Tuleeko sokeroinnista / vahauksesta samanlainen "broileriniho" kuin sheivaamisesta (bikinialueelle siis)
Niin. Kun olen nähnyt sheivattuja intiimialueita, jotka ovat kurjan näköisiä, kuin broilerinnahkaa, semmoista valkoista ja näppyistä. En siis haluaisi sellaista. Joskus tietty jopa punanäppyistä, ärtynyttä. Sitten sänkiongelma yms jne. Jääkö iho nätimmäksi, jos vahauttaa tai sokeroi alueen?
Ja miten ihmeessä voi kehdata mennä ko. käsittelyyn? Eikö vahauksen tekijä näe siinä ns. kaiken? Millä sinä peitetään kriittiset alueet?
Pliis EI tähän ketjuun keskustelua ja taistelua saako / pitääkö / kuuluuko ajella vai pitääkö olla luomu.
Huomasin vain, että välilihassa tai sen molemmin puolin on karvoja, ja se on ällöä. Haluaisin niistä eroon. Ei kai niitä itse pysty millään poistamaan, vai pystyykö? Kysyn ihan tosissani. Olen niin vähäkarvainen, ettei ole koskaan tarvinut tällaista miettiä, mutta nuo karvathan ovat melkein kuin jotain perskarvoja. Niistä on päästävä eroon. MITEN?
Kommentit (5)
Sitäkö ei sitten tiedä ennen kuin kokeilee? Sänki kumminkin tulee ja se tuntuisi kurjalta. Ja tuolta välilihasta lienee vaikea edes ajella? Ap
saman päivän aikana punottaa vähän iho mutta laantuu sitten. voi myös käyttää after-suihketta jota kosmetologit myy. ja ne tekee sitä työkseen joten ei paljoo hetkauta siinä olla reva levällään. mutta kyllä on kivan siloinen, en enää harkitsekaan sheivausta.
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö ei sitten tiedä ennen kuin kokeilee? Sänki kumminkin tulee ja se tuntuisi kurjalta. Ja tuolta välilihasta lienee vaikea edes ajella? Ap
Eikä ole.
Ollaanko siellä kosmetologilla alapää ihan paljaana siis?
Ei kaikille tule sheivaamisesta broileria, tai ei mulle ainakaan tule.