Onko ok, jos nainen käyttää toppauksia takamuksessaan?
Aloita uusi keskustelu
Tallennetut
Vierailija
klo 16:52 | 23.4.2018
Suhteettoman suuret ja ulkonevat pyllythän ovat nyt must, joten jos oma ei riitä ja nainen haluaa topata farkkunsa oman olonsa vuoksi, niin onko se jonkun mielestä jokin turn off tmv.?
Kommentit (17)
Mikäs siinä, jos se tekee mielen iloiseksi!
Ihan yhtä älytöntä kuin tissien topatut liivit eli ei, ei ole ok.
Olen ymmärtänyt että yleisempää mustien keskuudessa vaikka heillä ehkä enemmän luontaisia lahjoja tässä mielessä. Tanssinopettaja tosin väitti että johtuu hiphop liikkeistä joissa hinkutetaan lattialla ja tekee ikävää ilman. Taitaa olla niitä rapakontakaisia juttuja enempi
En oo ikinä kuullut/nähnyt, että joku tekisi noin.
Entä jos mies käyttää? Miksi rajoitut kysymyksessä vain naisiin?
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä kuullut/nähnyt, että joku tekisi noin.
No julkkiksista esim. Susanna Penttilä ja Maisa Torppa.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-sai-somessa-kylmaa-kyytia-ex…
Jos se tuo itselle hyvän fiiliksen, niin miksi ei 😊 Toivon kuitenkin ettei kukaan lähtisi kirurgisesti muuttamaan, sillä muodit muuttuu. Kun itse olin nuori, niin ihannoitiin litteää pyllyä ja.nyt pystyä. Hassua 😊
No jos sitä tehdään miesten iskemis tarkoituksessa niin on väärin
Mun nuoruudessa laitettiin toppauksia olkapäille. Parhaimmillaan/pahimmillaan saattoi olla kolmetkin toppaukset päällekkäin (rintsikoiden hihnojen alla sellaiset irralliset, paidassa ja takissa tietenkin). Erittäin tyylikästä ja muodikasta vuonna 1988, nyt näyttää aika kauhealta. Ei nuo takamustoppaukset yhtään sen oudompia ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos se tuo itselle hyvän fiiliksen, niin miksi ei 😊 Toivon kuitenkin ettei kukaan lähtisi kirurgisesti muuttamaan, sillä muodit muuttuu. Kun itse olin nuori, niin ihannoitiin litteää pyllyä ja.nyt pystyä. Hassua 😊
Ei kukaan ole koskaan ihannoinut lättäpersettä! Pientä ehkä mutta silti pyöreää. Lättäperseet on oksettavia 😝
Ei ole jos haluaa muiden uskovan että on kunnollinen takamus - oikeasti lattapylly. Se on huijausta ja iso pettymys sitten lähemmin tutustuessa. Joku tykää isoista rinnoista, ja toppaukset ei todellakaan lohduta!
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoruudessa laitettiin toppauksia olkapäille. Parhaimmillaan/pahimmillaan saattoi olla kolmetkin toppaukset päällekkäin (rintsikoiden hihnojen alla sellaiset irralliset, paidassa ja takissa tietenkin). Erittäin tyylikästä ja muodikasta vuonna 1988, nyt näyttää aika kauhealta. Ei nuo takamustoppaukset yhtään sen oudompia ole.
Täysin eri asia. Ei kukaan kasarilla kuvitellut, että naisilla oli oikeasti jenkkifutarin hartiat, mutta noilla persetoppauksilla on tarkoitus luoda kuvitelma, että perse olisi oikeasti sellainen.
tuli mieleen Karin pilakuva aikoinaan Hesarissa. Pariskunta oli ekaa kertaa makkarissa menossa tositoimiin.
Kun olivat kaiken itseltään riisuneet jäi jäljelle kaksi pientä laihaa hiirulaista.
Tavatessaan olivat olleet komeita muodokkaita ja mieskin pitkä, komea ja harteikas, mutta kaikki mahdollinen olikin irtolisäkkeitä.
Tämä juttu oli varmaaan jo joskus 70-luvulla tai jopa aikaisemmin.
Eli eipä ole uusi juttu nämä lisukkeet.
Marika Fingeroos on myös tuttu näky topatuissa housuissa. Näkyvät kilometrin päähän, kun on ne kaaret takapuolen reunoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole koskaan ihannoinut lättäpersettä! Pientä ehkä mutta silti pyöreää. Lättäperseet on oksettavia 😝
Itseasiassa 80-luvun lopulla littananpi pylly oli on. Itse silloin teininä tunsin oloni rumaksi pyöreäpyllyisenä. Siksi tämä perskannikoiden ihailu nyt naurattaa. 😁
Ihan vain mielenkiinnosta,käyttääköhän monikin?,en kyllä ikinä ole miettinyt että tuo varmaan käyttää,vaikka onkin aikamoinen peba ollutkin