Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi nykyään rikkaiden perheiden nuoret äidit tekee vähintään 3 lasta?

Vierailija
23.04.2018 |

Onko tää joku trendijuttu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin mul on varaa tehä lapsii ja matkustella niiden kaa ja silti pysyy itte timmissä kunnossa, koska oma personal trainer

Vierailija
2/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on että muutkin kuin sossupummit lisääntyy?Normaalilla keskituloisella kun ei ole varaa ja aikaa kolmeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset kuluttavat koko vuodelle varatut luonnonvarat kolmessa kuukaudessa ja työttömien määrä lähenee kahta ja puolta sataatuhatta.

Siksi.

Vierailija
4/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää saada hyville geeneille jatkajia.

Vierailija
5/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden perheiden ÄIDIT? Tekeekö ne ne lapset jonkun perheen ulkopuolisen kanssa?

Vierailija
6/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on uusi statussymboli

Vierailija
7/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ketkä?

Vierailija
8/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta on kuninkaallinen määrä..niin tätini aina tapasi sanoa!

Vierailija
9/15 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tämän kalliilla hipsterialueella Helsingissä, jossa asun. Korkeasti koulutetut naiset, joiden miehet on hyvissä töissä, tekevät 3-4 lasta ja kotiäiteilevät pitkään ennen kuin palaavat työelämään. 

Vierailija
10/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on varaa ja aikaa siihen. On lisäksi lastenhoitajat ym. tuet apuna.

Vierailija
11/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole aina ollut noin että rikkaat tekee poikkeuksetta 2-4 lasta?

Vierailija
12/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tiedän sossupummin joka on tehnyt 10 lasta. Kyllä osaavat.

Vierailija
13/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan lapsilukutilastoa jossa kansa olisi jaettu seuraaviin ryhmiin: (i) lestadiolaiset (oisko ka. 8-10?), (ii) rikkaat, (iii) sossupummit ja (iv) keskiluokka. Rikkaissakin on paljon lapsettomia. Mutta kun itse olin lapsi en tuntenut yhtään lestadiolaista, mutta nyt lasten ja tuttujen lasten luokilla niitä piisaa etelässäkin.

Vierailija
14/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan erinomaista jos varkaat, ja jos vielä on hyvät geenit, tekevät paljon lapsia.

Vierailija
15/15 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut tämän kalliilla hipsterialueella Helsingissä, jossa asun. Korkeasti koulutetut naiset, joiden miehet on hyvissä töissä, tekevät 3-4 lasta ja kotiäiteilevät pitkään ennen kuin palaavat työelämään. 

No mä en ole enää nuori, mutta asutaan varmaan tuollaisella alueella ja mun miehellä on erittäin hyvin palkattu työ, minullakin on kyllä hyvä palkka. Mä olen aina halunnut 3 lasta, samoin mies, ja nyt odotankin kolmatta. Me ollaan kuitenkin jaettu hoitovapaat, mies on ollut kotona vuoden per lapsi ja aikoo olla tämän tulevankin kanssa. Olen itsekin ollut hoitovapaalla, mutta en "kotiäiteillyt" vuosia. Meillä on pitkät ikäerot (osittain omasta tahdosta mutta myös luonto puuttui peliin) joten olen/ollaan käyty töissä lasten välissä. Meillä on kyllä molemmilla myös se asenne, että vapaa-aika on tärkeämpää kuin valtava uramenestys, vaikka tykkäämme molemmat työstämmekin.