Kiva sarja netflixissä 10-vuotiaalle tytölle ja äidille
Tyttäreni loukkasi itsensä ja joudumme kuluttamaan aikaamme vaakatasossa. Olisi kiva katsella yhdessä jotain mukavaa sarjaa netflixistä. Mikähän mahtaisi olla sopiva 10-vuotiaalle tytölle?
Kommentit (33)
Millainen se on? En ole kuullutkaan? Kiitos vinkistä!
Ap
Ronja Ryövärintyttären animeversio. Katsottiin miehen kanssa, oli tosi uskollinen kirjalle.
Sukeiden sattumusten sarja. Kertoo kekseliäisistä orposisaruksista. Mielikuvituksellinen ja upeat lavasteet. Tykättiin tyttären kanssa. Toinen kausi tulossa tai tullut jo. Sitä ei ole katsottu.
Vierailija kirjoitti:
Millainen se on? En ole kuullutkaan? Kiitos vinkistä!
Ap
MInä en ole sitä katsonut, mutta olen lapsena lukenut ne kirjat, joihin sarja perustuu. En vain muista enää minkä ikäisenä niistä pidin. :)
Vierailija kirjoitti:
Sukeiden sattumusten sarja. Kertoo kekseliäisistä orposisaruksista. Mielikuvituksellinen ja upeat lavasteet. Tykättiin tyttären kanssa. Toinen kausi tulossa tai tullut jo. Sitä ei ole katsottu.
Korjaus Surkeiden sattumusten sarja.
Olipa kerran. On Kyllä tullut telkkaristakin, mutta siltä varalta että jos on mennyt ohi niin suosittelen.
Gilmoren tytöt on vähän isommille, eikö? Eikö siinä ole seksistisiä juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Gilmoren tytöt on vähän isommille, eikö? Eikö siinä ole seksistisiä juttuja?
No ei siinä kyllä kovin seksistisiä juttuja ole, etenkään alkukausissa. :) https://fi.wikipedia.org/wiki/Seksismi
Kuka oikeasti jaksaa tiirata jostain tietokoneen näytöltä yhtään mitään.
Olipa kerran! Itse (26v) rakastan sarjaa ja siskoni 10v pitää hänkin siitä :)
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti jaksaa tiirata jostain tietokoneen näytöltä yhtään mitään.
Telkkaristahan Netukkaa katsotaankin.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerran! Itse (26v) rakastan sarjaa ja siskoni 10v pitää hänkin siitä :)
Eikö se ole vähän liian hurja 10-vuotiaalle? Siinähän on tosi pelottavia kohtia.
gilmore girls tuli itsellekin mieleen. Moderni perhe on myös hyvä ( meidän 8 v tytön lempparisarja nykyisin :))
The Good Witch.
Hyvin vähän yliluonnollista, oikeastaan vain maagista realismia. Sekä lapsia että nuoria päähenkilöitä.
The Crown! Tosi hienosti tehty, hyvät näyttelijät, koukuttava sarja - ja myös historiallinen.
Olisko Anna, a lopussa sopiva? :)