Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini laittoi välit poikki minuun. MP tilanteesta?

Miksi?
23.04.2018 |

Elikkäs pari päivää sitten kaverini blokkasi minut kaikkialta somesta mistä pystyy. Sitten koitin soittaa mistä on kysymys, löi luurin korvaan. Laitoin tekstarin, että on OK jos et halua olla enää kaverini, mutta olisin halunnut kuulla vaan syyn miksi näin tapahtui.
Nyt vaan joudun arvailemaan mistä saattaisi olla kysymys.
Olimme tekemisissä netissä päivittäin n.2v.
Tuin häntä monessa ikävässä vastoinkäymisessä mitä hän oli joutunut kokemaan, juttelimme todella syvällisiä jne...

Veikkaan, että syy miksi hän laittoi minuun välit poikki oli rankka huumori. Sitäkin ihmettelen, koska hän itse viljelee sitä kaikista mustintahuumoria ja meillä oli tapana käsitellä vaikeita asioita huumorin keinoin.

Minulle ei siis jäänyt edes tilaisuutta pyytää anteeksi, koska en ole varma mitä olen tehnyt. Tietysti olisin pyytänyt anteeksi ja selvittänyt asiat puhumalla niin kuin ollaan aikasemminkin tehty.

kyseessä on kohta 40v lähenevä mies, minun mielestäni aika lapsellista käytöstä laittaa tuollain välit poikki.

Kuulin toisaalta, että kyseisellä henkilöllä on ollut tapana vuosien aikana laittaa samanlailla välit poikki koska ei kuulemma kestä konflikteja.
En vaan tiennyt, että välillämme on konflikti, siitä olisi ollut reilu kertoa.

Olisin halunnut kysyä palstalaisilta, että onko normaalia käytöstä ja reilua?

Minulla muuttui käsitys herrasta täysin tämän tempauksen jälkeen. Vaikea ajatella enää hyvää hänestä. Yritän kuitenkin, koska periaatteessa ei pitäisi olla välillämme mitään ongelmaa.

Ahdistaa niin paljon tämä tietämättömyys.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä veetun MP?

Mielipide

Vierailija
22/23 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heppu on huonokäytöksinen loukkaantaja, se ei tarkoita, että kaikki ovat samanlaisia. Jos kokee yhden pettymyksen, niin ei kannata yleistää kaikkiin...

Anna tyypin olla ja pysy jatkossa hänestä eroon. Jos jotain selittää, niin ehkä kuuntelet ja sanot sitte, että moi. Et pidä mitään yhteyttä.

Vallankäyttöä tuollainen äkkilopetus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heppu on huonokäytöksinen loukkaantaja, se ei tarkoita, että kaikki ovat samanlaisia. Jos kokee yhden pettymyksen, niin ei kannata yleistää kaikkiin...

Anna tyypin olla ja pysy jatkossa hänestä eroon. Jos jotain selittää, niin ehkä kuuntelet ja sanot sitte, että moi. Et pidä mitään yhteyttä.

Vallankäyttöä tuollainen äkkilopetus.

Olen samaa mieltä, että kovanluokan vallankäyttöä. kavereita ollaan niin kauan kunnes ei kyseenaleisteta toisen toimia. en todellakaan ole häneen yhteyksissä enää, eikä hän minuun tietenkään.

parempi näin.