Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia "oireita" teille tulee silloin, kun dieetti toimii, paino laskee ja rasva palaa?

Vierailija
24.04.2018 |

Eli onko jotain fyysisiä merkkejä - muutakin kuin painon laskeminen tai vaatteiden löystyminen - joista tiedätte, että laihdutte?

Minulle tulee laihduttaessa aina kutinaa pakaroihin ja vatsaan, vaikka rasvaan ihoa ahkerasti. Jostain luin, että kyseessä on "sisäinen kutina" joka jotenkin liittyy rasvanpolttoon. Oli mitä oli, tästä tiedän aina että olen oikeilla jäljillä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla: "sisäinen kutina"

Vierailija
2/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva lievä päänsärky, paleleminen, valtava unen tarve, epämääräinen v*tutus. Valitettavasti tämä käy jopa pienillä miinuskaloreilla mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

R*puli (en ole varma, meneekö sana läpi suodattimesta kun sitä spämmiä on ollut...)

Ilmeisesti aineenvaihdunta käy nopeammalla. Ei kovin hehkeää kyllä ja tästä ei juuri fitness-blogeissa puhuta.

Vierailija
4/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarin himo on mulla ainakin melko kova ja kyllä välillä on pinna kireällä. Melkein noi tankkauspäivät vaan pahentaa tilannetta, kun saa kerrankin ns tarpeeksi ruokaa ja sitten pitäisi taas jatkaa dieettiä :D

Vierailija
5/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva lievä päänsärky, paleleminen, valtava unen tarve, epämääräinen v*tutus. Valitettavasti tämä käy jopa pienillä miinuskaloreilla mulla.

Löytäisitkö jonkun muun tavan laihtumiseen, ei noi oireet oikein laihdutukseen pitäisi kuulua.

Vierailija
6/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R*puli (en ole varma, meneekö sana läpi suodattimesta kun sitä spämmiä on ollut...)

Ilmeisesti aineenvaihdunta käy nopeammalla. Ei kovin hehkeää kyllä ja tästä ei juuri fitness-blogeissa puhuta.

Miten ripuli ja aineenvaihdunta liittyy toisiinsa?

Vierailija
7/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova hikoilu

Vierailija
8/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelu ja tuo sisäinen kutina. 

Vierailija
9/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpussit lähtee parissa päivässä kun nesteet poistuu.

Vierailija
10/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kysymyksesi liittyy aloitukseen?

Vierailija
11/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kysymyksesi liittyy aloitukseen?

Aineenvaihdunta EI tarkoita suolen toimintaa.

Vierailija
12/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäisitkö jonkun muun tavan laihtumiseen, ei noi oireet oikein laihdutukseen pitäisi kuulua.

Olen kokeillut hyvin monenlaisia tapoja, ja aina vaan tavasta riippumatta alkaa noin viikossa miinuskaloreilla olemisesta nuo oireet. Ravitsemusterapeutti jolla nykyisin käyn sanoi että osalla ihmisistä keho vaan on sellainen, että reagoi äärimmäisillä säästötoimilla pieneenkin energiavajeeseen. Eli tiputtaa vähän kehon lämpöä mistä palelu, laittaa nukkumaan paljon ettei energiaa kuluisi liikehdintään jne. 

Koska nämä oireet on mulla voimakkaampia jos miinuskalorit on isot, laihdutustavoitteeni on nyt vain parisataa grammaa viikossa. Silloin oireet on sen verran lieviä että niitä voi jaksaakin jopa viikkoja ja kuukausia, toisin kuin jotain 1200 kcal päivässä dieetin aiheuttamaan kauhuoloa.

Vierailija
14/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henki haisee. Olen kuvitellut, että sellaista tulee vain vähähiilihydraattisella dieetillä, mutta mulla näemmä aina. Liekö jotain AINEENVAIHDUNNAN sivutuotoksia sitten.

Vierailija
15/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelee ja päätä särkee

Vierailija
16/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nälkä ja pissattaa.

Vierailija
17/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissattaa ja janottaa ja taas pissattaa

Vierailija
18/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova hikoilu

Tämä, ja lisäksi välillä tulee ihan hemmetin kuuma.

Vierailija
19/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että herään nälkään klo 3-4 aamuyöstä

Vierailija
20/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palelee ja päätä särkee

Lisää aamuun enemmän leseitä. Jos syöt nyt esim syöt puuroa aamulla, niin laita 2 ruokalusikallista leseitä joukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi