Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivinen synnytys, apua!

Vierailija
23.04.2018 |

Oletteko tutustuneet ko. sakkiin? Satoja vuosia taisteltu, että saadaan kattavat tutkimukset ja hoidot äidille ja vauvoille. Nämä tekevät kaikkensa, jotta lääkitys ja hoito olisi mahdollisimman vähäistä ja ”luomua”, äiti synnyttäisi kotona ja tottakai ilman lääkkeitä, koska niin synnytetään oikein:D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe ongelmaa jos joku haluaa synnyttää ilman kivunlievitystä. Itse olisin ottanut mitä vain mutten ehtinyt :')

Mutta sitä en ymmärrä miksi riskeerata lapsen henki kieltäytymällä esim. sikiön sydänäänten seurannasta.

Vierailija
2/10 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan saadaan lapsivuodekuolleisuus taas vahvaan nousuun, kääntyy noiden aktivistien kelkkakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mäkin mietin, et tuleehan ne ehkä järkiinsä jossain vaiheessa. Toivottavasti ei montaa vaivaa kuole sitä ennen kotisynnytyksessä. Samat tyypit vaikuttaa vastustavan rokottamista ja vertaavat sisätutkimusta raiskaukseen. What?

Vierailija
4/10 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Yhdistyksen väki haluaa lisätä tietoisuutta vaihtoehdoista ja turvata äidin päätäntävallan. Liian paljon tehdään esim välilihan leikkauksia ihan vaan varoilta samoin kun ohjataan ponnistamaan puoli istuvassa asennossa, jossa lantio ei mahdu avautumaan kokonaan. Kotisynnytykset (ja matkadynnytykset) lisääntyvät ihan siksi, että matkat pitenevät.

Vierailija
5/10 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että äiti on aktiivinen toimija synnytyksessä, ei objekti, jota hoitohenkilökunta kuljettaa läpi prosessin.

Vierailija
6/10 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei saa oll ihan vaan passiivi. Kaikki lääkkeet, muksu ulos ja kiiiiitos, thats it

Vierailija
7/10 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lasken itseni tuohon porukkaan. Kolmesti olen synnyttänyt ilman lääkkeitä, aina sairaalassa, ja viimeksi annoin usean opiskelijankin itseäni kopeloida. Katson olevani yhteistyökykyinen synnyttäjä, ja tulen halvaksi yhteiskunnalle. Mikä oli ongelma?

Vierailija
8/10 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin aktiivimallia synnytykseen.

Vierailija
9/10 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä lunnon mielensäpahottajien kerho:D äidin oikeus, äidin oikeus, viis vauvasta, lääkärut ja kätilöt on hirviöitä..... ihan uskomatonta jengiä.

Vierailija
10/10 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lasken itseni tuohon porukkaan. Kolmesti olen synnyttänyt ilman lääkkeitä, aina sairaalassa, ja viimeksi annoin usean opiskelijankin itseäni kopeloida. Katson olevani yhteistyökykyinen synnyttäjä, ja tulen halvaksi yhteiskunnalle. Mikä oli ongelma?

Ei kai siinä ole ongelmaa jos synnyttää sairaalassa. Ongelmat alkaa kun halutaan synnyttää kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi