Soteli 2018 esivalintakokeen tulokset.
Kommentit (37)
36,6 ja toimintaterapeutiks hain, turha odotella kutsua 😂
57.7 pistettä ja metropoliaan toimintaterapeutiksi hain. Saa tosiaan jännittää kuinka käy...
Vierailija kirjoitti:
36,6 ja toimintaterapeutiks hain, turha odotella kutsua 😂
No oho.. aika paskat pisteet :D
50 pistettä, jyväskylään hain toimintaterapeutiksi. Saapa nähdä, riittääköhän..
Tietääkö kukaan aiempien vuosien pisterajoista?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan aiempien vuosien pisterajoista?
Googlaa soteli 2017 pisterajat.
Minä sain 49.4, mutta en edes lukenut niitä artikkeleita. Eipä taida pisteet mihinkään riittää.
No kylläpä sait hyvin pisteitä jos et lukenu.. Ite pänttäsin oikee kunnolla ja sain silti vaa 47.7 pistettä..
mielestäni mulla meni viellä hyvin! Putosin todella korkealta tänään tämän tiedon saadessani..
Sait kokeesta 36,4 pistettä.
Maksimipistemäärä oli 78 pistettä.
Kutsut valintakokeisiin päästään lähettämään aikaisintaan 9.5. alkaen. Ennen sitä ammattikorkeakoulutkaan eivät tiedä alimpia pisterajoja lopullisiin valintakokeisiin.
... toi vika teksti vaan jättää viel toivon varaa,Mut tuskin sitä kannattaa pitää :///
62 pistettä ja ensihoitoon. Ei taida riittää.
66,3 pistettä tuli, ja hain sosionomiksi ja fyssariksi Joensuuhun. Eiköhän sitä valintakokeisiin pääse. :D
Rapu kirjoitti:
mielestäni mulla meni viellä hyvin! Putosin todella korkealta tänään tämän tiedon saadessani..
Sait kokeesta 36,4 pistettä.
Maksimipistemäärä oli 78 pistettä.
Kutsut valintakokeisiin päästään lähettämään aikaisintaan 9.5. alkaen. Ennen sitä ammattikorkeakoulutkaan eivät tiedä alimpia pisterajoja lopullisiin valintakokeisiin.
... toi vika teksti vaan jättää viel toivon varaa,Mut tuskin sitä kannattaa pitää :///
Riippuu ihan mihin olet hakenut?
Tuollasilla pisteillä kävin viime syksynä valintakokeissa..
Mihin pääsit noilla pisteillä pääsykokeisiin?
Mulla 48.1. Syksyllä pääsin 42p. Bioanalytiikan valintakokeeseen metropoliaan. Saa nähdä tuleeko nyt kutsua valintakokeeseen ollenkaan. Tuntuu että kaikilla on ollu niin sairaan hyvät pisteet, että jos rajat on viime vuoteen rajusti noussut niin pulassa ollaan. Bioanalytiikkaa yritän siis edelleen päästä opiskelemaan.
Kyllä 36p voi hyvinkin kutsu tulla. Riippuu mihin on hakenut.
Sain 51,5 pistettä, en päässyt pääsykokeisiin (rikosseuraamusala). Nousi aika hurjasti pisterajat, viimeksi 49 pistettä ja nyt olikohan yli 57 rajana.
Oli kyllä odotettavissa, koska en panostanut kunnolla esivalintakokeeseen (jätin kaikki matikan tehtävät tekemättä pl. se ainoa lääkelasku ja enkussa mokasin täydellisesti, valtaosa meni väärin).
Toisaalta nyt 3 vuoden opiskelun jälkeen kieltämättä työnteko houkuttaakin hetken ihan taloudenkin takia 😁
58,1 👌 ite tyytyväinen mut ei voi vielä tietää että riittääkö, estenomiksi hakemassa.