Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa, kun tapasin eilen exäni

Vierailija
24.04.2018 |

Enkä sanonut siitä heti miehelle. Jos taas olisin sanonut tavanneeni exäni, olisi siitäkin tullut riitaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No what ever sitten vaan. 

Vierailija
2/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapasit exäsi?

Miehen pillastuminen on ymmärrettävää, koska vanha suola voi janottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
4/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapasit exäsi?

Mulla oli reilu tunnin junan odotus ja kysyin sitten huvittaisko exääni tavata, kun mulla ei ollut muutakaan tekemistä. Ei olla 7 vuoteen edes nähty tuon exän kanssa, silloin tällöin soiteltu, jos ollut ongelmia nykyisten kumppanien kanssa.

Vierailija
5/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapasit exäsi?

Mulla oli reilu tunnin junan odotus ja kysyin sitten huvittaisko exääni tavata, kun mulla ei ollut muutakaan tekemistä. Ei olla 7 vuoteen edes nähty tuon exän kanssa, silloin tällöin soiteltu, jos ollut ongelmia nykyisten kumppanien kanssa.

Kuka oikeasti pui jotain suhdeongelmia exän kanssa!? Oikeasti? Eikö sinulla ole muita ystäviä?

Vierailija
6/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapasit exäsi?

No ei ihmekään, jos miestä pännii, kun otat aina exään yhteyttä kun teidän suhteessa ongelmia.

Vierailija
7/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap väärässä, mies oikeassa. Next.

Vierailija
8/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapasit exäsi?

No ei ihmekään, jos miestä pännii, kun otat aina exään yhteyttä kun teidän suhteessa ongelmia.

Lähinnä tää exä on mulle soitellut. Nyt nähtiin, kun mulla ei ollut muutakaan tekemistä.

Vierailija
9/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapasit exäsi?

Kuka oikeasti pui jotain suhdeongelmia exän kanssa!? Oikeasti? Eikö sinulla ole muita ystäviä?

No me jutellaan. Exä myös pariin kertaan pyytänyt tuomaan nykyiseni näytille.

Vierailija
10/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselisitko itse samanlaista touhua miehen puolelta?:)

Vierailija
11/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselisitko itse samanlaista touhua miehen puolelta?:)

Jos miehellä olis exä, jonka kanssa on edelleen hyvissä väleissä, niin olis se mulle ok. Itse olen kahden exäni kanssa hyvissä väleissä. Toisen kanssa höpötellään muuten vain lähes päivittäin ja toisen kanssa (jonka eilen tapasin) harvemmin.

Vierailija
12/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapasit exäsi?

En ole ap, mutta mä puhun myös suhdeongelmista exän kanssa. Tai exä puhuu, kun itsellä ei ole parisuhdetta. Ihanaa kun voi olla ystäviä eron jälkeen, varsinkin kun on yhteiset lapset. Sääli niitä joilla näin ei ole.

Vierailija
13/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin eron 17 vuoden suhteesta, kun selvisi että vaimo on viestitellyt salaa exänsä kanssa koko suhteemme ajan. Kärvistelin vuoden ajan, kun asia tuli tietooni. Nyt helpottaa kun vihdoinkin tajusin, että kaikki naiset ovat samanlaisia valehtelevia käärmeitä. Aivan sama mitä ne kertovat, kun koko juttu perustuu siihen, että ajetaan omaa etua. Minulta ex-vaimo sai lapsen ja velattoman asunnon. Jippii..

Vierailija
14/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika loistava provo.

Avauksessa ei kerrota mitään ja sitten täydennetään ihan päättömällä kommentilla. Lisäksi kuitenkin uskottava.

Vierailija
15/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska Elämä kirjoitti:

Itse otin eron 17 vuoden suhteesta, kun selvisi että vaimo on viestitellyt salaa exänsä kanssa koko suhteemme ajan. Kärvistelin vuoden ajan, kun asia tuli tietooni. Nyt helpottaa kun vihdoinkin tajusin, että kaikki naiset ovat samanlaisia valehtelevia käärmeitä. Aivan sama mitä ne kertovat, kun koko juttu perustuu siihen, että ajetaan omaa etua. Minulta ex-vaimo sai lapsen ja velattoman asunnon. Jippii..

No mä en ole kahden exäni kanssa mitään muuta kuin ystäviä ja mies tietää, että olen yhteyksissä heidän kanssaan. En sitten tiedä kuinka olisin kertonut asiasta miehelle ilman, että hän suuttuisi, sillä kertominen olisi ärsyttänyt miestä ja sitten se, etten heti kertonut ärsytti myös.

Vierailija
16/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika loistava provo.

Avauksessa ei kerrota mitään ja sitten täydennetään ihan päättömällä kommentilla. Lisäksi kuitenkin uskottava.

Voi kun oliskin provo. Jaksaisi tällaisesta turhanpäiväisestä riidellä miehen kanssa.

Vierailija
17/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap on oikeassa. Ei suhteessa tarvitse menettää omaa vapaata tahtoaan, aikuinen täysivaltainen ihminen saa tavata ihan ketä tahtoo eikä siihen ole kellään mitään sanomista. Mustasukkaisuus taas on asia joka pitää käsitellä ja ap:n miettiä jaksaako kontrolloiva miestä joka tahtoo määrätä kenen kanssa on sopivaa tavata ja kenen kanssa ei.

Itselläni on paljoa miespuolisia ystäviä, myös exiä joiden kanssa olen hyvissä väleissä enkä todellakaan sallisi että joku sanelisi mulle etten saa heihin olla yhteyksissä. Ongelma on sillä joka on mustasukkainen ja sen pitää keksiä miten ratkaisee ongelmansa.

Vierailija
18/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapasit exäsi?

Ap, exien kanssa EI puida nykysuhteen ongelmia. ttu mikä  ääliö olet.

Vierailija
19/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yhden eksäni kanssa todella läheisissä väleissä, hän on ehdottomasti tärkeä luottoystävä. Jos joku mies painostaisi etten saa olla tekemisissä heivasin sen miehen enkä tuon ihmisen joka on kulkenut koko aikuisikäni mukana.

Vierailija
20/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapasit exäsi?

Ap, exien kanssa EI puida nykysuhteen ongelmia. ttu mikä  ääliö olet.

Joskus on parempi puhua ulkopuolisen kanssa ja saada ulkopuolisen mielipiteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi