Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä haluaisi välttämättä lainata vihkisormustani erääseen tilaisuuteen kun se sopisi asukokonaisuuteen, en halua lainata

Vierailija
24.04.2018 |

Miten muotoilen tämän niin että ystävä ei loukkaannu? Vihkisormukseni on minulle rakkain esine maailmassa enkä halua ottaa mitään riskiä että se hukkuu.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mieleesi tulee tuossa vaiheessa enää edes miettiä että et vaan loukkaisi ystävääsi? Ystäväsihän loukkasi juuri sinua olemalla pohjattoman tökerö.

Minä olisin kyllä sanonut välittömästi "En todellakaan lainaa, miten V***ssa mieleesi edes juolahtaa pyytää tuollaista?" Olisi varmaan entinen ystäväkin tuon jälkeen.

En ylipäänsä lainasi mitään koruja kenellekään. Korut on kuitenkin iholla  -ja ennen kaikkea MINUN. En lainaisi alusvaatteitakaan. Enkä kyllä mitään muutakaan. Aikuiset ihmiset ostakoot omat rojunsa.

Vierailija
22/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset pyytelevät kaikenlaista.

Vuosia sitten eräs tuttu, ei edes mikään läheinen ystävä, pyysi voisiko hän ottaa lapseni mukaan sirkukseen. Oli menossa sinne tapailemansa uuden miehen ja tämän lapsen kanssa, niin olisi halunnut tehdä vaikutuksen(???) sillä miten hyvin tulee lasten kanssa toimeen. Niin tuli sitten vaan mieleen kysyä.

Joo ei lähtenyt lapseni sirkukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle tulisi karmiva fiilis tuollaisesta pyynnöstä.

Vierailija
24/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Käytä miestäsi tekosyynä. Kerro, että hän ei hyväksy sitä.

Ei tarvitse keksiä tekosyitä. On todella tökeröä ja huonoa käytöstä pyytää toisen vihkisormusta lainaan. Kannattaa vain sanoa, että et lainaa sitä kenellekään.

Vierailija
25/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin lainata sun miestä yksiin juhliin, koska sovin niin hyvin hänen kainaloonsa. Juhlat pidetään Porvoossa.

Vierailija
26/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn elävästi kuvittelemaan tällaisen kohtauksen salkkareihin Mariannan näyttelemänä.

Vierailija
27/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en edes tajua sitä, että joku asukokonaisuus vaatisi niin tarkasti jonkun tietynlaisen sormuksen.

Jos ko. henkilö tulisi minua vastaan joku tietty asukokonaisuus päällään, minua ei kiinnostaisi yhtään että onko sormuksena APn vihkisormus, joku muu tai onko sormusta ollenkaan.

Vierailija
28/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avomieheni joskus polvistuu, niin en kyllä lainaisi kumpaakaan, kihla- tai vihkisormusta. :D

Vierailija
29/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään vihkisormusta ole satutäti! Onkohan edes ystävää:/

Vierailija
30/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormus on täysin henkilökohtainen, on törkeää edes kysyä sitä lainaksi. Voit sanoa, että sormusta et lainaa, mutta hammasharjasi joutaisi ;)

23:lle:että oiekin sirkukseen treffeille kaverin lapsi mukana, toihan on ihan kun jostain Siskonpeti sketsistä!

Vierailija
31/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua?

Vierailija
32/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri halusi lainata lapsemme nenäfriidaa. Se on mielestäni vähän sama kun pyytäisi hammasharjaa lainaan. Meitä on oikeesti joka junaan!

Vierailija
33/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lainaisi muitakaan koruja. En edes rihkamakoruja. Epähygieenistä enkä minä ole mikään vuokraamo.

Vierailija
34/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saat lainata mitä tahansa muuta koruani mutta vihkisormus on minulle niin henkilökohtainen ja tärkeä, että sitä en lainaa kenellekään."

Miksi ap:n pitäisi muita korujaan lainata. Jokainen päättää itse mitä on valmis lainaamaan, se ei ole mikään velvollisuus.

Vierailija
35/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapuri halusi lainata lapsemme nenäfriidaa. Se on mielestäni vähän sama kun pyytäisi hammasharjaa lainaan. Meitä on oikeesti joka junaan!

Mikä ihme on nenäfriida?

Vierailija
36/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti noin törppöjä  ihmisiä olemassa? Ei  oikea ystävä edes kysyisi moista asiaa.

Vierailija
37/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erikoinen se sormus sitten on, että kaverille tulee edes mieleen kysyä? Vai onko jotain megatimantteja joilla haluaisi pröystäillä? Jos on kultaa/valkokultaa kirkkailla kivillä, niin ei ole iso vaiva eikä raha hankkia itse sennäköistä.

Vierailija
38/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AIKUINEN naapuri haluaa lainata lapselta?

Vierailija
39/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että oikeaati noin narsisti-persoonallisuushäiriöinen ystävä haluaa lainata korua viedäkseen kiven irrotettavaksi ja korvattavaksi tekotimantilla ja myy aidon timantin ja laittaa rahat taskuunsa. Tai teettää suoraan feikkikopion siitä ja pitää aidon.

Vierailija
40/41 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä menisi raja, vaikka olen antelias ihminen. Vihkisormusta en lainaisi.