Meillä ikäeroa 12v miehen kanssa. Aihe aiheuttaa voimakkaita mielipiteitä.
Me ei olla koskaan keskenämme nähty mitään ongelmaa meidän välisessä ikäerossa. Välillä oikein yllätyn siitä, miten vaikea tämä aihe on muille. Miehen kavereita tämä ei häiritse. Heidän puolisoitaan sen sijaan melko useasti. Olen suoraan sanottuna saanut aika kylmää kohtelua kun ollaan oltu vaikka yhteisissä illanvietoissa. Omista kavereistani iso osa on sitä mieltä, että tämä on tosi hyvä juttu, osa vieroksuu miehen ikää, mutta yleensä he ovat vielä melko nuoria.
Kaikki jotka tuntevat meidät hyvin ja ovat nähneet meitä yhdessä, ovat sitä mieltä, että me ollaan hyvä pari. Mies on varmasti parasta, mitä kohdalleni on sattunut ja ollaan onnellisia. En ymmärrä kylmää kohtelua miehen ystävien puolisoilta. Toivoisin, että muutkin osaisivat olla onnellisia toisten ihmisten puolesta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut ap ikinä vastata tuohon kysymykseen, alkoiko suhde pettämisestä... Eiköhän se negatiivinen asenne johdu jostakin muusta kuin ikäerosta. Ap on kuitenkin jo sen verran vanhempi, ettei tuo ikäero tunnu edes nuoremman ja kokemattomamman hyväksikäytöltä.
Ei kai ikäeroa ja mahdollista pettämistä voi niputtaa.
Yhtä hyvin uusi nainen voisi olla saman ikäinenkin. Tuskin ikä mitenkään pahentaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut ap ikinä vastata tuohon kysymykseen, alkoiko suhde pettämisestä... Eiköhän se negatiivinen asenne johdu jostakin muusta kuin ikäerosta. Ap on kuitenkin jo sen verran vanhempi, ettei tuo ikäero tunnu edes nuoremman ja kokemattomamman hyväksikäytöltä.
Ei kai ikäeroa ja mahdollista pettämistä voi niputtaa.
Yhtä hyvin uusi nainen voisi olla saman ikäinenkin. Tuskin ikä mitenkään pahentaa asiaa.
Kyse oli siitä, että ap olettaa automaattisesti nihkeän suhtautumisen johtuvan nimenomaan tuosta ikäerosta. Mutta hän ei ole tainnut asiasta keskustella näiden henkilöiden kanssa. Eli syy nihkeään suhtautumiseen voi olla jokin muukin. Ap:lta kysyttiin, miten suhde alkoi. Liittyikö siihen pettämistä. Jos on tiivis pariskuntaporukka, ja miehen ystävien puolisot olivat myös ystäviä tämän entisen naisen kanssa, voi tuollainen pettämisestä alkava uusi suhde aiheuttaa kitkaa uuden naisen kanssa.
Voi mennä aikaa ennen kuin vanhaan porukkaan uusi naama hyväksytään. Oli ikä mitä tahansa.
Luulisi kuitenkin, että olet jossain määrin saman tyyppinen ihminen kuin kaveripiirikin, koska mies kerran sinuun rakastui.
Meillä ikäeroa 9 vuotta, kukaan ei kummeksunut kun aloimme seurustella. Olin sillon 20.
Jokin muu syy tuossa täytyy olla kuin ikäero.
Vierailija kirjoitti:
En vastannut, koska olin nukkumassa. Meidän suhde ei ole alkanut pettämisestä. Mies oli eronnut 4 vuotta ennen kuin edes tavattiin ensimmäistä kertaa. Oli edellisen avovaimonsa kanssa noin 15 vuotta. Mies ei ole sovinisti tai kohtele ketään huonosti. Ollaan nyt oltu yhdessä 2 vuotta ja minua pidetään kuin kukkaa kämmenellä.
Itse nämä naiset eivät ole suoraan sanoneet minulle mitään. Muutama mies on sanonut, että vaimo ei pidä siitä millainen minä olen ja että olen liian nuori. Harvemmin nämä vaimot on meidän mukana missään. Miehet käy meidän kanssa paljon yhdessä mökillä ja ovat olleet myös minun luonani, ollaan käyty yhdessä festareilla yms. Aina ollaan kutsuttu kaikki pariskuntana, mutta yleensä tulee vain perheen mies. Eikä se tavallaan haittaa, viihdyn tosi hyvin miesporukassa, mutta ihmettelen asiaa. Mulle ei ole edes tavallaan annettu mahdollisuutta näiden naisten kanssa. Ap
Mitä vanhemmiksi tulette sitä vähemmän teillä suhteessa on ikäeroa.
On eri asia kun toinen on 17 v ja toinen 29 v.
Silloin kun toinen on 50 ja toinen 62 ei eroa enää juuri ole.