Kiva sarja netflixissä 10-vuotiaalle tytölle ja äidille
Tyttäreni loukkasi itsensä ja joudumme kuluttamaan aikaamme vaakatasossa. Olisi kiva katsella yhdessä jotain mukavaa sarjaa netflixistä. Mikähän mahtaisi olla sopiva 10-vuotiaalle tytölle?
Kommentit (33)
Anna, lopussa a on karummalla tavalla toteutettu kuin tuo oman lapsuuteni versio. En itse tykännyt, paikoin turhan raadollinen. Mutta tämä vain minun mielipiteeni :)
Surkeiden sattumusten sarjaa suosittelen lämpimästi!
Gilmorin tytön on todellakin seksistinen. Heti alussa tuli selväksi, että yh-äiti on kevytkenkäinen h***a.. Kivoja ennakkoluuloja syötetään ihmisille, yök, yök.
Siiheen jäi se "hyvänmielen" sarja.
Vierailija kirjoitti:
Gilmorin tytön on todellakin seksistinen. Heti alussa tuli selväksi, että yh-äiti on kevytkenkäinen h***a.. Kivoja ennakkoluuloja syötetään ihmisille, yök, yök.
Siis Gilmoren tytöt. Ja ollaan katsottu tyttären kanssa surkeiden sattumusten sarjaa (hyvä) ja annaa (hyvä!)
Eikös netflixissä ole vasta pelkästään se avaruusverio netflixissä. Koriskenttien koiratähti elokuva on yksi koskettavimmista. Ja mä oon kattonut se varmaan 20 kertaa
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mistä teit tämän johtopäätöksen? Katsoin sarjan nuorena joten en ehkä muista kaikkea, mutta en todellakaan saanut tuollaista kuvaa.
stranger things? vai onko liian nuori sellaiselle?
Olipa kerran. Ei ole ollenkaan pelottava ja sellainen "kiltti"
Stranger Things
Vampire Diaries
The Nowhere Boys
Nowhere Boys olis just ton ikäselle ihana
Aika hurjia sarjoja lapsille, eikö?
13 syytä. Oppiipa pentu jotain elämän tosiasioista.