valitettavasti tämä käy jopa pienillä miinuskaloreilla mulla.

Löytäisitkö jonkun muun tavan laihtumiseen, ei noi oireet oikein laihdutukseen pitäisi kuulua.

Olen kokeillut hyvin monenlaisia tapoja, ja aina vaan tavasta riippumatta alkaa noin viikossa miinuskaloreilla olemisesta nuo oireet. Ravitsemusterapeutti jolla nykyisin käyn sanoi että osalla ihmisistä keho vaan on sellainen, että reagoi äärimmäisillä säästötoimilla pieneenkin energiavajeeseen. Eli tiputtaa vähän kehon lämpöä mistä palelu, laittaa nukkumaan paljon ettei energiaa kuluisi liikehdintään jne. 

Koska nämä oireet on mulla voimakkaampia jos miinuskalorit on isot, laihdutustavoitteeni on nyt vain parisataa grammaa viikossa. Silloin oireet on sen verran lieviä että niitä voi jaksaakin jopa viikkoja ja kuukausia, toisin kuin jotain 1200 kcal päivässä dieetin aiheuttamaan kauhuoloa.

Olen myös ravinttterapeutti- Ja olen täysin samaa mieltä. Ihmiskeho kun on kaikilla eri. Minun käynneilläni näkee hyvin sen kaaren kuinka isoja ne erot on, kun alkaa ruokaympyrää tekemään. Juuri oli kaksi naista, jotka täysin saman painoiset ja ikäiset ja samat tavoitteet. Molemmillla täysin eri ruokailu. Toiselle piti lisätä ja herättää se keho ja toinen alkoi sulamaan samantien. Joka ikinen työpäivä täysin eri.

Vierailija
25/27 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelu. Muuten on entistä energisempi olo, ei päänsärkyä eikä vitutustakaan:)

Normaalipainon sisällä pudottelen paria kiloa kesäksi. Tosin lihaksia on tullut niin paljon että ei olisi tarvis mutta kokeillaan.

Vierailija
26/27 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä, nukun paremmin ja olen päivisin virkeämpi. Toisille kun näyttäisi tulevan väsymystä ym.

Vierailija
27/27 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henki haisee. Olen kuvitellut, että sellaista tulee vain vähähiilihydraattisella dieetillä, mutta mulla näemmä aina. Liekö jotain AINEENVAIHDUNNAN sivutuotoksia sitten.

Luin että rasva poistuu elimistöstä uloshengityksen mukana. Ei ykkösenä tai kakkosea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä