Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkasin välit anoppiini koska hän kaveeraa mieheni ex- vaimon kanssa.

Vierailija
24.04.2018 |

Meillä oli anopin kanssa läheiset ja ystävälliset välit. Soiteltiin toisillemme ja puhuttiin syvällisiä. Meillä ei Ole mieheni kanssa yhteisiä lapsia, mutta asutaan yhdessä. Miehellä on 8v lapsi edellisestä suhteesta ja lapsen äiti on yksinhuoltaja jonka omat sukulaiset/tukiverkosto asuu kauempana. Toki lapsi on meillä joka toinen viikonloppu ja välillä arkenakin vietetään yhdessä aikaa ja minäkin hoidan häntä joskus tarvittaessa. Meillä on läheiset välit miehen lapsen kanssa. Mieheni äiti eli lapsen mummi on hänen elämässään myös vahvasti mukana ja hoitaa usein ja auttaa ex- miniäänsä lapsenhoidossa, ymmärrettävästi. Kaikki oli hyvin kunnes minulle on selvinnyt lapsen kautta, että mummi ja ex- vaimo ovat itseasiassa hyvinkin läheisiä (mielestäni) ja koen kuulemani perusteella että he kaveeraavat. Minua heidän kaveeraaminen loukkaa. Minusta anopin pitäisi miettiä myös minun tunteita ja kunnioittaa poikansa parisuhdetta sillä minäkin olin ystävä anopille. Anopin mielestä hän ei kaveeraa ex- miniänsä kanssa vaan haluaa vaan auttaa lapsenlapsensa takia ja että muuten ei olisi missään tekemisissä koko ihmisen kanssa jos ei lasta olisi. Silti minä koen liiallisen yhteydenpidon ja facekaveruuden sekä ex- miniän kuskaamisen sinne sun tänne loukkaavana. Anoppi ei Ole mun facekavereissa. Nyt olen päättänyt ratkaista asian niin, että joudun katkaisemaan välit anoppiini. Harmittaa mutta oman mielenrauhan takia teen sen. Tämä on kaikille parempi näin. Tämä asia alkoi jo aiheuttaa kitkaa minun ja miehenikin välille kun haukuin hänen äitiään. Sovittiin mieheni kanssa, ettei puhuta anopille enää mitään meidän parisuhteesta hänelle ja minun asioista ei enää puhuta hänelle. Mitä te olisitte tehneet minua? Teinkö oikean ratkaisun?

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Harva exä uhkaa itsarilla, jos mies ottaa uuden.

Melko moni uhkaa itsarilla jo jos puoliso haluaa erota. Miehet useammin kuin naiset

Onko näin? Olisin kuvitellut, että toisinpäin.

Eiköhän se toisinpäin ole. Naiset uhkailevat ja tekevät puolivillaisia "yrityksiä" huomiota saadakseen, miehet hoitavat homman ilman suurempia seremonioita ja kerralla kunnolla.

Vierailija
142/143 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuon taistelun voi vaan ap hävitä. Mut siinä mielessä ymmärrän suntunteesi, että minunkin anoppini kaveeraa miehen exän kanssa, lasten tähden, ja koska ex-miniä on hieman epätasapainoinen ihminen, anoppi haluaa osaltaan varmistaa, missä mennään, et lapsilla olis kaikki ok. Tuossahan ei ole mitään ongelmaa, mutta koska tuo ex n ollut meidän perhettä kohtaan hyvin loukkaava ja yrittää usein käyttää anopin hyväntahtoisuutta hyväkseen, se vituttaa. Tai vitutti. Toisten ihmisten ihmissuhteista ei voi päättää ja halu kontrolloida muita aiheuttaa sen, että sun oma elämäsi täyttyy vaan pettymyksistä ja kurjuuksista. Ihmiset ovat mitä ovat ja valitsevat mitä valitsevat. Sen kanssa vaan täytyy elää. Kannattais miettiä, haluatko tuhlata ajatuksiasi tuollaiseen vai kenties johonki itsellesi mukavaan?  Anopin kanssa voi olla väleissä ja hyväksyä silti ettei hän ole semmoinen kuin sun mielestä pitäisi.  Voit tietysti ilmaista hänelle miten koet tuon tilanteen, mutta siinäpä se. Ehkä odotat anoppisuhteelta liikoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksinkertaisesti typerä! Ei ole sinun asiasi sanella kenen kanssa kukakin kaveeraa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi