Millaisia "oireita" teille tulee silloin, kun dieetti toimii, paino laskee ja rasva palaa?
Eli onko jotain fyysisiä merkkejä - muutakin kuin painon laskeminen tai vaatteiden löystyminen - joista tiedätte, että laihdutte?
Minulle tulee laihduttaessa aina kutinaa pakaroihin ja vatsaan, vaikka rasvaan ihoa ahkerasti. Jostain luin, että kyseessä on "sisäinen kutina" joka jotenkin liittyy rasvanpolttoon. Oli mitä oli, tästä tiedän aina että olen oikeilla jäljillä.
Kommentit (27)
Jatkuva lievä päänsärky, paleleminen, valtava unen tarve, epämääräinen v*tutus. Valitettavasti tämä käy jopa pienillä miinuskaloreilla mulla.
R*puli (en ole varma, meneekö sana läpi suodattimesta kun sitä spämmiä on ollut...)
Ilmeisesti aineenvaihdunta käy nopeammalla. Ei kovin hehkeää kyllä ja tästä ei juuri fitness-blogeissa puhuta.
Hiilarin himo on mulla ainakin melko kova ja kyllä välillä on pinna kireällä. Melkein noi tankkauspäivät vaan pahentaa tilannetta, kun saa kerrankin ns tarpeeksi ruokaa ja sitten pitäisi taas jatkaa dieettiä :D
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva lievä päänsärky, paleleminen, valtava unen tarve, epämääräinen v*tutus. Valitettavasti tämä käy jopa pienillä miinuskaloreilla mulla.
Löytäisitkö jonkun muun tavan laihtumiseen, ei noi oireet oikein laihdutukseen pitäisi kuulua.
Vierailija kirjoitti:
R*puli (en ole varma, meneekö sana läpi suodattimesta kun sitä spämmiä on ollut...)
Ilmeisesti aineenvaihdunta käy nopeammalla. Ei kovin hehkeää kyllä ja tästä ei juuri fitness-blogeissa puhuta.
Miten ripuli ja aineenvaihdunta liittyy toisiinsa?
Silmäpussit lähtee parissa päivässä kun nesteet poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti aineenvaihdunta käy nopeammalla. Ei kovin hehkeää kyllä ja tästä ei juuri fitness-blogeissa puhuta.Miten ripuli ja aineenvaihdunta liittyy toisiinsa?
Miten kysymyksesi liittyy aloitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti aineenvaihdunta käy nopeammalla. Ei kovin hehkeää kyllä ja tästä ei juuri fitness-blogeissa puhuta.Miten ripuli ja aineenvaihdunta liittyy toisiinsa?
Miten kysymyksesi liittyy aloitukseen?
Aineenvaihdunta EI tarkoita suolen toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytäisitkö jonkun muun tavan laihtumiseen, ei noi oireet oikein laihdutukseen pitäisi kuulua.
Olen kokeillut hyvin monenlaisia tapoja, ja aina vaan tavasta riippumatta alkaa noin viikossa miinuskaloreilla olemisesta nuo oireet. Ravitsemusterapeutti jolla nykyisin käyn sanoi että osalla ihmisistä keho vaan on sellainen, että reagoi äärimmäisillä säästötoimilla pieneenkin energiavajeeseen. Eli tiputtaa vähän kehon lämpöä mistä palelu, laittaa nukkumaan paljon ettei energiaa kuluisi liikehdintään jne.
Koska nämä oireet on mulla voimakkaampia jos miinuskalorit on isot, laihdutustavoitteeni on nyt vain parisataa grammaa viikossa. Silloin oireet on sen verran lieviä että niitä voi jaksaakin jopa viikkoja ja kuukausia, toisin kuin jotain 1200 kcal päivässä dieetin aiheuttamaan kauhuoloa.
Henki haisee. Olen kuvitellut, että sellaista tulee vain vähähiilihydraattisella dieetillä, mutta mulla näemmä aina. Liekö jotain AINEENVAIHDUNNAN sivutuotoksia sitten.
Pissattaa ja janottaa ja taas pissattaa
Vierailija kirjoitti:
Kova hikoilu
Tämä, ja lisäksi välillä tulee ihan hemmetin kuuma.
se että herään nälkään klo 3-4 aamuyöstä
Vierailija kirjoitti:
Palelee ja päätä särkee
Lisää aamuun enemmän leseitä. Jos syöt nyt esim syöt puuroa aamulla, niin laita 2 ruokalusikallista leseitä joukkoon.
Sama mulla: "sisäinen kutina"