Olen 7 kuulla raskaana ja söin vahingossa kiellettyjä ruokia. :( Voiko vauva vaurioitua?
Olin illanistujaisissa ja join puoli pulloa viiniä (varmistin onko alkoholitonta ja piti olla, mutta eipä ollut), söin susheja ja erilaisia juustoja. Kaduttaa. :(
Kommentit (15)
Olipa todellinen vahinko, kun kerran viinin alkoholittomuutta tiesit tarkistaa kuitenkin. Kai siinä samalla nyt tiesit sushit ja muut kiellot - ei kai niitä vahingossa naamaan mätä.
Huono provo.
Minä hyppäsin vahingossa laskuvarjolla ja benjihypyn viimeisellä kolmanneksella ja kyllä nyt kaduttaa.
Polttelin vahingossa pikkusikareita koko raskauden, kyllä nyt kaduttaa. Tarkistin, että ovathan lakusikareita, mutta eipä olleekaan.
Itse olin erittäin tiukalla nälkäkuurilla koko raskauteni ajan. Varmistin että minulla oli vain kaljamaha mutta eipä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin erittäin tiukalla nälkäkuurilla koko raskauteni ajan. Varmistin että minulla oli vain kaljamaha mutta eipä ollutkaan.
Kaduttaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaako?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaako?
Ei
No sittet et kuulu tähän ketjuun! Tässä kuuluu kaduttaa.
Minä taas varmistin, että syön e-pillereitä, mutta ne taisivatkin olla e-vitamiinia. Kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaako?
Ei
Kyllä kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas varmistin, että syön e-pillereitä, mutta ne taisivatkin olla e-vitamiinia. Kaduttaa.
Aiheuttavat syöpää joten ei kannata syödä. Kortsu on parempi tai olla harrastamatta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Prööt sanoi per5e...
P1llukin voi sanoa noin t. kokemusta on
Ja mä kävin jumpassa ja pelkään nyt että se vauva putoaa ulos. Kaduttaa myös.