Kuinka useasti sairastelette? Kuinka paljon liikutte?
Montako kertaa olet ollut sairaana vuoden aikana?
+ kuinka monta tuntia viikossa liikut?
Kommentit (34)
- viimeisen vuoden aikana ei ole tainnut olla kertaakaan flunssaa, mutta juuri vuosi sitten taisin olla viikon kestävässä vatsataudissa
- liikun viikossa 2-15h
Pari vuotta sitten olin pienessä flunssassa, edellisestä sairastelusta useampi vuosi. Liikun max. 3 tuntia viikossa.
Kausiflunssat sairastan. Syksyllä ei tullut sairaspoissaoloa, nyt keväällä yksi. Liikun noin neljä kertaa viikossa, yleiskunto hyvä. Liikunta ei sinällään minusta pelkästään vaikuta vastustuskykyyn vaan myös stressin määrä minulla. Olen myös ihmisten parissa töissä, joten pöpöjen saamiselta ei pysty välttymään.
Vähän sairastelen, liikun PALJON.
Töissä n.8 tuntia päivässä, sitten vielä koiran kanssa juostaan metsässä.
Kerran, sekin oli parin päivän norovirus.
5 - 7½h viikossa raskasta liikuntaa (salilla) + tietenkin hyötyliikunta ja satunnainen kävelyllä käynti.
En käytännössä koskaan. En ole flunssaakaan sairastanut teini-iän jälkeen, ikää nyt 43. En liiku juuri ollenkaan, elän epäterveellisesti (alkoholin suurkulutus, eineksiä ja roskaruokaa) ja olen ylipainoinen.
No tänä vuonna 3 flunssaa, 2 oksennustautia, ja nyt on virtsatietulehduskierre päällä.
Ei oo liikkmisesta tullut mtn tänä vuonna, mut pyrin liikkumaan 3 krt/1h vkossa. Siis hikiliikuntana.
Vierailija kirjoitti:
- 3 kertaa
- 2h viikossa
Mitä liikuntaa sä harrastat, kun vain 2 tuntia?
Oon 1-2 kertaa vuodessa flunssassa, en niin pahassa että tarvis jäädä töistä pois.
Liikuntaa harrastan epäsäännöllisesti 1-3 krt viikko noin tunnin ajan, lisäksi pyöräilen muutaman kilometrin työmatkan.
En kerro ellei ap kerro miksi kyselee.Kenen asialla ap on, mihin tieto kerätään?
Mä olen ollut sairaana koko ajan viime tammikuusta lähtien. Astma, allergia, katupöly, siitepöly, you name it.
Liikuntaa harrastan 10-15h viikossa.
Viimeisen vuoden aikana sairaana: 1 flunssa 2 päivää pois, 1 oksennustauti 2 päivää pois, influenssa 6 päivää pois ja pari puolilasta päivää pois migreenin takia. Liikun 10-15h viikossa.
En edes joka vuosi.
Päivittäin ulkoilen tunnin, jumppaa usein. Kaksi tuntia on riittävä 60-vuotiaalle.
Viimeksi kuume vuonna 2002. Vatsatauti vuonna 2009. Sen jälkeen pari pikkuflunssaa joissa ei kuumetta ja olin töissä. Vain arkiliikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
En kerro ellei ap kerro miksi kyselee.Kenen asialla ap on, mihin tieto kerätään?
kun facebookki ei oo enää niin suosittu niin nyt joudutaan keräämään tietoja mammapalstoilta XD
Kerran vuodessa olen kipeä. Liikun 3 h.
- kerran
- 2 h